Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

EA, Daha Uzun Oynamanızı Sağlamak İçin Tasarlanan Uyarlanabilir Zorluk Sisteminin Patentini Alıyor

EA, Daha Uzun Oynamanızı Sağlamak İçin Tasarlanan Uyarlanabilir Zorluk Sisteminin Patentini Alıyor
0
61

morfeus

FD Üye
Katılım
Kas 12, 2021
Mesajlar
2
Etkileşim
4
Puan
38
Yaş
47
Konum
Rusya
F-D Coin
111
o3vaSH72E2nLKdolCeCp_08_8343d2ac620dfcd15ae5d3ed1754172f_image.jpg




EA tarafından yapılan yakın tarihli bir patent başvurusu , şirketin bir oyunun zorluğunu marifet düzeyinize nazaran ayarlamaya çalışan bir dizi uyarlanabilir sistem geliştirdiğini ortaya koyuyor. Bu uyarlanabilir sistem, öncelikle kullanıcıları mümkün olduğu kadar uzun müddet oyun oynamaya devam ettirmek için tasarlanmıştır.

Patent başvurusu Ekim 2020'de yapıldı ve Mart ayı sonlarında kamuoyuna açıklandı. Sistemler, bir oyuncunun marifet seviyesine ve bir oyun oturumunun istenen müddetine nazaran bir oyunun zorluk ayarını otomatik olarak ayarlar. Uygulamada bahsedilen sistemler, oyuncuları maharet düzeylerine nazaran "kullanıcı kümelerine" ayırır ve bu oyuncuları meşgul tutmak için makul bir "tohum" a zorluğu ayarlar.

Uygulamanın bir kısmında "Yazılım geliştiricileri çoklukla yazılımlarının mümkün olduğu kadar uzun mühlet kullanıcılarla etkileşime geçmesini isterler," yazmaktadır. "... Birçok vakit, çok güç yahut çok kolay oyunlar bir kullanıcı için daha az keyifle sonuçlanır. Sonuç olarak, kullanıcının oyunu daha az oynaması mümkündür."

Uyarlanabilir zorluk ayarları, nispeten ender olmalarına karşın görüntü oyunlarında yeni bir şey değildir. Bu çeşit sistemlerin dikkate bedel örnekleri arasında Left 4 Dead ve God Hand sayılabilir . Bununla birlikte, Resident Evil 4 gibi "uyarlanabilir zorluğun" oyuncudan gizlendiği birçok oyun vardır 

 
858,506Konular
983,018Mesajlar
33,106Kullanıcılar
Asi1234Son üye
Üst Alt