nicebayan
FD Üye
- Katılım
- Ara 24, 2016
- Mesajlar
- 94,677
- Etkileşim
- 2
- Puan
- 38
- Yaş
- 37
- Web sitesi
- nicebayan.com
- F-D Coin
- 61
ExactTarget firması tarafından yapılan araştırmalara göre yeni çıkmış yöntemler ve teknolojik ürünlerin haricen eposta günümüzde hala pazarlamacıların tüketicilere dijital kapasite içerisinde ulaşabilmelerini sağlayan en etkin ve detaylı usul olma özelliğini korumaktadır2000 yılında eposta pazarlamacısı olan bir firmanın raporuna göre %69 ile %76 aralarında bir isabetlilik oranı ile pazarlamacı ve tüketicilerin birincil çevrim içi aktivitelerinin eposta adreslerini yoklama etmeleri olduğu görünmüştür
Ortalama olarak pazarlamacıların dörtte biri ile tüketicilerin üçte birine kadar markalar eposta pazarlamacılığına daha artı yatırım yapmalıdırlar Facebook ve Twitter ise bu oranların ardındaki kalmıştır Facebook ’u iyi bir yatırım olarak görebilen pazarlamacı sayısı %21 ve tüketici sayısı %22 ’de kalırken, Twitter için bu rakamlar pazarlamacılar için %12 ve tüketiciler için %5 oranlarında seyretmiştir
ExactTarget ’ın raporunda keza tüketici ve pazarlamacılar arasındaki online hareketler ve zeki telefonun benimsenmesi arasındaki kayda değer farklılıklar da açıklığa kavuşturuldu Pazarlamacıların %90 ’ı akıllı telefon kullanırken sadece %51 oranındaki tüketicinin bu yeni tür telefona geçiş yapabildiği görünmektedir
Firmanın raporuna göre, konu online hareketlere ve tercihlere gelince zeki telefonu olan tüketiciler, olmayanlara tarafından daha pozitif pazarlamacı gibi davranmaktadırlar Farklılıklar epeyce çarpıcıdır: Akıllı telefonu olan tüketiciler daha artı eposta atıyor, uygulamaları daha fazla kullanıyor, daha fazla paylaşımlarda bulunuyor, eticaret sitelerini daha fazla ziyaret ediyor, mobil kupon alımlarını daha pozitif gerçekleştiriyor ve çoğunlukla daha pozitif online alışveriş yapıyorlar
Zeki telefon sahibi olmaları tüketicilerin belirli kanalları daha artı kullandıkları anlamına gelmiyor fakat bu durumu daha basit ülkü getiriyor Şirket, 1200 Amerikalı tüketici ve 400 pazarlamacı aralarında bir anket sonucuna varmıştır Buna tarafından: Evet, akıllı telefon kullanıcılarının sayısı büyümeye devam edecek Oysa pazarlamacılar ile tüketiciler arasındaki zeki telefon kanallarını kullanım oranları yakın zamanda bir biri ile eşdeğer duruma gelecek gibi görünmemektedir
Eposta, pazarlamacıların (%99) ve tüketicilerin (%89) ya da akıllı telefonu olmayanların (%85) ilgisini çekerken, Facebook ise akıllı telefonu olan tüketicilerin %66 ’sının ve zeki telefonu olmayan tüketicilerin ise %50 ’sinin ilgisini çekmektedir bu vesileyle Twitter hiç bir alanda %50 ’nin üzerine çıkamamıştır Akıllı telefonu olan yalnızca %48 pazarlamacı ve %31 tüketici ile zeki telefonu olmayan %10 tüketici bu web sitesini jurnal olarak kullanmaktadır*
Facebook pazarlamacıların (%21) ve tüketicilerin (%28), markalar ile çevrim içi olarak bağlantı kurabildikleri merkezler arasında 2 sırada yer almıştır Twitter ise daha aşağı sıralarda yer almıştır Yalnızca %15 pazarlamacı ve %3 tüketici çevrim içi olarak markalar ile iletişime geçtikleri yol olarak Twitter ’ı belirtmişlerdir Ama pazarlamacıların %58 ile tüketicilerin %46 ’sı mahsul ya da hizmetler hakkında yeni özellikler ile ilgili bildirimler almak için Twitter ’ı takip ettiklerini de eklemişlerdir
