Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Düşük Rekabetli Anahtar Kelimeler Nasıl Bulunur?

Düşük Rekabetli Anahtar Kelimeler Nasıl Bulunur?
0
448

dragons

FD Üye
Katılım
Ocak 15, 2023
Mesajlar
274
Etkileşim
12
Puan
18
Yaş
70
F-D Coin
13
Günümüzde internetin kullanımının yaygınlaşmasıyla internetteki içerik sayısı oldukça arttı. Kullanıcılar, nitelikli doğru içerikleri aramaya yönlendi. Ancak nitelikli içerikler paylaşıyor olsanız da bunların daha çok kişiye ulaşması için SEO uyumluluğu gibi noktalara dikkat etmeniz gerekiyor. SEO konusunda çaba gösteren kişi sayısı artışı, düşük rekabetli anahtar kelime kullanımını önemli hale getirdi.

Düşük rekabetli anahtar kelimeler arama motoru sıralamalarında üst sıralara çıkmanıza yardımcı olan kelimelerdir. Bu anahtar kelimeleri belirleyerek içeriklerde ağırlıklı olarak kullanmak, yüksek rekabetli kelimelere göre daha avantajlıdır. Peki düşük rekabetli anahtar kelimeler nasıl kullanılır? Bu yazımızda web sitesi sahipleri ve içerik yazarlarının nasıl düşük rekabetli anahtar kelimeler bulabileceğinden bahsedeceğiz.



SEO Anahtar Kelime Rekabeti Nedir?

SEO anahtar kelime rekabeti; bir kelimenin kullanıcılar tarafından aranma miktarı ve SEO açısından zorluğu ele alınarak değerlendirilir.

SEO anahtar kelime rekabetinde aranma miktarı fazla olan kelimelere odaklanmak esas olsa da bu kısa sürede sonuç vermemektedir. Uzun kuyruklu kelimeler ve aranma hacmi yüksek, düşük rekabetli kelimeleri kullanmak SEO başarınızı kısa sürede arttıracaktır.

Düşük Rekabetli Kelime Bulmanın Önemi

Düşük rekabetli kelime bulmanın önemi konusunda bahsedilen reklamlar değil SEO rekabetidir. SEO rekabeti düşük ancak aranma hacmi bakımından yüksek kelime veya kelime gruplarını kullanarak içerik oluşturmak kısa sürede iyi çalışmalar oluşturmanızı sağlar.

Düşük Rekabetli Anahtar Kelimeler Nasıl Bulunur?

Arama motorlarında aranma hacmi yüksek, SEO rekabetli düşük kelimeleri bulmak için uygulayabileceğiniz bazı yöntemler bulunmaktadır. Hızlı şekilde düşük rekabetli kelime grupları bulmak için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz.

Anahtar Kelime Araştırma Araçlarından Faydalanın

İçeriğinizde düşük rekabetli kelimeler kullanmak istiyorsanız anahtar kelime araştırma araçlarından faydalanın. Ahrefs’ in ‘Anahtar kelime gezgini’ gibi anahtar kelime bulma araçlarından faydalanarak girdiğiniz konu fikirlerine dair rapor alabilirsiniz. Bu tür anahtar kelime araştırma araçları, SEO ölçümleri ve arama hacmi gibi faktörleri göz önünde bulundurarak konunuza dair anahtar kelime veya kelime öbekleri sunar.

Düşük Zorluktaki Anahtar Kelimeler İçin Filtre Uygulayın

Anahtar kelime aracı kullandığınızda rekabeti az kelimeleri bulmak için düşük zorluktaki kelimeler için filtre uygulayın. Anahtar kelime bulma araçlarının çoğunda bulunan zorluk puanı, Google aramalarında ilk 10 sıralamada yer almanın zorluğu hakkında değerlendirme yapan sayısal bir değerdir.

Örneğin; ‘Anahtar kelime gezgini’ aracında KD ile ifade edilen zorluk puanı 0-10 aralığında bulunan anahtar kelimeler düşük rekabetli olanları ifade edecektir.

Anahtar Kelime Değiştiricileri Kullanın

Düşük rekabetli anahtar kelimeler bulmak için anahtar kelime değiştiricileri kullanın. Google anahtar Kelime Planlayıcı ve Long Tail Pro gibi araçlardan yararlanarak anahtar kelimelerinizi belirleyebilirsiniz. Anahtar kelime değiştiriciler ya da formüller, sıralama konusunda başarılı düşük rekabetli anahtar kelimeler oluşturma stratejisi olarak kullanılabilir.

