iltasyazilim
FD Üye
Görünene göre Amerikalı gençler artık Facebook ile o kadar fazla ilgilenmiyorlar eMarketer tarafından Pazartesi günü yayınlanan yeni bir rapora göre 1217 yaş arası gençler tarafından Facebook kullanımı bu yıl düşecek ve bu, Facebook kullanımının herhangi bir yaş grubu için düştüğü tahmin edilen ilk yıl
Ayrıca rapor, 25 yaşındaki insanların Facebook'u daha az kullandığını belirtiyor Bunun yerine Instagram ve Snapchat'e geçiş yapmaktalar
eMarketer tahmin analisti Oscar Orozco'nun yaptığı açıklamaya göre Facebook'tan ayrılan kişilerin yanı sıra, Facebook'ta kalan gençler de platforma daha az ve nadir giriş yapıyor Aynı zamanda da 20li yaşlara giren gençlerin bir kısmı, Facebook'u tamamen atlarken Facebook'un sahibi olduğu Instagram ile ilgilenmeye devam ediyorlar
En azından Instagram'a gösterilen ilginin Facebook için iyi olduğu söylenebilir
eMarketer'ın söylediğine göre Facebook'un 12 ile 17 yaş aralığındaki kullanıcılarının sayısı 145 milyon ve bu da bir önceki yıla göre %34 düşüş anlamına geliyor
Ancak Snapchat için durum oldukça iyi gözükmekte Ana firma Snap Inc kullanıcı sayısının artışındaki yavaşlama yüzünden analistler, yatırımcılar ve reklamcılar tarafından eleştirilmekteydi Snapchat'in günlük 173 milyon aktif kullanıcısı, Facebook'un aylık 2 milyar aktif kullanıcısından ve Instagram'ın 700 milyon kullanıcısına göre oldukça az
Ancak eMarketer Snapchat kullanımı için tahminlerini arttırmış durumda En fazla büyümenin %192 ile 1824 yaş aralığında olması beklenmekte
Ayrıca, yine ilk kez, eMarketer'ın tahminleri Snapchat'in 12 ile 17 ve 18 ile 24 yaş aralıklarında Facebook ve Instagram'ın önüne geçmesini beklemekte Ancak bu liderlik o kadar uzun sürmeyebilir Tahminler, 2019 yılı başlarken Instagram'ın Snapchat'ten daha hızlı büyüyeceğini göstermekte
Cep telefonunuzu gerçek bir şehir rehberine dönüştüren Piri uygulamasını mercek altına aldık
Önceki HaberApple, iOS 11'de Siri'nin Sesini Böyle Geliştirdi! Sonraki HaberApple Çalışanlarını Taşıyacak Otonom Araç!
Ayrıca rapor, 25 yaşındaki insanların Facebook'u daha az kullandığını belirtiyor Bunun yerine Instagram ve Snapchat'e geçiş yapmaktalar
eMarketer tahmin analisti Oscar Orozco'nun yaptığı açıklamaya göre Facebook'tan ayrılan kişilerin yanı sıra, Facebook'ta kalan gençler de platforma daha az ve nadir giriş yapıyor Aynı zamanda da 20li yaşlara giren gençlerin bir kısmı, Facebook'u tamamen atlarken Facebook'un sahibi olduğu Instagram ile ilgilenmeye devam ediyorlar
En azından Instagram'a gösterilen ilginin Facebook için iyi olduğu söylenebilir
eMarketer'ın söylediğine göre Facebook'un 12 ile 17 yaş aralığındaki kullanıcılarının sayısı 145 milyon ve bu da bir önceki yıla göre %34 düşüş anlamına geliyor
Ancak Snapchat için durum oldukça iyi gözükmekte Ana firma Snap Inc kullanıcı sayısının artışındaki yavaşlama yüzünden analistler, yatırımcılar ve reklamcılar tarafından eleştirilmekteydi Snapchat'in günlük 173 milyon aktif kullanıcısı, Facebook'un aylık 2 milyar aktif kullanıcısından ve Instagram'ın 700 milyon kullanıcısına göre oldukça az
Ancak eMarketer Snapchat kullanımı için tahminlerini arttırmış durumda En fazla büyümenin %192 ile 1824 yaş aralığında olması beklenmekte
Ayrıca, yine ilk kez, eMarketer'ın tahminleri Snapchat'in 12 ile 17 ve 18 ile 24 yaş aralıklarında Facebook ve Instagram'ın önüne geçmesini beklemekte Ancak bu liderlik o kadar uzun sürmeyebilir Tahminler, 2019 yılı başlarken Instagram'ın Snapchat'ten daha hızlı büyüyeceğini göstermekte
Cep telefonunuzu gerçek bir şehir rehberine dönüştüren Piri uygulamasını mercek altına aldık
Önceki HaberApple, iOS 11'de Siri'nin Sesini Böyle Geliştirdi! Sonraki HaberApple Çalışanlarını Taşıyacak Otonom Araç!