Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Facebook ve Twitter İle Müşteri İlişkileri Yönetimi

Facebook ve Twitter İle Müşteri İlişkileri Yönetimi

iltasyazilim

FD Üye
Katılım
Ara 25, 2016
Mesajlar
0
Etkileşim
17
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
58
Facebook ve Twitter İle Müşteri İlişkileri Yönetimi


SAP’nin yeni CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) çözümü, sosyal medya araçlarını iş süreçlerine entegre ediyor
Şirketler, Facebook, Twitter gibi sosyal medya araçları üzerinden müşteri memnuniyeti, sadakati, bilinirlik, ürün tanıtımı ve marka imajı gibi kavramları geliştirmenin yollarını arıyor SAP’nin yeni CRM çözümü bu ihtiyaçları karşılamaya yönelik fonksiyonları ile profesyonel bir çözüm sunuyor
Dünyanın önde gelen kurumsal iş yazılımı şirketlerinden SAP, 11 Haziran 2010 günü İstanbul Hyatt Regency Otel’de düzenlediği etkinlikte SAP CRM çözümünün yeni versiyonunu tanıttı Yeni SAP CRM çözümü, şirketlerin müşterileri ile gerçekleştirdiği her türlü etkileşimi, sosyal medya araçları üzerinden de yapabilme olanağı sağlıyor
SAP CRM etkinliği, iş ve müşteri ilişkileri yönetimi konusuna Facebook ve Twitter gibi sosyal medya araçlarının getirdiği yeni uygulama ve yaklaşımların paylaşıldığı bir platform oldu Ticari promosyon yönetimine yönelik yeni yaklaşımların da paylaşıldığı SAP CRM etkinliğinde, mobil telefonlar üzerinden yapılan örnek satış, müşteri ilişkileri uygulamaları da gösterildi
SAP CRM çözümü; giderek artan mobil cihaz kullanım trendlerine uygun olarak çözümlerini mobil platformlara da taşıyor SAP, geçtiğimiz aylarda satın aldığı Sybase şirketinin uygulamaları ile SAP çözümlerinin mobil platformlar üzerinde de kullanılmasını sağlıyor SAP, Sybase ile ortaklaşa geliştirdiği SAP CRM mobil telefon uygulamaları ile uzun vadede dünya üzerinde 1 milyara yaklaşan mobil çalışana ulaşmayı hedefliyor Mobil kullanıcıların aynı zamanda bir tüketici ve müşteri olduğundan yola çıkarak, SAP iş ortakları ile beraber son kullanıcılara yönelik iPhone uygulamaları gibi mobil telefon uygulamaları geliştiriyor
SAP CRM ile sosyal medya daha kontrollü
Milyonlarca kişi tarafından kullanılan sosyal paylaşım sitelerinde, şirketlerin ürün ve hizmetleriyle ilgili paylaşımlarının takip edilebilmesi, sosyal medyadaki en büyük sorunu oluşturuyor Sosyal medya araçları ile CRM süreç bağlantılarındaki entegrasyon eksiklikleri, etkin ve hızlı hizmet vermeyi önlüyor Bununla birlikte durumun 360 derece ortaya konulamaması, doğru kararlar alınabilmesini engelliyor
SAP’nin yeni CRM çözümü ile tüm bu sorunlar ortadan kalkıyor SAP CRM çözümü ile şirketler;
• Sosyal medya araçları üzerinden CRM sistemine müşteri görüşleri doğrudan aktarılabiliyor Böylece müşteri beklentilerine uygun ve daha hızlı geri dönüş yapabiliyor
• Sosyal medya araçlarından gelen iletilere göre SAP CRM süreçlerini otomatik olarak devreye alabiliyor, müşteri memnuniyeti artırılırken, zengin müşteri deneyimi elde ediyor
• Sosyal medya üzerinde dikkatli incelenmesi ve geri dönüş yapılması gereken milyonlarca konuşma ve yorumu hızlı bir şekilde analiz edebilmek için, SAP Business Object analiz araçlarını devreye alabiliyor
• Telefon, faks, kısa mesaj, eposta, chat (sohbet) gibi klasik kanallardan verilerini alan CRM sistemlerine sosyal medya kanallarını da ekleyerek, 360 derece görünüme ulaşıyor
• Facebook ve Twitter üzerinde yaratılan kampanyalar ile hızlı ve ucuz bir şekilde doğru hedef kitleye ulaşarak talep artışı sağlayabiliyor
• Kampanyanın ardından yapılabilen web analizleri ile kampanyanın etkililiğini doğru bir şekilde ölçebiliyor
• Kampanyalar, ağızdan ağıza yayılmanın etkisiyle , büyük kitlelere ulaşabiliyor
SAP CRM çözümü sadece şirketlere değil, sosyal medya sitelerini kullanan tüketicilere de çeşitli avantajlar sağlıyor SAP CRM çözümleri ile tüketiciler;
• İsteklerine hızlı ve doğru cevap alabiliyorlar
• Bağlantıya geçmek istediği şirketlere, tercih ettiği kanal üzerinden doğrudan bağlanabiliyor
• Tüketiciler kendi deneyimlerini başka tüketiciler ile paylaşabiliyor Bu yolla bir grup oluşturarak, şirketleri topluluk olarak ihtiyaçları doğrultusunda yönlendirebilme imkanına kavuşuyor
• İhtiyaçlarına özel kampanya bilgilerine ulaşıyor ve sosyal ağlar üzerinden diğer tüketicilerle paylaşabiliyor
• İstedikleri takdirde eposta, telefon gibi diğer kanallar aracılığıyla rahatsız edilmeden, ilgili kampanya bilgilerine sosyal medya üzerinden öğrenebiliyor
SAP’nin yeni CRM çözümü; şirketlerin klasik ilişki yönetiminden, sosyal ağ temelli ilişki yönetimine geçebilmeleri için geliştirildi SAP CRM çözümü; sosyal medya siteleri üzerinden interneti daha etkileşimli kullanabilmeyi, online sohbetlere katılmayı, anahtar kullanıcıları belirleyebilmeyi ve müşterilerle anlamlı ilişkiler kurabilmeyi sağlıyor Böylelikle, değişen müşteri ihtiyaçlarına uygun ürün ve servisler sunulabiliyor
400 milyondan fazla aktif kullanıcısı ile en çok tercih edilen sosyal paylaşım sitesi Facebook ve 18,1 milyon ziyaretçisi ile en hızlı büyüyen sosyal paylaşım sitesi Twitter kullanıcılarına SAP CRM üzerinden ulaşılabilecek SAP CRM’in yeni çözümü ile Facebook, Twitter kullanıcılarına yönelik özel müşteri ilişkileri uygulama ve yaklaşımları geliştirilebiliyor
SAP CRM’in “Twitter uygulaması; Twitter üzerinden müşterilerden doğrudan geri bildirimler alabilmeyi sağlıyor Böylece müşterilerin ürün ve hizmetlerle ilgili duygu ve düşünceleri öğrenilebiliyor Bu uygulama ile şirketler, Twitter içerisinde şirketleri ile ilgili konuşmaları takip ederek, SAP CRM aracılığı ile otomatik olarak cevap verebiliyor Sosyal medya araçlarından gelen iletilere göre SAP CRM çözümü, iş süreçlerini ve ilgili birimleri otomatik olarak harekete geçirerek, şirketin müşteri beklenti ve taleplerine hızlı ve proaktif bir şekilde cevap vermesini sağlıyor
SAP CRM’in “Twitter ile Kampanya uygulamasında ise, SAP CRM sisteminde tasarlanan kampanyalar otomatik olarak yürütülüp, analiz edilebiliyor Böylelikle sadece hedeflenen kişilere değil, o kişinin ilişkide olduğu tüm kişi ve topluluklara ulaşılabiliyor İnternette tasarlanan kampanya, Twitter üzerinden paylaşılarak, hızlıca ve hedefe yönelik duyuru yapılmış oluyor Dünya çapında bu yöntemi başarı ile uygulayan şirketler arasında DELL, Amazon, Zappos gibi firmalar gösteriliyor
SAP CRM’in “Facebook Hedefe Yönelik Pazarlama uygulamasıyla da şirketler, Facebook’ta marka bilinirliği yaratarak, kullanıcı ve müşterileri ile topluluk oluşturabiliyor Bu uygulama sayesinde kullanıcılar Facebook aracılığı ile program bilgilerine, kampanya önerilerine ulaşabiliyor ve bu önerilere cevap verebiliyorlar Ayrıca bu kampanyaları diğer arkadaşlarına tavsiye edebiliyorlar
 

