Turk genclerinin buyuk coğunluğu, parasını oncelikle giyim, sonra da sağlık ve teknolojik urunler icin harcıyor
Bluetooth iletişim ve mobil muzik urunleri markası Jabra ile internet portalı mynet tarafından gercekleştirilen ankete gore, Turk genclerinin buyuk coğunluğu, parasını oncelikle giyim, sonra da sağlık ve teknolojik urunler icin harcıyor
Turkiye capında, coğunluğu erkek, yuksek okuluniversite mezunu, 2028 yaş aralığında 5 bin 700 kişiye yapılan anket, tuketicilerin teknolojik tercihlerini ortaya koydu
Ankete gore, genclerin yuzde 72'si parasını giyim, yuzde 63'u sağlık, yuzde 34'u ise teknolojik urunleri satın almak icin harcıyor Genclerin para harcadığı diğer alanlar arasında yuzde 32 ile eğlence ve yuzde 16 ile spor bulunuyor
Anket katılımcılarının yuzde 90'ı teknolojiyi duzenli olarak takip ettiğini bildirdi Gencler en fazla cep telefonu, dijital kamera ve TV gibi urunlerde yaşanan teknolojik yeniliklerle ilgileniyor Bu urunleri PlayStation, dijital fotoğraf makinesi ve bilgisayarnotebook takip ediyor
Kullanıcıların teknolojik urun satın alırken, tercihlerini oncelikli olarak fiyat (yuzde 75), daha sonra marka (yuzde 64) ve cevrelerinin tavsiyeleri (yuzde 40) etkiliyor Bunların dışında TVgazete haberleri, trendler ve urunun teknolojik ozellikleri de satın alma kararında etkili oluyor
Anket verilerine gore, teknolojik urunler katılımcıların yuzde 46'sının hayatında onemli bir yere sahip Katılımcıların yuzde 23'unun teknolojik urun kullanmadan yaşayamadığını ifade ettiği belirtildi
Genclerin yuzde 93'unun Bluetooth'lu cihazı bulunuyor Genclerin yuzde 52'si icin yeni satın alacağı urunlerin Bluetooth ozelliğine sahip olması onemli, yuzde 19'u icin ise cok onemli
'Teknoloji denilince akıllarına hangi ulkenin geldiği' sorulduğunda genclerin yuzde 29'unun yanıtı ABD oldu Bu yanıtı, yuzde 8 ile Japonya, yuzde 6,5 ile Tayvan ve İsrail takip etti Turkiye yanıtı ise yuzde 5,2 ile dorduncu sıraya oturdu
Bluetooth iletişim ve mobil muzik urunleri markası Jabra ile internet portalı mynet tarafından gercekleştirilen ankete gore, Turk genclerinin buyuk coğunluğu, parasını oncelikle giyim, sonra da sağlık ve teknolojik urunler icin harcıyor
Turkiye capında, coğunluğu erkek, yuksek okuluniversite mezunu, 2028 yaş aralığında 5 bin 700 kişiye yapılan anket, tuketicilerin teknolojik tercihlerini ortaya koydu
Ankete gore, genclerin yuzde 72'si parasını giyim, yuzde 63'u sağlık, yuzde 34'u ise teknolojik urunleri satın almak icin harcıyor Genclerin para harcadığı diğer alanlar arasında yuzde 32 ile eğlence ve yuzde 16 ile spor bulunuyor
Anket katılımcılarının yuzde 90'ı teknolojiyi duzenli olarak takip ettiğini bildirdi Gencler en fazla cep telefonu, dijital kamera ve TV gibi urunlerde yaşanan teknolojik yeniliklerle ilgileniyor Bu urunleri PlayStation, dijital fotoğraf makinesi ve bilgisayarnotebook takip ediyor
Kullanıcıların teknolojik urun satın alırken, tercihlerini oncelikli olarak fiyat (yuzde 75), daha sonra marka (yuzde 64) ve cevrelerinin tavsiyeleri (yuzde 40) etkiliyor Bunların dışında TVgazete haberleri, trendler ve urunun teknolojik ozellikleri de satın alma kararında etkili oluyor
Anket verilerine gore, teknolojik urunler katılımcıların yuzde 46'sının hayatında onemli bir yere sahip Katılımcıların yuzde 23'unun teknolojik urun kullanmadan yaşayamadığını ifade ettiği belirtildi
Genclerin yuzde 93'unun Bluetooth'lu cihazı bulunuyor Genclerin yuzde 52'si icin yeni satın alacağı urunlerin Bluetooth ozelliğine sahip olması onemli, yuzde 19'u icin ise cok onemli
'Teknoloji denilince akıllarına hangi ulkenin geldiği' sorulduğunda genclerin yuzde 29'unun yanıtı ABD oldu Bu yanıtı, yuzde 8 ile Japonya, yuzde 6,5 ile Tayvan ve İsrail takip etti Turkiye yanıtı ise yuzde 5,2 ile dorduncu sıraya oturdu