Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

E-posta Pazarlamacılığı Gunumuzde Ne Kadar Onemli?

E-posta Pazarlamacılığı Gunumuzde Ne Kadar Onemli?
0
71

ahmet0135

FD Üye
Katılım
Nis 13, 2018
Mesajlar
3,764
Etkileşim
87
Puan
48
F-D Coin
0
ExactTarget firması tarafından yapılan araştırmalara gore yeni cıkmış yontemler ve teknolojik urunlerin dışında eposta gunumuzde hala pazarlamacıların tuketicilere dijital kapasite icerisinde ulaşabilmelerini sağlayan en etkili ve kapsamlı yontem olma ozelliğini korumaktadır
2000 yılında eposta pazarlamacısı olan bir firmanın raporuna gore %69 ile %76 arasında bir isabetlilik oranı ile pazarlamacı ve tuketicilerin ilk cevrim ici aktivitelerinin eposta adreslerini kontrol etmeleri olduğu gorunmuştur
Ortalama olarak pazarlamacıların dortte biri ile tuketicilerin ucte birine gore markalar eposta pazarlamacılığına daha fazla yatırım yapmalıdırlar Facebook ve Twitter ise bu oranların gerisinde kalmıştır Facebook’u iyi bir yatırım olarak goren pazarlamacı sayısı %21 ve tuketici sayısı %22’de kalırken, Twitter icin bu rakamlar pazarlamacılar icin %12 ve tuketiciler icin %5 oranlarında seyretmiştir
ExactTarget’ın raporunda ayrıca tuketici ve pazarlamacılar arasındaki online hareketler ve akıllı telefonun benimsenmesi arasındaki onemli farklılıklar da acıklığa kavuşturuldu Pazarlamacıların %90’ı akıllı telefon kullanırken sadece %51 oranındaki tuketicinin bu yeni nesil telefona geciş yapabildiği gorunmektedir
Firmanın raporuna gore, konu online hareketlere ve tercihlere gelince akıllı telefonu olan tuketiciler, olmayanlara gore daha fazla pazarlamacı gibi davranmaktadırlar Farklılıklar oldukca carpıcıdır: Akıllı telefonu olan tuketiciler daha fazla eposta atıyor, uygulamaları daha fazla kullanıyor, daha fazla paylaşımlarda bulunuyor, eticaret sitelerini daha cok ziyaret ediyor, mobil kupon alımlarını daha fazla gercekleştiriyor ve genellikle daha fazla online alışveriş yapıyorlar
Akıllı telefon sahibi olmaları tuketicilerin belirli kanalları daha fazla kullandıkları anlamına gelmiyor ancak bu durumu daha kolay hale getiriyor Şirket, 1200 Amerikalı tuketici ve 400 pazarlamacı arasında bir anket sonucuna varmıştır Buna gore: Evet, akıllı telefon kullanıcılarının sayısı buyumeye devam edecek Ancak pazarlamacılar ile tuketiciler arasındaki akıllı telefon kanallarını kullanma oranları yakın zamanda bir biri ile eşdeğer duruma gelecek gibi gorunmemektedir
Eposta, pazarlamacıların (%99) ve tuketicilerin (%89) ya da akıllı telefonu olmayanların (%85) ilgisini cekerken, Facebook ise akıllı telefonu olan tuketicilerin %66’sının ve akıllı telefonu olmayan tuketicilerin ise %50’sinin ilgisini cekmektedir Bu arada Twitter hic bir alanda %50’nin ustune cıkamamıştır Akıllı telefonu olan sadece %48 pazarlamacı ve %31 tuketici ile akıllı telefonu olmayan %10 tuketici bu web sitesini gunluk olarak kullanmaktadır
Facebook pazarlamacıların (%21) ve tuketicilerin (%28), markalar ile cevrim ici olarak temas kurabildikleri merkezler arasında 2 sırada yer almıştır Twitter ise alt sıralarda yer almıştır Sadece %15 pazarlamacı ve %3 tuketici cevrim ici olarak markalar ile iletişime gectikleri yol olarak Twitter’ı belirtmişlerdir Ancak pazarlamacıların %58 ile tuketicilerin %46’sı urun ya da hizmetler hakkında yeni ozellikler ile ilgili bildirimler almak icin Twitter’ı takip ettiklerini de eklemişlerdir
 
858,497Konular
982,012Mesajlar
29,996Kullanıcılar
Üst Alt