Teknoloji
ExactTarget firması göre yapılan araştırmalara göre yeni çıkmış yöntemler ve teknolojik ürünlerin açık havada eposta günümüzde hala pazarlamacıların tüketicilere dijital kapasite içerisinde ulaşabilmelerini karşılayan en etkin ve ayrıntılı yöntem olma özelliğini korumaktadır2000 yılında eposta pazarlamacısı olan bir firmanın raporuna göre %69 ile %76 aralarında bir isabetlilik oranı ile pazarlamacı ve tüketicilerin ilk çevrim içi aktivitelerinin eposta adreslerini kontrol etmeleri olduğu görünmüştür
Ortalama olarak pazarlamacıların dörtte biri ile tüketicilerin üçte birine kadar markalar eposta pazarlamacılığına daha pozitif yatırım yapmalıdırlar Facebook ve Twitter ise bu oranların gerisinde kalmıştır Facebook ’u iyi bir yatırım olarak görebilen pazarlamacı sayısı %21 ve alıcı sayısı %22 ’de kalırken, Twitter için bu rakamlar pazarlamacılar için %12 ve tüketiciler için %5 oranlarında seyretmiştir
ExactTarget ’ın raporunda ayrıca tüketici ve pazarlamacılar arasındaki online hareketler ve zeki telefonun benimsenmesi arasındaki manâlı farklılıklar da açıklığa kavuşturuldu Pazarlamacıların %90 ’ı zeki telefon kullanırken yalnızca %51 oranındaki tüketicinin bu yeni cins telefona geçiş yapabildiği görünmektedir
Firmanın raporuna kadar, konu online hareketlere ve tercihlere gelince zeki telefonu olan tüketiciler, olmayanlara tarafından daha fazla pazarlamacı gibi davranmaktadırlar Farklılıklar oldukça çarpıcıdır: Akıllı telefonu olan tüketiciler daha artı eposta atıyor, uygulamaları daha fazla kullanıyor, daha artı paylaşımlarda bulunuyor, eticaret sitelerini daha çok ziyaret ediyor, mobil kupon alımlarını daha pozitif gerçekleştiriyor ve genel olarak daha fazla online alışveriş yapıyorlar
Zeki telefon sahibi olmaları tüketicilerin açıklanmış kanalları daha artı kullandıkları anlamına gelmiyor ama bu durumu daha kolay ülkü getiriyor Şirket, 1200 Amerikalı alıcı ve 400 pazarlamacı aralarında bir anket sonucuna varmıştır Buna göre: Evet, akıllı telefon kullanıcılarının sayısı büyümeye devam edecek Ama pazarlamacılar ile tüketiciler arasındaki zeki telefon kanallarını kullanma oranları yakın zamanda bir biri ile eşdeğer duruma gelecek gibi görünmemektedir
Eposta, pazarlamacıların (%99) ve tüketicilerin (%89) ya da akıllı telefonu olmayanların (%85) ilgisini çekerken, Facebook ise zeki telefonu olan tüketicilerin %66 ’sının ve zeki telefonu olmayan tüketicilerin ise %50 ’sinin ilgisini çekmektedir giderken Twitter hiç bir alanda %50 ’nin üstüne çıkamamıştır Akıllı telefonu olan sadece %48 pazarlamacı ve %31 tüketici ile zeki telefonu olmayan %10 tüketici bu web sitesini jurnal olarak kullanmaktadır*
Facebook pazarlamacıların (%21) ve tüketicilerin (%28), markalar ile çevrim içi olarak temas kurabildikleri merkezler aralarında 2 sırada yer almıştır Twitter ise daha aşağı sıralarda yer almıştır Yalnızca %15 pazarlamacı ve %3 tüketici çevrim içi olarak markalar ile iletişime geçtikleri yol olarak Twitter ’ı belirtmişlerdir Ancak pazarlamacıların %58 ile tüketicilerin %46 ’sı ürün veya hizmetler hakkında yeni özellikler ile ilgili bildirimler olmak için Twitter ’ı peşine düşüp takip ettiklerini de eklemişlerdir
