Fransızca Güzel Sözler Mesajlar Fransızca Güzel Mesajlar Kısa Fransızca Güzel Sözler Sevgili melekler, bu yazımızda Fransızca hoş sözler ve mesajlardan derlediğimiz bir listeyi anlamlarıyla birlikte sizlerle paylaşıyoruzfransizcaguzelsozlermesajlar5c55701a06204alt 1549103125 1549103125 fransizcaguzelsozlermesajlar5c55701a2f5a6fransizcaguzelsozlermesajlar5c55701a2f5a6 fransizcaguzelsozlermesajlar5c55701a2f5a6 Je t’aime non seulement pour ce que tu es mais pour ce que je suis quand nous sommes ensemble Seni seviyorum yalnızca senin sen oldugun için yok,benim seninleyken ne olduğum için Aimer et être aimé, c’est sentir le soleil des deux cotés Hoşlanmak ve sevilmek günesi iki taraftanda hissetmektir L’amour réunit les coeurs qui s’aiment O aşkki aşık kalpleri birleştiren Ce qui ressemble à l’amour est toujours de l’amour Aşka benzer hersey aşktır J’entends ta voix dans tous les bruits du monde Dünyadaki bütün seslerde senin sesini duyuyorum Les sentiments et la tendressesont les deux organes principaux de l’amour Hisler ve şefkat duygusu askta en kayda değer iki duygu Une poésie, c’est un sourire un jour de pluie,L’amour, un poème qui se récite chaque jour Şiirsellik bir gülümsemedir yüzde,Aşk, bir şiir hergün nakletmekte L’amour ce n’est pas qu’un sentiment…c’est une renaissance Aşk sadece bir duygu değildir Rönasansdır De toi à moi, de moi à toi,il suffit d’un regard, d’un sourire complicepour découvrir le monde merveilleux de l’amour Senden bana benden sana bir bakiş bir gülüş ortaktır dünyanin mükemmel aşkının farkına varmamızın