Birçok kişi iş hayatında bireysel veya şirket içerisinde kullanılan uygulamalara bağlı olarak yaşıyor. Fakat bu platformlarda yer alan ve engel olamadığımız bazı sinir bozucu özellikler çalışma konsantrasyonumuzu olumsuz yönde etkileyebiliyor. Google Dokümanlar tarafından kullanılan bildirim
Google Dokümanlar, artık bildirim göndermekte diretmeyecek!
Google tarafından bugün yapılan paylaşımda, Dokümanlar uygulamasının artık direkt bildirim göndermekte ısrarcı olmayacağı söylendi. Bu sayede eskiden olduğu gibi dosya içerisinde yapılan en ufak değişiklikte bile onlarca bildirim almayacağız.

Google tarafından yapılan açıklamada şunlar söylendi:
“Birden fazla belgedeki ilgili değişiklikleri ve yorumları takip etmek zor olabilir. Size hangi yorumların ve değişikliklerin bildirileceğini belirleme seçeneği sunuyoruz. Bu sayede en çok dikkat etmeniz gerekenleri daha kolay takip edebilirsiniz.“
Bu güncellemenin ardından, yapılan değişiklik sonrasında bildirim e-postalarını düzenle seçeneği ile birlikte tek bir mesajda toplanabilecek. Ayrıca bu değişikliklerin kim tarafından ne zaman yapıldığını görebilmek de mümkün olacak.

Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlarda bizlerle paylaşmayı unutmayın!