Uzun Kuyruklu Düşük Rekabetli Anahtar Kelimeler Bulun

Uzun kuyruklu anahtar kelimeler, genellikle üç veya daha fazla kelime grubundan oluşmaktadır. Web sitenizin arama trafiği sonuçlarını iyileştirmek istiyorsanız içeriğinizde kullanacağınız anahtar kelimeleri belirlerken uzun kuyruklu düşük rekabetli anahtar kelimeler bulun. Uzun kuyruklu anahtar kelime kullanımı sitenizdeki organik trafiği arttıracaktır.

İçeriğinize ve ana anahtar kelimelerinize uygun uzun kuyruklu anahtar kelimeler kullanarak rakiplerinize karşı üstünlük sağlayabilirsiniz. Bu kelimeleri kullanarak zamanla sitenize daha fazla trafik alır ve etkileşimlerinizi arttırırsınız.

Uzun kuyruklu ve düşük rekabetli anahtar kelimelerinizi belirlemek için Google Otomatik Öneri ve Anahtar Kelime Aracı gibi yardımcı araçlardan yararlanabilirsiniz.

Google Arama İle İlgili Terimleri İnceleyin

Düşük rekabetli ve uzun kuyruklu anahtar kelimeler bulmanın en etkili yöntemlerinden biri de Google arama ile ilgili terimleri incelemektir. Düşük rekabetli anahtar kelimeler bulmak istiyorsanız Google arama sonuçlarında en altta çıkan ilgili aramalar bölümündeki anahtar kelimeleri incelemelisiniz. Bu bölümde görünen kelime ya da kelime gruplarının aranma hacmi oldukça yüksektir.

Rakip Web Sayfalarını İnceleyerek Analiz Edin

Arama motorlarında üst sıralara yükselmek istiyorsanız alanında iyi rakip web sayfalarını inceleyerek analiz edin. Bunu yaparken SpyFu gibi rakip analiz araçlarını kullanabilirsiniz. Bu tür rakip analizi araçları ile rakiplerinizin anahtar kelimelerini ve içeriklerini detaylı olarak inceleyebilirsiniz. Rakiplerinizin kullandığı düşük rekabetli kelimeleri görüp, fırsat ve tehditlerini analiz ederek kendi stratejinizi oluşturmalısınız. Bu sayede kısa sürede arama sonuçlarında üst sıralara çıkarak sitenize organik trafik çekebilir ve rakiplerinizi geçebilirsiniz.
 

Similar threads

İçerik pazarlaması günden güne artırıyor. Dijital pazarlama başta olmak üzere birçok alanla doğrudan ya da dolaylı bir bağlantıya sahip olan içerik pazarlaması internet sitelerinin hedef kitleye direkt olarak etkileşime kurmasını markanın rakiplerin arasında en önde ve güncel olmasını...
Cevaplar
0
Görüntüleme
346
Adwords Kalite Puanı Nasıl Yükseltilir? Kalite puanı Adwords kullanıyorsanız reklamlarınızda başarıyı yakalamanız da dikkat etmeniz gereken en önemli noktalardan birisidir. Adwords reklamlarının sıralanış şekli kalite puanı ve tıklama başına verilen maliyete göredir. Herkes daha düşük maliyet...
Cevaplar
0
Görüntüleme
288
SEO çalışmalarının gün geçtikçe önem kazandığı dijital dünyada ‘LSI Keywords nedir?’ diye sıklıkla merak ediliyor. Bu yazımızda bir SEO çalışma konusu olan LSI anahtar kelimeler hakkında bilgi verdik. Arama motorları sayesinde web sitelerinin pazarlama ve reklam faaliyetleri yürütmeye gerek...
Cevaplar
0
Görüntüleme
185
Garantili SEO Teknikleri – SEO hala web sitesi için trafik üreten en güvenilir kaynaktır. Günümüzde hala site trafiklerinin %70 civarı arama motorları tarafından üretiliyor. Bu yazıda, web sitenizin arama sonuçlarında daha iyi sıralanmasını sağlayacak en iyi ve garantili profesyonel SEO...
Cevaplar
0
Görüntüleme
314
Google sıralama kriterleri 200 adetten fazla Bunların kaç tanesi olursa siteniz sıralama alır? Kimsenin net bir bilgisi yok. Belki hepsi belki sadece 3 tanesi yeterli olabiliyor.. SEO’da bir çok taktik var… “Sadece içerik yeterlidir” diyen de doğru söylüyor.. “Backlink daha etkili” diyen de...
Cevaplar
0
Görüntüleme
231
858,505Konular
982,983Mesajlar
33,104Kullanıcılar
droleSon üye
Üst Alt