Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Ghost of Tsushima’yı Oynayanların Neredeyse Yarısı Oyunu Bitirmiş

Ghost of Tsushima’yı Oynayanların Neredeyse Yarısı Oyunu Bitirmiş
0
51

morfeus

FD Üye
Katılım
Kas 12, 2021
Mesajlar
3
Etkileşim
4
Puan
38
Yaş
46
Konum
Rusya
F-D Coin
139
content_604f36ee1eddc_70869.jpg

Geçmiş dönemlerde pek çok kez paylaşılan istatistiklere göre oyun bitirme oranları düşük, oyuncuların geneli oynadıkları oyunun sonunu görmüyor. Hele bir de söz konusu olan açık dünya oyunlar olunca bu oranın daha da düştüğünü söylemek mümkün. Ama Ghost of Tsushima, bu konuda şeytanın bacağını kırmış gibi.

Ungeek’teki istatistik meraklıları, bu konuda bir istatistik paylaşmış ve diğer oyunlarla da karşılaştırmışlar. Buna göre, Ghost of Tsushima’nın başarımlarından “Mono No Aware” oyuncuların %50,2’si tarafından elde edilmiş. Oyunun senaryosu tamamlandığında elde edilen bu başarımı, hikayenin sonunu görenlerin oranı olarak değerlendirebiliriz.

Açık dünya oyunlar içerisinde bu oranı geride bırakan yine bir başka PlayStation özel oyunu olan Marvel’s Spider-Man, %50,8 gibi bir orana sahip. Gerçi Marvel's Spider-Man, Ghost of Tsusihma’ya göre biraz daha kısa bir senaryo kısmına sahipti; ama yine de önemli bir başarı olduğunu kabul etmek gerek. Daha uzun süreli oyunlarda oyunu tamamlama oranının %40’ın altında seyrettiği görülüyor. UnGeek tarafından paylaşılan bazı örnekler şu şekilde:
  • Assassin’s Creed Origins – %38,2
  • Far Cry 5 – %36,7
  • Days Gone – %34,7
  • Horizon Zero Dawn – %34,1
  • Assassin’s Creed Odyssey – %30
  • The Witcher 3 – %29,8
  • Death Stranding – %28,6
  • Red Dead Redemption II – %28,2
  • Watch Dogs 2 – %24,9
  • Assassin’s Creed Valhalla – %19,8
Aslında bu istatistikler bir anlamda normalleşmiş bir tabloyu gözler önüne seriyor; oyuncuların önemli bir kısmı bu kadar uzun soluklu oyunları bitirmek konusunda pek de iştahlı davranmıyorlar. Belki de oyunun belirli bir noktasından sonra yeni maceralara yelken açmak daha makul görünüyordur, kim bilir. Ama Ghost of Tsushima, buradaki örneklere göre biraz daha kısa bir oyun olmasının da yardımıyla, ilgiyi canlı tutmayı başarmış demek ki.
 

Similar threads

Yeni bir söylentiye göre Ghost of Tsushima'nın geliştiricisi Sucker Punch Productions, ufak bir devam oyunu üzerinde çalışıyormuş. Ghost of Ikishima ismindeki bu oyunun aynı Spider-Man: Miles Morales gibi ana oyundan çok daha kısa bir "bağımsız genişleme paketi" tadında olacağı söyleniyor...
Cevaplar
0
Görüntüleme
34
Bu yıl 24.sü düzenlenen DICE Ödüllerini sahiplerini buldu. The Last of Us Part II'nin 11, Ghost of Tsushima'nın 10 ve Hades'in 8 dalda aday gösterildiği ödüllerde Yılın Oyunu ödülünü Hades kazandı. İnteraktif Sanat ve Bilimler Akademisi'nin (AIAS) verdiği bu ödüller eleştirmenler veya...
Cevaplar
0
Görüntüleme
63
Beklenen oyun Ghost of Tsushima çıkış tarihi belli oldu. Ghost Of Tsushima 2020 yazında çıkacak.  Yeni oynanış videosu yayınlandı. The Game Awards'tan adeta video ve duyuru haber yağıyor.  Ghost of Tsushima'nın yeni oynanış videosunun yayınlandığı anlar TGA'nın en heyecanlı dakikalarından...
Cevaplar
0
Görüntüleme
125
Görünür ki Sucker Punch açık yerküre oyunlar yapmaktan hoşlanıyor. Sıradaki oyunları Ghost of Tsushima da bu cihetten bir istisna olmayacak. Lakin bu sefer evvelki oyunlarına nazaran daha farklı bir yaklaşım sergilemek istemişler. Oyuncuyu daha özgür bırakan, muayyen yol göstermelerle...
Cevaplar
0
Görüntüleme
102
Sucker Punch ve Sony Interactive Entertainment'ın yakında çıkması beklenen PlayStation 4 kişisel oyunu Ghost of Tsushima, 2020'nin birinci yarısında piyasaya sürülecek. Piyasaya sürülmesi için hayli kısa bir müddet kalan üç hususî PlayStation 4 oyunu Death Stranding, The Last of Us Part...
Cevaplar
0
Görüntüleme
110
858,496Konular
981,686Mesajlar
29,765Kullanıcılar
Üst Alt