iltasyazilim
FD Üye
eskrim sporu hakkında
Atletler bir dakika içerisinde, diger yarismaciya bir vurus yaparlar
Eskrimde tabanca epedir % 70 basari 1000 pentatlon puanina esittir Her zaferin degeri yarismacilarin sayisina kadar degisir
Normalde her başarı, + 28 puan degerindedir Her takim digeriyle karsilasir, her takim üyesi diger takimdan bir yarismaciyla eslesir Faket kişisel yarismalardan farkli olarak her kisi 3 maç yapmis olur Bu her takim karsilasmasinda toplam 9 eskrim maçi yapilir anlamina kazanç
Eger bir takim, maçlarinin %70'ini kazanirsa 1000 puan alir Her galibiyet altinda veya üzerinde + puan degerindedirÖrnek: 12 takim, (11x9 ) 99 kez maç yapar %70, 69 zafere denk kazanç 1000 puan
72 zafer 1036 puan
Eskrim, epe silahiyla bir vurusluk karsilasma serilerinden olusur 1912'de oldugu gibi, modern pentahlonun eskrim bölümü, her maçi tek bir vurusun belirledigi yuvarlak robinturnuvasi seklindedir
Eskrim bir iç mekanda, 18 metre uzunlugunda ve 152 metre genisliginde özel alüminyum pist üstünde gerçeklesir
Yarismaci diger atletlerin her biriyle epeyi kullanarak karsilasir
Her karsilasma 1 dakika sürer, şampiyon hit skoru yakalayan birincil yarismacidir Her ikisi de hit bir skor elde edemezse ikisi de kaybeder
Eger atletler birbirlerini saniyenin 004'te birinde vurularsa (çift vurus), vuruslarin hiçbirisi geçerli olmaz
Penalti puanlari çesitli ihlallerde verilir: epeyi rakibin disinda herhangi bir seye vurmak, sinir çizgisini iki ayakla devretmek, yarismacini bir digerine adamakıllı arkasini dönmesi
Karsilasmalarin %70'ini kazanan 1000 puanlik skoru elde eder Her kazanma bir zafer, her kaybetme de bir mağlubiyet olarak adlandirilir %70 kazanimin üzerindeki her başarı özel puan degeri tasir %70'in üzerindeki her zaferin degeri yarismacilarin sayisina bagli olarak degisir
En sık elde edilen skorlar:
2223 maç + 40 puan
2426 maç + 36 puan
2729 maç + 32 puan
3033 maç + 28 puan
3439 maç + 24 puan
ALT :wwwlarcomupluploadseskrim375496eskrim375496ALT *
Atletler bir dakika içerisinde, diger yarismaciya bir vurus yaparlar
Eskrimde tabanca epedir % 70 basari 1000 pentatlon puanina esittir Her zaferin degeri yarismacilarin sayisina kadar degisir
Normalde her başarı, + 28 puan degerindedir Her takim digeriyle karsilasir, her takim üyesi diger takimdan bir yarismaciyla eslesir Faket kişisel yarismalardan farkli olarak her kisi 3 maç yapmis olur Bu her takim karsilasmasinda toplam 9 eskrim maçi yapilir anlamina kazanç
Eger bir takim, maçlarinin %70'ini kazanirsa 1000 puan alir Her galibiyet altinda veya üzerinde + puan degerindedirÖrnek: 12 takim, (11x9 ) 99 kez maç yapar %70, 69 zafere denk kazanç 1000 puan
72 zafer 1036 puan
Eskrim, epe silahiyla bir vurusluk karsilasma serilerinden olusur 1912'de oldugu gibi, modern pentahlonun eskrim bölümü, her maçi tek bir vurusun belirledigi yuvarlak robinturnuvasi seklindedir
Eskrim bir iç mekanda, 18 metre uzunlugunda ve 152 metre genisliginde özel alüminyum pist üstünde gerçeklesir
Yarismaci diger atletlerin her biriyle epeyi kullanarak karsilasir
Her karsilasma 1 dakika sürer, şampiyon hit skoru yakalayan birincil yarismacidir Her ikisi de hit bir skor elde edemezse ikisi de kaybeder
Eger atletler birbirlerini saniyenin 004'te birinde vurularsa (çift vurus), vuruslarin hiçbirisi geçerli olmaz
Penalti puanlari çesitli ihlallerde verilir: epeyi rakibin disinda herhangi bir seye vurmak, sinir çizgisini iki ayakla devretmek, yarismacini bir digerine adamakıllı arkasini dönmesi
Karsilasmalarin %70'ini kazanan 1000 puanlik skoru elde eder Her kazanma bir zafer, her kaybetme de bir mağlubiyet olarak adlandirilir %70 kazanimin üzerindeki her başarı özel puan degeri tasir %70'in üzerindeki her zaferin degeri yarismacilarin sayisina bagli olarak degisir
En sık elde edilen skorlar:
2223 maç + 40 puan
2426 maç + 36 puan
2729 maç + 32 puan
3033 maç + 28 puan
3439 maç + 24 puan
ALT :wwwlarcomupluploadseskrim375496eskrim375496ALT *