iltasyazilim
FD Üye
Fransız Devlet Demir Yolları (SNCF) İdaresi Başkanı AnneMarie Idrac, düzenlediği basın toplantısında, ülkenin güneyindeki sürat denemesinin başarıyla sonuçlandığınısöyledi
Fransa’da hızlı trenlerin genelde ortalama saatte 300 kilometre hızla yol aldığını kaydeden Idrac, Hedefimiz, hızla birlikte çevreye zarar vermeden güvenli, konforlu yolculuk hizmetini garanti altına alabilmekdedi
Fransa’da hızlı tren ilk defa 1981 yılında ParisLyon hattında hizmete sokulmuş ve ülkenin bu iki büyük kenti arasındaki yolcuk süresi ortalama 260 kilometre hızla giden trenle 2 saat 40 dakikaya düşürülmüştü
Fransa’da hızlı tren servisi, özellikle iç hatlardaki uçak seferlerine yönelik talebin azalmasına da yol açıyor
2007 yılı temmuz ayında ParisStrasbourg arasındaki 500 kilometrelik TGV hattının hizmete sokulmasıyla ülkenin doğusuyla da hızlı tren bağlantısı kurulmuş olacak
Fransa’da hızlı trenlerin genelde ortalama saatte 300 kilometre hızla yol aldığını kaydeden Idrac, Hedefimiz, hızla birlikte çevreye zarar vermeden güvenli, konforlu yolculuk hizmetini garanti altına alabilmekdedi
Fransa’da hızlı tren ilk defa 1981 yılında ParisLyon hattında hizmete sokulmuş ve ülkenin bu iki büyük kenti arasındaki yolcuk süresi ortalama 260 kilometre hızla giden trenle 2 saat 40 dakikaya düşürülmüştü
Fransa’da hızlı tren servisi, özellikle iç hatlardaki uçak seferlerine yönelik talebin azalmasına da yol açıyor
2007 yılı temmuz ayında ParisStrasbourg arasındaki 500 kilometrelik TGV hattının hizmete sokulmasıyla ülkenin doğusuyla da hızlı tren bağlantısı kurulmuş olacak