Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Facebook, Reklamlar İçin Arka Kapı Bulmaya Çalışıyor

Facebook, Reklamlar İçin Arka Kapı Bulmaya Çalışıyor
0
62

teknoloji

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,248
Etkileşim
1
Puan
36
Yaş
46
F-D Coin
83
ios-15-tehdidini-gormezden-gelmeyen-facebook-tan-reklamverenler-icin-yepyeni-ozellikler-1631861952.jpg

ABD merkezli teknoloji devi Apple, 20 Eylül'de iPhone'lara hayat verecek yepyeni işletim sistemi iOS 15'i kullanıma sunacak. Bu işletim sistemi, kullanıcılar için de mobil uygulama geliştiricileri için de önemli bir sürecin başlamasını sağlayacak. Apple'ın kullanıma sunacağı yeni gizlilik ve güvenlik özellikleri sayesinde mobil uygulamaların kullanıcıları takip etmesi engellenecek. Bu da doğrudan, başta Facebook olmak üzere reklam verilen tüm uygulamaların işini zorlaştıracak.

Alınan kararın reklamların doğru kişilere gösterilmesini zorlaştıracağını görmezden gelmeyen Facebook, yaptığı açıklamalarla yeni özellikler geliştirdiğini ve bunları yakın bir gelecekte kullanıma sunacağını duyurdu. Bu özellikler, Facebook ile Facebook'a ait olan WhatsApp ve Instagram'ı birbirine yakınlaştıracak gibi görünüyor. Bir süre önce sahip olduğu uygulamaları elinden çıkarmak zorunda kalabileceği konuşulan Facebook'un yeni özellikleri, söylentilerin umursanmadığını düşündürüyor.

İşte Facebook'un yakın gelecekte kullanıma sunulacak yeni özellikleri


1ed0d5a69b0e31706104a332cb5dc4ed31f53216.jpeg

Facebook tarafından yapılan açıklamalara göre kullanıcılar, yakın bir gelecekte ilgilendikleri kategorileri seçme imkanıyla karşı karşıya kalacaklar. Facebook üzerinden kullanıma sunulacak bu özellik, kullanıcıların ilgi alanlarının belirlenmesini sağlayacak. Aslında bir kullanıcı, ilgilendiği bir kategoriyle ilgili paylaşımlara da kolaylıkla ulaşma imkanı yakalayacak. Ancak bu özelliğin esas amacı, kullanıcının ilgi alanına göre reklam göstermek olacak.

İşletme sahipleri, Facebook, WhatsApp ya da Instagram üzerinden kullanıcıların kendileriyle mesajlaşmalarını sağlayan reklamlar satın alabiliyorlar. Facebook'un geliştirdiği başka bir özellik ile bu durumun kapsamı genişletilecek. Facebook, kullanıcı ile işletme sahibinin en muhtemel iletişiminin hangi platform üzerinden gerçekleşebileceğine karar vererek, söz konusu mesajlaşma uygulamasını otomatik olarak varsayılana alacak. Yani bir kullanıcı Messenger'ı daha fazla kullanıyorsa, işletme sahibi de o kullanıcı ile Messenger üzerinden görüşme imkanı yakalayacak. Bu özelliğin bir uzantısı olarak Instagram ve WhatsApp hesabının bağlanmasına da izin verecek olan şirket, işletme sahiplerinin WhatsApp hesaplarına Instagram üzerinden bir dokunuşla ulaşabilmeyi mümkün kılacak.

f9ebdeb926bcd32e8679695c998d39e55b383818.jpeg

Facebook'un üzerinde çalıştığı özellikler bunlarla sınırlı değil. Şirket, Facebook Business Suite'i de daha işlevsel bir hale getirecek. İşletme sahipleri, yapılan yeniliklerle e-postaları yönetebilecek, yeniden pazarlama e-postaları gönderebilecek, içerikler için bir dosya yöneticisi kullanabilecek ve paylaşılan gönderilerin hangisinin daha etkili olduğunun anlaşılmasını sağlayan istatistiklerle karşılaşabilecekler. Tüm bunlara ek olarak işletme çalışanlarına, "İş Hesabı" isimli yeni bir özellik de sunulacak. Bu özellik, çalışanların Business Manager gibi hizmetlere bireysel hesaplarından farklı bir hesapla ulaşmasını sağlayacak.

Facebook tarafından yapılan açıklamalarda, yeni özelliklerin ne zaman kullanıma sunulacağına ilişkin net bir şey söylenmedi. Ancak şu ana kadar bahsettiğimiz özelliklerin bir bölümü, kısıtlı kullanıcı kitleleriyle test edilmeye başlandı bile. Yani iOS 15 tehdidini ekarte etmek isteyen şirket, adımlarını hızlıca atacak ve reklam gelirlerinin düşmesinin önüne geçmeye çalışacak gibi görünüyor.


 

Similar threads

Tarihin en büyük siber krizini atlattığımız 4 Ekim gecesinde gözümüz kulağımız olan Twitter, aynı zamanda pek çok asılsız bilginin dolaşıma girdiği bir ortama da dönüştü. Bu bilgilerden birisi de Facebook'un 1,5 milyar kullanıcısına ait olduğu söylenen bilgilerin satışa çıktığı iddiasıydı...
Cevaplar
0
Görüntüleme
56
Son birkaç yıldır bir e-ticaret platformu olma yolunda emin adımlarla ilerleyen Facebook, bir süredir kendi uygulaması ile Instagram ve WhatsApp'tan ticaret yapılmasını da sağlıyor. Bu bağlamda sürekli yeni özellikler geliştiren şirket şimdi, yeni özelliklerin kullanıcılara neler sunacağını...
Cevaplar
0
Görüntüleme
49
Sosyal medya devi Facebook, geçtiğimiz günlerde arka arkaya 2 defa çökmüş ve hem Facebook hem WhatsApp hem de Instagram’a erişimde zorluklar yaşanmıştı. Bu durumun ardından hem eski bir Facebook çalışanı şirketin yanlış bilgileri yaydığını açıklamış hem de, şirketin yıllardır sır gibi sakladığı...
Cevaplar
0
Görüntüleme
54
Facebook, yıllık Facebook Pazarlama Doruğu (FMS) sırasında yerkürenin en büyük anlık iletileşme pratiği olan WhatsApp’ın alacağı yeni özellikler hakkında kıymetli açıklamalarda bulundu. Facebook tarafından yapılan açıklamaya nazaran WhatsApp, gelecek yıl alacağı bir güncelleme ile Durumlar...
Cevaplar
0
Görüntüleme
151
Facebook, uzunca bir süredir e-ticaret platformu olarak da hizmet vermek için çalışıyor. Platform, bu amaç uğruna yaptığı çalışmalarda ise Facebook'un ana uygulaması başta olmak üzere WhatsApp ve Instagram'da da e-ticaret özelliklerini kullanıma sundu. Şimdi, Instagram Mağazalar olarak...
Cevaplar
0
Görüntüleme
45
858,496Konular
981,798Mesajlar
29,864Kullanıcılar
sami2010Son üye
Üst Alt