Ortalama olarak pazarlamacıların dörtte biri ile tüketicilerin üçte birine kadar markalar eposta pazarlamacılığına daha artı yatırım yapmalıdırlar Facebook ve Twitter ise bu oranların ardındaki kalmıştır Facebook ’u iyi bir yatırım olarak görebilen pazarlamacı sayısı %21 ve tüketici sayısı %22 ’de kalırken, Twitter için bu rakamlar pazarlamacılar için %12 ve tüketiciler için %5 oranlarında seyretmiştir
ExactTarget ’ın raporunda keza tüketici ve pazarlamacılar arasındaki online hareketler ve zeki telefonun benimsenmesi arasındaki kayda değer farklılıklar da açıklığa kavuşturuldu Pazarlamacıların %90 ’ı akıllı telefon kullanırken sadece %51 oranındaki tüketicinin bu yeni tür telefona geçiş yapabildiği görünmektedir
Firmanın raporuna göre, konu online hareketlere ve tercihlere gelince zeki telefonu olan tüketiciler, olmayanlara tarafından daha pozitif pazarlamacı gibi davranmaktadırlar Farklılıklar epeyce çarpıcıdır: Akıllı telefonu olan tüketiciler daha artı eposta atıyor, uygulamaları daha fazla kullanıyor, daha fazla paylaşımlarda bulunuyor, eticaret sitelerini daha fazla ziyaret ediyor, mobil kupon alımlarını daha pozitif gerçekleştiriyor ve çoğunlukla daha pozitif online alışveriş yapıyorlar
Zeki telefon sahibi olmaları tüketicilerin belirli kanalları daha artı kullandıkları anlamına gelmiyor fakat bu durumu daha basit ülkü getiriyor Şirket, 1200 Amerikalı tüketici ve 400 pazarlamacı aralarında bir anket sonucuna varmıştır Buna tarafından: Evet, akıllı telefon kullanıcılarının sayısı büyümeye devam edecek Oysa pazarlamacılar ile tüketiciler arasındaki zeki telefon kanallarını kullanım oranları yakın zamanda bir biri ile eşdeğer duruma gelecek gibi görünmemektedir
Eposta, pazarlamacıların (%99) ve tüketicilerin (%89) ya da akıllı telefonu olmayanların (%85) ilgisini çekerken, Facebook ise akıllı telefonu olan tüketicilerin %66 ’sının ve zeki telefonu olmayan tüketicilerin ise %50 ’sinin ilgisini çekmektedir bu vesileyle Twitter hiç bir alanda %50 ’nin üzerine çıkamamıştır Akıllı telefonu olan yalnızca %48 pazarlamacı ve %31 tüketici ile zeki telefonu olmayan %10 tüketici bu web sitesini jurnal olarak kullanmaktadır*
Facebook pazarlamacıların (%21) ve tüketicilerin (%28), markalar ile çevrim içi olarak bağlantı kurabildikleri merkezler arasında 2 sırada yer almıştır Twitter ise daha aşağı sıralarda yer almıştır Yalnızca %15 pazarlamacı ve %3 tüketici çevrim içi olarak markalar ile iletişime geçtikleri yol olarak Twitter ’ı belirtmişlerdir Ama pazarlamacıların %58 ile tüketicilerin %46 ’sı mahsul ya da hizmetler hakkında yeni özellikler ile ilgili bildirimler almak için Twitter ’ı takip ettiklerini de eklemişlerdir
Teknoloji
