Yaklaşık on yıl evvel Los Angeles’tan New York’a taşınan Gigi Hadid, kışların ne kadar soğuk ve sert geçtiğinin farkına vardı! Mesleği boyunca sayısız markanın koleksiyonlarının modelliğini yapan Hadid, bu sefer de kendi markasını kurma kararı aldı. ‘Guest in Residence’ isimli bir triko markası kuran Hadid, geçtiğimiz ay Instagram’dan markasının sahne ardı imajlarını paylaşarak kreatif süreç hakkında ipuçları vermişti.
Markanın Instagram hesabından yapılan bir paylaşımda, “Zarafetin ve rafine konforun bir sembolü olan kaşmir, uzun vakittir kimileri için ulaşılmaz bir lüks olarak görülüyor. Kreatif Yöneticimiz Gigi Hadid, lüks triko dünyasına daha geniş bir kitleyi davet etmeyi umarak, daha ulaşılabilir fiyatlara sahip yeni teklifler sunuyor” yazdı.
7 Eylül’de lansmanını yapan Guest in Residence markası, eşofman, hoodie, bluz, atkı ve şapka üzere çeşitli kaşmir modüller sunuyor. Farklı ve eğlenceli renklerdeki opsiyonları ile $400’ın altında alışveriş opsiyonu sunan Hadid, basın açıklamasında, “Bizler bu gezegende ve vücutlarımızda konuğuz. Giysilerimizde konuk. Seyahat ettiğimizde yahut konfor alanımızın dışına çıktığımızda konuklar. Hatta kendimize konuk üzere hissedebiliriz, kim olduğumuzu öğrenirken hayatta gezinebiliriz. Konuk olarak tek garanti, seyahatinizin kalıcı olmadığıdır. Bu nedenle, vakit bir konuğun en son lüksüdür. Guest In Residence'ı vakti düşünerek tasarladık. Kendi vaktimiz hudutlu olsa da, bütünlük ve niyetle modüller inşa ederek geleceğin yadigarlarını yaratmaya başladık. Yapıtlarımızın kuşaklar uzunluğu yeterli yaşanmış hayatları temsil etmesini umuyoruz,” yazdı.
Daha evvel de tasarım konusunda tecrübesi olan Hadid, Tommy Hilfiger ile dört koleksiyon, 2017’de Vogue Eyewear ile bir kapsül koleksiyon ve geçtiğimiz aylarda ise Frankie’s Bikinis ile bir mayo koleksiyonu tasarlamıştı. Markasını hakikat vakitte çıkarmak için beklediğini anlatan Hadid, “Bunu aceleye getirmek istemedim. Hakikat bir fikrin bana gerçek bir vakitte geleceğini biliyordum,” demişti.
Ailesiyle büyürken edindiği kıymetleri markasına yansıtan Hadid, ailesinin kaliteli modülleri bir yatırım olarak görmesine değindi. En kaliteli kaşmiri ��ç Moğolistan'dan tedarik eden Hadid, tüm Guest in Residence tarzlarını, triko severlerin dilek ettiği uzun ömürlülüğü sağlayan biyolojik olarak parçalanabilen bir iplikten üretti.
Hadid’in kreatif vizyonunu devam ettirmek için Guest in Residence markasına daldan kıymetli isimler de alındı. Markanın baş dizayncısı olarak daha evvel The Row’da çalışan Sijeo Kim çalışırken, Styling tarafında ise Hadid’in yakın arkadaşı ve moda editörü Gabriella Karefa Johnson, Sanat Direktörü olarak da Julia Wagner seçildi. Pablo Di Prima tarafından çekilen birinci kampanyasında ise genç modellerden 100 yaşında bir modele kadar 100 portrenin yer aldığı bir yol izlendi.