Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

EA, FIFA'nın Dinamik Zorluk Ayarının Olmadığı Konusunda Israr Ediyor

EA, FIFA'nın Dinamik Zorluk Ayarının Olmadığı Konusunda Israr Ediyor
0
105

makaleci

FD Üye
Katılım
Ocak 14, 2020
Mesajlar
87,772
Etkileşim
8
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
68
bb3090dc3c6855f5f554021738114093_1560959833-b.jpg

FIFA 19

5263-0-50bf12cce3c0f08d714785341d4b0bd8.jpg
Bazen "scripting" ya da "momentum" olarak da isimlendirilen dinamik zorluk ayarı (DDA), FIFA topluluğunda yıllardır ısrarcı bir söylenti olmuştur. Bu söylentiler EA'nın bir DDA sistemini araştırdığını gelgelelim oyunda uygulanması gerekmediğini gösteren dokümanlar ve patentlerle doluydu. Bu patentlerden biri çevrimiçi olarak yine gün yüzüne çıktı ve EA böyle bir sistemin FIFA'da olup olmadığına net bir yanıt olacağını umduğu hayır karşılığını verdi.

Topluluk başkanı Corey Andress
Twitter'da FIFA forumunda tartışmanın olduğu linke irtibat vererek  “bunların hiçbiri artık yahut daha evvel FIFA'da olmadı” dedi.

2. tweet'te Andress, “neden bize karşılık vermesinin devir aldığını soranlar için: Bu patentin oyunda olmadığından %100 emin olmak istedik. Bu tüm tarafları içerir - her mod ve oynanış” ve ekledi "Umarım bu spekülasyona son verir. Karşılığı beklerken gösterdiğiniz sabra minnettarım”.

Andress'e verilen yanıtlarda çok çokça şüphecilik var. İstatistiklerini daha düşük performans gösteren oyuncuların hikâyelerine nazaran belirledi, tahminen de istatistiksel olarak daha yavaş oyuncular tarafından geride bırakılarak yahut açık bir gayeye atış yaparak.

Teze nazaran tesir, bir oyuncunun yapay olarak dramatik anlar yaratması ya da oyuncuları oyundan vazgeçmekten alıkoyması için rakiplerinden öne çıkma riski altında olduğu vakit başlıyor.


Bu hikayelerin birçoğu anekdot olarak var. Eurogamer geçmişte DDA
söylentisine baktı ve EA bu anekdotları gerçek futbolda meydana gelen “kötü dokunuşlar ya da bed atışlar” üzere tuhaflıkları modelleyen sistemler neticesinde açıkladı. Bu sistemler EA'ya nazaran, umumî bir 'momentum' yahut DDA sistemi mekanına yorgunlukları üzere kişisel oyuncu faktörleri tarafından yönlendirilmekte.

Patentin okunması için hayli tesirli lakin pratik özetine göre önerilen DDA sistemi
ne kadar daha uzun mühlet oynayacağınızı kestirim etmek için oyuncu donelerini kullanır ve ülkü olarak siz farketmeden “otomatik granül zorluk ayarı yapabilir”, sizi meşgul etmek için: “Beklenen oyun müddetine bağlı olarak, görüntü oyununun zorluk seviyesi otomatik olarak ayarlanabilir”.

Binaenaleyh EA'nın en azından bununla ilgilendiği açık lakin şirket şu anda tasarrufta olmadığını ve katiyen çok oyunculu olmadığını doğruladı. Bugünkü söze tekrar alıntı yapmak gerekirse: “[DDA
] 'yı hiçbir vakit rastgele bir oyuncu öbeğinden başkasına karşı dezavantaj yahut avantaj sağlamak için kullanmayacağız” diyerek ekliyor: “teknoloji, bir oyunun muayyen bir nahiyesinde zorluk çeken oyunculara ilerleme fırsatı bulma konusunda nasıl yardımcı olabileceğimizi keşfetmek için tasarlandı.”

Bir vadedir FIFA dışındaki birçok oyunda otomatik zorluk dengelemesi vardı. Buna karşın garip oyuncu cürümleri, şirketin DDA teknolojisi patentini aldığı için FIFA'da uygulanmış olması gerektiği, çok oyunculu olmasına karşın bir adım attığını varsaymak manasına geliyor.
 
858,497Konular
982,560Mesajlar
30,302Kullanıcılar
KralimvallaSon üye
Üst Alt