Similar threads

SAP; sürdürülebilir büyüme ve operasyonel mükemmelliğe ulaşmak isteyen şirketlerin yapmaları gereken çalışmaları Tedarik Zinciri , Tedarikçi İlişkileri ve Ürün Yaşam Döngüsü Yönetimi etkinliğinde gündeme getirdi Dünyanın önde gelen yazılım firmalarından SAP, Tedarik Zinciri (SCM), Tedarikçi...
Cevaplar
0
Görüntüleme
111
Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından hizmete alınan efatura uygulaması SAP sistemleri üzerinden kullanılabilecek SAP’nin efatura çözümü ile şirketler, online fatura alıp gönderebilecek; basılı fatura gönderme ve saklama zorunluluğu ortadan kalkacak Dünyanın en büyük yazılım...
Cevaplar
0
Görüntüleme
107
7CRM (Customer Relation Management), müşteri ilişkileri yönetimi anlamına gelir Şirketlerin, müşterileriyle yaptığı ilişkiyi, daha etkin, verimli ve karlı hale getiren uygulamaların bütünüdür Bu uygulamalar içinde yazılımlar önemli rol oynasa da, CRM sadece yazılımdan ibaret değildir CRM’in...
Cevaplar
0
Görüntüleme
80
Günümüzün globalleşen dünyasında müşteri odaklı yönetimler büyük önem kazandı. Şirketler artık ürün odaklı yönetimlerden müşteri odaklı yönetimlere doğru kayıyor. Bu kapsamda ortaya çıkan yaklaşımlardan biri de şirketlerin müşterileri, potansiyel müşterileriyle olan tüm ilişkileri ve...
Cevaplar
0
Görüntüleme
38
Dijital kırılımı Covid-19 pandemisiyle derinden yaşayan dünya, dijital tüketici ve müşteri kavramlarını daha belirgin hale getiriyor. İş dünyası bir yandan karlılığını korumaya çalışırken, dönüşümü tetikleyen bu dijital hıza da ayak uydurmaya çalışıyor. Kurumsal organizasyonlarda iş yönetim...
Cevaplar
0
Görüntüleme
58
858,468Konular
981,196Mesajlar
29,542Kullanıcılar
abcalcioSon üye
Üst Alt