Müşterilerine dijital kanallarda sunduğu yenilikçi tahlillerle emeklilik ve hayat kesiminde öne çıkan Fibaemeklilik, teknolojik yatırımlarıyla acentelerin de işlerini kolaylaştırıyor. Acentelerin satış süreçlerinde sürat ve etkinliklerini artırmak üzere Fi’Portal uygulamasını geliştiren Fibaemeklilik’in bu uygulamasıyla acenteleri, yalnızca 2 dakika içinde Ferdî Emeklilik Sistemi (BES) ve hayat sigortası poliçe ve mukaveleleri düzenleyebiliyor.
Satış kanallarının hizmet kalitesini artırmak üzere, teknolojik altyapılarını geliştirecek yatırımları sürdürdüklerine dikkat çeken Fibaemeklilik Satış Yöneticisi Erhan İleri şunları belirtti:
“Dijitalleşme alanındaki yeniliklerle acentelerin hem operasyon yükünü en aza indirmeyi hem de müşterilerimizin taleplerine süratli cevap verebilmeyi amaçlıyoruz. Bu gayeyle geliştirdiğimiz Fi’Portal uygulamamızla satış sürecimizin aktifliğini arttırıyor, süreçleri daha da hızlandırıp kolaylaştırıyoruz. Tüm süreçlerde, siber güvenliği ön planda tutuyoruz.”
“Acenteler için tüm datalar tek ekranda”
Fibaemeklilik olarak, müşterilerine her vakit güçlü bir teknolojik altyapıyla hizmet sunmayı amaçladıklarını belirten İleri şunları söyledi:
“İlk günden itibaren kağıtsız poliçe amacına bağlı olarak geliştirdiğimiz Fi’Portal, acentelerimizin gereksinimlerini karşılayacak her türlü bilgiyi tek ekrandan sunuyor. Müşterilerin SMS onayıyla, denetimli ve sağlıklı bir halde anlık üretimin yapılabildiği bu hizmetin ilerleyen etaplarında amacımız, tüm gereksinimlerin kağıtsız ve online olarak sağlanması olacak. Müşterilerimize sunduğumuz tüm eserlerin satışını hedeflediğimiz Fi’Portal sayesinde, BES mukavelelerinin hazırlanması yahut bir hayat sigortası poliçesinin düzenlenmesi, acentelerimizin yalnızca 2 dakikasını alacak.”
“Geliştireceğimiz yeni uygulamaları acentelerimizle birlikte değerlendireceğiz
Acentelerle bağlantıda, ortak gayeler etrafında kenetlenmeyi amaçlayan bir stratejiyi merkeze aldıklarını belirten İleri, “Acentelerimizle münasebetlerimizde ‘Net Amaçlar Net Sonuçlar’ marka telaffuzuyla hareket ediyoruz ve hem bir ortaya geldiğimiz etkinliklerde hem de tertipli iç irtibat uygulamalarımızda bizi ortak maksat ve sonuçlara götürecek mevzular üzerinde duruyoruz” dedi.
Bir yandan dijital altyapı imkanlarını geliştirirken acenteleriyle fizikî olarak da bir ortada olmaya, müşterilerinin talep ve muhtaçlıkları konusundaki tecrübelerini paylaşmaya büyük değer verdiklerini belirtenİleri şunları söz etti:
“Mayıs ayında, ‘Birlikte En İyiye’ sloganıyla Kıbrıs’ta düzenlendiğimiz acente toplantımızda, yeni segmentasyon yapımız hakkında bilgi vermiş, üretim ve gelişime bağlı acente segmentasyonuyla fark yaratan iş ortaklarımızı ödüllendirmiştik. Ayrıyeten 2021 acente segmentasyon mükafatlarını kazanan acentelerimizle de bu yıl 25-28 Ağustos tarihleri ortasında Prag’da bir ortaya geldik. Acentelerimizin müşterilerine daha çok vakit ayırmalarını destekleyen uygulamalarla performanslarının arttırılması için yeni gereksinimler çerçevesinde neler geliştirebileceğimizi, birlikte değerlendireceğiz.
Kaynak: (BYZHA) - Beyaz Haber Ajansı