ExactTarget firması göre yapılan araştırmalara göre yeni çıkmış yöntemler ve teknolojik ürünlerin açık havada eposta günümüzde hala pazarlamacıların tüketicilere dijital kapasite içerisinde ulaşabilmelerini karşılayan en etkin ve ayrıntılı yöntem olma özelliğini korumaktadır2000 yılında eposta pazarlamacısı olan bir firmanın raporuna göre %69 ile %76 aralarında bir isabetlilik oranı ile pazarlamacı ve tüketicilerin ilk çevrim içi aktivitelerinin eposta adreslerini kontrol etmeleri olduğu görünmüştür
Ortalama olarak pazarlamacıların dörtte biri ile tüketicilerin üçte birine kadar markalar eposta pazarlamacılığına daha pozitif yatırım yapmalıdırlar Facebook ve Twitter ise bu oranların gerisinde kalmıştır Facebook ’u iyi bir yatırım olarak görebilen pazarlamacı sayısı %21 ve alıcı sayısı %22 ’de kalırken, Twitter için bu rakamlar pazarlamacılar için %12 ve tüketiciler için %5 oranlarında seyretmiştir
ExactTarget ’ın raporunda ayrıca tüketici ve pazarlamacılar arasındaki online hareketler ve zeki telefonun benimsenmesi arasındaki manâlı farklılıklar da açıklığa kavuşturuldu Pazarlamacıların %90 ’ı zeki telefon kullanırken yalnızca %51 oranındaki tüketicinin bu yeni cins telefona geçiş yapabildiği görünmektedir
Firmanın raporuna kadar, konu online hareketlere ve tercihlere gelince zeki telefonu olan tüketiciler, olmayanlara tarafından daha fazla pazarlamacı gibi davranmaktadırlar Farklılıklar oldukça çarpıcıdır: Akıllı telefonu olan tüketiciler daha artı eposta atıyor, uygulamaları daha fazla kullanıyor, daha artı paylaşımlarda bulunuyor, eticaret sitelerini daha çok ziyaret ediyor, mobil kupon alımlarını daha pozitif gerçekleştiriyor ve genel olarak daha fazla online alışveriş yapıyorlar
Zeki telefon sahibi olmaları tüketicilerin açıklanmış kanalları daha artı kullandıkları anlamına gelmiyor ama bu durumu daha kolay ülkü getiriyor Şirket, 1200 Amerikalı alıcı ve 400 pazarlamacı aralarında bir anket sonucuna varmıştır Buna göre: Evet, akıllı telefon kullanıcılarının sayısı büyümeye devam edecek Ama pazarlamacılar ile tüketiciler arasındaki zeki telefon kanallarını kullanma oranları yakın zamanda bir biri ile eşdeğer duruma gelecek gibi görünmemektedir
Eposta, pazarlamacıların (%99) ve tüketicilerin (%89) ya da akıllı telefonu olmayanların (%85) ilgisini çekerken, Facebook ise zeki telefonu olan tüketicilerin %66 ’sının ve zeki telefonu olmayan tüketicilerin ise %50 ’sinin ilgisini çekmektedir giderken Twitter hiç bir alanda %50 ’nin üstüne çıkamamıştır Akıllı telefonu olan sadece %48 pazarlamacı ve %31 tüketici ile zeki telefonu olmayan %10 tüketici bu web sitesini jurnal olarak kullanmaktadır*
Facebook pazarlamacıların (%21) ve tüketicilerin (%28), markalar ile çevrim içi olarak temas kurabildikleri merkezler aralarında 2 sırada yer almıştır Twitter ise daha aşağı sıralarda yer almıştır Yalnızca %15 pazarlamacı ve %3 tüketici çevrim içi olarak markalar ile iletişime geçtikleri yol olarak Twitter ’ı belirtmişlerdir Ancak pazarlamacıların %58 ile tüketicilerin %46 ’sı ürün veya hizmetler hakkında yeni özellikler ile ilgili bildirimler olmak için Twitter ’ı peşine düşüp takip ettiklerini de eklemişlerdir
Türkiye'nin en güncel forumlardan olan forumdas.com.tr'de forumda aktif ve katkısı olabilecek kişilerden gönüllü katkıda sağlayabilecek kişiler aranmaktadır.