Gelişen teknolojiyle birlikte e-ticaret ve online reklamcılık önem kazanmıştır. Google dijital dünyanın en fazla reklam geliri getirisini sağlayan aracı olarak Google Ads sayesinde etkili çözümler sunmaktadır.
İnternet dünyasında AdWords olarak bilinen Google ADS, kullanıcıların yaptığı kelime sorguları baz alınarak çalışan bir reklamcılık türüdür. İşletmelerin en sık kullandıkları modellerden biri olan AdWords, internette Google arama sıralamasında reklamların diğer kullanıcılara ulaştırılmasını sağlar. Google Adwords ile reklamı gören kişiler tıkladığında ücret ödenir. Bu ölçümlenebilme özelliği ile yalnızca alınan tıklamalar için ücret ödenmesi firmalar açısından büyük bir avantajdır.
Google Ads, reklam performansınızı ölçerek reklamlarınızın yarattığı etkileri analiz eder. Kazancınızın reklam maliyetine oranını görerek reklam stratejilerinizi güçlendirmenize olanak sağlar.
Google Ads kullanarak reklamınızın gösterileceği bölge, gün, saat, hedef kitlenin yaş ve cinsiyet bilgileri gibi ayarlamalar yaparak ihtiyaçlar doğrultusunda size en uygun reklam modelini seçebilirsiniz. Reklam modelinizi seçtikten sonra haritalar, Gmail, Google Play, YouTube gibi platformlarda ve web sitelerinde reklamlarınız gösterilir. Bu sayede minimum maliyetle maksimum kazanç sağlanır.
İnternet dünyasında AdWords olarak bilinen Google ADS, kullanıcıların yaptığı kelime sorguları baz alınarak çalışan bir reklamcılık türüdür. İşletmelerin en sık kullandıkları modellerden biri olan AdWords, internette Google arama sıralamasında reklamların diğer kullanıcılara ulaştırılmasını sağlar. Google Adwords ile reklamı gören kişiler tıkladığında ücret ödenir. Bu ölçümlenebilme özelliği ile yalnızca alınan tıklamalar için ücret ödenmesi firmalar açısından büyük bir avantajdır.
Google Ads, reklam performansınızı ölçerek reklamlarınızın yarattığı etkileri analiz eder. Kazancınızın reklam maliyetine oranını görerek reklam stratejilerinizi güçlendirmenize olanak sağlar.
Google Ads kullanarak reklamınızın gösterileceği bölge, gün, saat, hedef kitlenin yaş ve cinsiyet bilgileri gibi ayarlamalar yaparak ihtiyaçlar doğrultusunda size en uygun reklam modelini seçebilirsiniz. Reklam modelinizi seçtikten sonra haritalar, Gmail, Google Play, YouTube gibi platformlarda ve web sitelerinde reklamlarınız gösterilir. Bu sayede minimum maliyetle maksimum kazanç sağlanır.