Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Evde kalanlar yüzde 40 daha fazla çalışıyor

Evde kalanlar yüzde 40 daha fazla çalışıyor
0
78

dadaş

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,091
Etkileşim
1
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
70
Is%2Dkadinin%2Dhissesini%2Dzorla%2Delinden%2Daldilar%2DYargitay%2Duyesi%2Deski%2DMIT%2Dmensubu%2D228510%2Ejpg

Meskenden çalışmak daha verimli hale gelmeye başladı. Meskenden çalışanlar daha evvel ulaşamadığı bireyleri de arayarak artık yüzde 40 daha fazla çalışıyor. Alana çıkamayan çalışanlar 90’lardaki üzere tele satışa geri döndü…

Koronavirüs salgınında alana çıkamayanlar yüzde 40 daha fazla çalışmaya başladı. Dünyayı derinden etkilemeye devam eden Kovid-19 (Koronavirüs) salgını, çalışanların büyük kısmını konuttan çalışmak zorunda bırakmıştı.

Meskenden çalışanlar daha evvel ulaşamadığı şahısları de arayarak artık yüzde 40 daha fazla çalışıyor. Alana çıkamayan çalışanlar 90’lardaki üzere tele satışa geri döndü. 

Ekmob Kurucusu ve CEO’su Sunay Şener, konuttan çalışmanın getirdiği değişikliği şöyle anlattı: 

Yüzde 40 daha verimli:



Meskenden çalışanlar daha evvel alanda dokunamadıkları müşterilere telefonla ulaşmaya başladı. Yüzde 40 daha fazla çalışan satış çalışanı konuttan çalışmanın daha verimli olduğunu düşünüyor. 

Farklı senaryolar hazırladılar:

Kurumlar, Koronavirus özelinde müşterileri için en makûs olasılıklar da dahil olmak üzere farklı senaryolar içeren kriz bağlantı planlarını hazırlamaya başladı.

Dijital dönüşüm fırsatı:

Kurumlar dijital dönüşüm ve teknoloji yatırımlarına sürat vermeye başladı. Bu doğrultuda satış takımları müşterilerine özel webinar sistemini kullanarak online irtibat metotları deniyor.

Tele satış çağına dönüş:

90’larda tanınan olan telefonla satış kanalı tekrar yükselişe geçti. Herkes imajlı konuşma yapamasa da telefonla irtibat ve satış oranları yükseliyor. Ekmob, tele satış konusunda şirketlere tekliflerini şöyle sıralıyor:

- Günlük bir amaç belirleyin ve o sayıya ulaşmaya çalışın.

- Arama sırasında görüşme yapılan bireye tahlil sunun.

- Hayır karşılığına hazırlıklı olun. Kesinlikle itirazları olacaktır.

- Tele satış sırasında hakikat irtibat kurun, müşteriye psikiyatrist üzere yaklaşın.



- Satış takımına hitabet, diksiyon ve gerilim eğitimleri verin.

- Müşterileri aramaya başladığınız andan itibaren kendinizi de motive edin.

- Telefonda satışta rahat konuşulmalı. Doğal bir konuşma karşıdaki kişiyi de tesirler.

- Aramaların raporlanması performans takibini kolaylaştıracaktır.
 

Similar threads

Türkiye’de müşteri ve tecrübe idaresinde çok lisanlı hizmetlerde en geniş uzman takıma ve en çeşitli lisan yetkinliğine sahip Teleperformance Türkiye, yaptığı yatırımların ve pazara sunduğu yenilikçi tahlillerin sonuçlarını almaya devam ediyor. Kesimin en itibarlı araştırmalardan Bilişim 500’de...
Cevaplar
0
Görüntüleme
169
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beştepe Millet Kongre ve Kültür Merkezi'nde gerçekleşen Cumhurbaşkanlığı Hükümet Kabinesi iki yıllık değerlendirme toplantısında konuştu. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Gerek ülkemizin içinde, gerek dışında ister Irak'ın kuzeyinde, Suriye'nin kuzeyinde...
Cevaplar
0
Görüntüleme
90
Bakan Albayrak dolar kuru için "Kur 7’lerden 6’lardan 5’lere indi. Tekrar çıktı. Tekrar indi. İner çıkar. Türkiye tüm bu dalgalanmaları düzgün bir halde yönetmektedir. Güçlü bir altyapıya sahip" dedi. Bakan Albayrak ayrıyeten ekonomik büyüme için "Türkiye 2. çeyrek performansıyla daralma yaşayan...
Cevaplar
0
Görüntüleme
108
858,497Konular
982,543Mesajlar
30,279Kullanıcılar
Muhammed16Son üye
Üst Alt