Bandai Namco Entertainment'ın tatmin olması için nedenleri var. Yayıncı, Dragon Ball Z: Kakarot'un lansmandan sonraki birinci hafta 1.5 milyondan ziyade kopya satmasıyla övünüyor.
Oyun 17 Ocak'ta eşzamanlı olarak PC, Xbox One ve PlayStation 4'te piyasaya sürüldü. Yayınlanmasından bu yana üç haftadan çokça oldu, bu yüzden elbet satışlar Bandai Namco Entertainment'ın basın bülteninden bile daha yüksek.
Yayıncı, münferit platformlarda satışların dağıtılması hakkında rastgele bir malumat sağlamadı. Elimizdeki tek data, Dragon Ball Z: Kakarot'un şimdiye kadar 321 bin PC alıcısı bulduğu SteamSpy'nin fiyatlı sürümünün kestirimi sonuçlarından ibaret.
Oyun yalnızca ticari bir muvaffakiyet sağlamakla kalmadı, tıpkı devirde sanayi medyasından nispeten sıcak bir halde karşılandı. Metacritic'te Xbox One sürümü ortalama %74, PC ve PlayStation 4 sürümleri ise %72 olarak değerlendirildi.
Dragon Ball Z: Kakarot da açıkça PC oyuncularına hitap ediyor. Steam'de, kullanıcı derecelendirmelerinin %92'si olumlu incelemelerden oluşuyor.
Sonuç olarak bu oyunun Bandai Namco Entertainment tarafından serinin bir sair başarılı uyarlaması olduğunu belirtelim. Ocak 2018'de piyasaya sürülen dövüş oyunu Dragon Ball FighterZ, lansmandan sonraki birinci haftada 2 milyondan ziyade kopya sattı. Ve 2016'da, Dragon Ball: Xenoverse 2'nin çıkışından birkaç gün sonra, oyunun 1,4 milyon kopyası mağazalara girdi.