iltasyazilim
FD Üye
Dünya bu oyunu oynayacak
Akıllı telefon pazarındaki büyüme mobil oyun şirketlerini de harekete geçirdi
sosyal oyun ve sosyal ağlar pazarındaki heybetli potansiyel sebebiyle teknoloji şirketleri arasındaki rekabette kızışıyor
Japon mobil sosyal oyun firması Gree'nin hedefinde 1 milyar kullanıcı var
Şu lahza 90 milyon olan kullanıcı sayısını yıl ardına kadar 100 milyon üzerine çıkarmayı planlayan Gree, birkaç sene içinde sosyal paylaşım sitesi Facebook'un 700 milyonluk rekorunu kırarak 1 milyar kullanıcıya ulaşmayı hedefliyor
Ancak bazı analistler oyun pazarındaki bu devasa potansiyelin farkına varan bazı yazılım ve telefon üreticisi şirketlerin sosyal ağlar ve oyunların cihazlara entegrasyonunu sınırlayacı tedbirler almaya hazırlandığını söylüyor
Bu misal olarak Google'un geçtiğimiz hafta kendi sosyal ağını kuracağını duyurarak Facebook'a karşı taraf olması gösterildi
Son yılların en karlı sektörleri aralarında yeralan sosyal ağlar ve mobil sosyal oyunlar Gree'in kazancına da yansımış
Geçen yıl Haziran döneminde operasyonel kârı 196 milyar yen yani 242 milyon dolar ve satmak geliri 352 milyar yen olan Gree, bu yılın aynı döneminde bu rakamı 2730 milyar yene çıkarmayı hedefliyorABD pazarında da etkinliğini artırmak isteyen Gree, yüzde 9 oranındaki tarihi işsizlik seviyesinin şirketin genişleme politikasını etkilemesini de beklemiyor
Global çapta satınalmalara ve birleşmelere açık olan Gree, geçen yılın ekim ayında aldığı ABD'li rakibi için yaklaşık 403 milyon dolar ödemeyi göze almıştı *
Akıllı telefon pazarındaki büyüme mobil oyun şirketlerini de harekete geçirdi
sosyal oyun ve sosyal ağlar pazarındaki heybetli potansiyel sebebiyle teknoloji şirketleri arasındaki rekabette kızışıyor
Japon mobil sosyal oyun firması Gree'nin hedefinde 1 milyar kullanıcı var
Şu lahza 90 milyon olan kullanıcı sayısını yıl ardına kadar 100 milyon üzerine çıkarmayı planlayan Gree, birkaç sene içinde sosyal paylaşım sitesi Facebook'un 700 milyonluk rekorunu kırarak 1 milyar kullanıcıya ulaşmayı hedefliyor
Ancak bazı analistler oyun pazarındaki bu devasa potansiyelin farkına varan bazı yazılım ve telefon üreticisi şirketlerin sosyal ağlar ve oyunların cihazlara entegrasyonunu sınırlayacı tedbirler almaya hazırlandığını söylüyor
Bu misal olarak Google'un geçtiğimiz hafta kendi sosyal ağını kuracağını duyurarak Facebook'a karşı taraf olması gösterildi
Son yılların en karlı sektörleri aralarında yeralan sosyal ağlar ve mobil sosyal oyunlar Gree'in kazancına da yansımış
Geçen yıl Haziran döneminde operasyonel kârı 196 milyar yen yani 242 milyon dolar ve satmak geliri 352 milyar yen olan Gree, bu yılın aynı döneminde bu rakamı 2730 milyar yene çıkarmayı hedefliyorABD pazarında da etkinliğini artırmak isteyen Gree, yüzde 9 oranındaki tarihi işsizlik seviyesinin şirketin genişleme politikasını etkilemesini de beklemiyor
Global çapta satınalmalara ve birleşmelere açık olan Gree, geçen yılın ekim ayında aldığı ABD'li rakibi için yaklaşık 403 milyon dolar ödemeyi göze almıştı *