
Futbolun Avrupa idare organı UEFA, Perşembe günü yaptığı açıklamada, TikTok’un bu yıl Haziran ayında başlayacak olan ertelenmiş EURO 2020 futbol turnuvasının global sponsoru olacağını duyurdu. UEFA için değerli bir memleketler arası turnuva olan EURO 2020’ye birinci kere bir dijital cümbüş platformu sponsor oluyor. Turnuvaya sponsor olan Çinli kısa görüntü uygulaması, mutabakatın bir modülü olarak yayın sponsorluk haklarına da sahip olacak.
UEFA yaptığı açıklamada, TikTok’un artırılmış gerçeklik efektleri, hashtag, TikTok LIVEs ve turnuva için Sounds üzere özellikleri piyasaya süreceğini açıkladı. UEFA’nın pazarlama yöneticisi Guy-Laurent Epstein, “Dünya çapındaki hayranlara eşsiz ve yenilikçi bir tecrübe sunmak için TikTok ile yakın çalışmayı dört gözle bekliyoruz. Bu yenilik hayranlara bağlanma ve tutkularını paylaşma fırsatı verecek.” formunda bir açıklamada bulundu.

UEFA’nın geçtiğimiz yıl gerçekleşmesi planlanan EURO 2020 Avrupa şampiyonası pandemi koşulları nedeniyle bir yıl ertelenmişti. EURO 2020 böylece EURO 2021 ismini aldı ve bu yılın yaz ayları içerisinde gerçekleştirilecek. Ülkemizin de içinde bulunduğu birçok ülkenin ulusal futbol ekibi kupayı kazanmak için çaba edecek. Doğal ki gönlümüz Türkiye’nin memnun sona ulaşmasını istiyor. Şimdiden ulusal grubumuza turnuvada muvaffakiyetler diliyoruz.
Son olarak, EURO 2021’in bu yıl 11 Haziran – 11 Temmuz tarihleri ortasında 12 farklı kentte gerçekleştirileceğini belirtelim.