Facebook'ta 100 bin HSBC'li
Gectiğimiz yılın sonlarına doğru populer olan Facebook, dunyada 55 milyon Turkiye'de bir bucuk milyonu aşan uyesiyle tartışılmaz bir viral pazarlama ortamı oluşturdu Bu fırsatı değerlendiren markalardan biri de HSBC Advantage kredi kartı Facebook uzerinden Avantaj Toplamacaisimli bir oyun başlatan HSBC'den yapılan acıklamaya gore, oyunun uye sayısı 100 bini aştı HSBC Advantage Kredi Kartı'nın pazarlama stratejisinde İnternet'in onemli bir yer tuttuğunu anlatan Kredi Kartı Grup Başkanı Mehmet Sindel, Advantage icin geliştireceğimiz uygulamanın hem tuketicimarka ilişkisini uzun sure koruyabilmesi hem de viral etkiyle dağılım gostermesi hedefindeydik Cıkış noktamız Advantage reklamlarında karşımıza cıkan, oluşturan renkli gorsellerdi Bunları bir uygulamada nasıl birleştirebileceğimizi araştırdık
Ortaya bu proje cıktıdedi Avantaj Toplamaca, Facebook tarafından sağlanan uygulama geliştirme arayuzleri ustunde geliştirildi Arayuzler kullanıcılar icin cekbırak yontemiyle oynayabilecekleri bicimde kolaylaştırıldı Avantaj Plakalarının değişimi ve puana donuşturulmesi ustune kurulu Avantaj Toplamaca'nın neredeyse bağımlılık yaratan bir oyun olduğunu belirtiyor Sindel İlk ayda 20 bin uye gibi mutevazı bir hedefle yola cıkan projenin yuksek sayıda uyeye kısa surede ulaştığı belirtiliyor Bunun yanı sıra Facebook ustunde kullanıcıların HSBC'den bağımsız olarak kurdukları gruplar da bulunuyor Avantaj toplamaca şampiyonlardan tuyolar, avantaj toplamaca bağımlısıyım diyenler gibi gruplarda uyeler birbirlerini arkadaş olarak ekliyor Gunde uc dort saat Avantaj Toplamaca oynayan uyeler bulunuyor
Gectiğimiz yılın sonlarına doğru populer olan Facebook, dunyada 55 milyon Turkiye'de bir bucuk milyonu aşan uyesiyle tartışılmaz bir viral pazarlama ortamı oluşturdu Bu fırsatı değerlendiren markalardan biri de HSBC Advantage kredi kartı Facebook uzerinden Avantaj Toplamacaisimli bir oyun başlatan HSBC'den yapılan acıklamaya gore, oyunun uye sayısı 100 bini aştı HSBC Advantage Kredi Kartı'nın pazarlama stratejisinde İnternet'in onemli bir yer tuttuğunu anlatan Kredi Kartı Grup Başkanı Mehmet Sindel, Advantage icin geliştireceğimiz uygulamanın hem tuketicimarka ilişkisini uzun sure koruyabilmesi hem de viral etkiyle dağılım gostermesi hedefindeydik Cıkış noktamız Advantage reklamlarında karşımıza cıkan, oluşturan renkli gorsellerdi Bunları bir uygulamada nasıl birleştirebileceğimizi araştırdık
Ortaya bu proje cıktıdedi Avantaj Toplamaca, Facebook tarafından sağlanan uygulama geliştirme arayuzleri ustunde geliştirildi Arayuzler kullanıcılar icin cekbırak yontemiyle oynayabilecekleri bicimde kolaylaştırıldı Avantaj Plakalarının değişimi ve puana donuşturulmesi ustune kurulu Avantaj Toplamaca'nın neredeyse bağımlılık yaratan bir oyun olduğunu belirtiyor Sindel İlk ayda 20 bin uye gibi mutevazı bir hedefle yola cıkan projenin yuksek sayıda uyeye kısa surede ulaştığı belirtiliyor Bunun yanı sıra Facebook ustunde kullanıcıların HSBC'den bağımsız olarak kurdukları gruplar da bulunuyor Avantaj toplamaca şampiyonlardan tuyolar, avantaj toplamaca bağımlısıyım diyenler gibi gruplarda uyeler birbirlerini arkadaş olarak ekliyor Gunde uc dort saat Avantaj Toplamaca oynayan uyeler bulunuyor