Google Partners, Google Adwords Reklam Ajansları ve Bireysel Dijital Pazarlama Uzmanları için oluşturulmuş olup bu program sayesinde Google ayrıcalıkları ve bilgilendirmelerden faydalanmalarını sağlayan bir Google hizmetidir
Google Partners hizmetinde, Academy for Ads aracılığı ile sertifikalar kazanarak Google Partners Rozeti alıp şirket uzmanlığınızı belgeleyebilirsiniz ayrıca Google iş ortağı statüsü kazanacağınız için Google promosyonlarından da yararlanabilirsiniz
:wwwmediaclickcomtrmpincludeuploads201909googlepartnerlogo
Avantajları Nelerdir ?
Google Partnera kayıt olup iş ortağı statüsünü kazanan işletmeler Adwords hesaplarında yüksek performans gösterdikçe uzmanlıklarına göre şirket profillerinde ve Partner rozetlerinde görüntülenir Bu sayede potansiyel müşterilere şirket becerilerini ve uzmanlıklarını partners rozetleri ile kanıtlayarak pazarda öne çıkarıp işletmelerini büyütebilirler
Şirket Uzmanlığı Nasıl Kazanılır ?
Şirket Uzmanlığı, şirketin sertifikaları, harcamaları ve hesap performanslarına göre kazanılmaktadır Ayrıca şirketlerin uzmanlığını ve İş ortağı durumunu :wwwgooglecompartners linkinden kontrol edebilirsiniz
:wwwmediaclickcomtrmpincludeuploads201909sirketuzmanliklari
1Sertifikalar
Sertifika gereksinimi için şirketin Partners profili ile en az 1 kullanıcının bağlantılı olması ve bu hesabın belirlenen kriterlere göre Adwords sınavlarından geçmiş olması gerekmektedir
Adwords sertifikası için girilmesi gereken sınavlar Adwords Temel Düzey , Arama Ağı Reklamcılığı, Görüntülü Reklamcılık, Mobil Reklamcılık, Video Reklamcılığı ve Alışveriş Reklamcılığıdır
Uzmanlık için bunlardan Adwords Temel Düzey sertifikası ve yanında diğer sertifikalardan en az birinin kazanılmış olması gerekmektedir Bu şekilde şirket uzmanlığı kazanmak için ilk adımı atmış olursunuz
:wwwmediaclickcomtrmpincludeuploads201909partnerssirketprofili
2Harcamalar
Harcama kriteri olarak şirketin 90 günlük harcaması en az 10000 $ veya ülkedeki o tutara denk gelen yerel para miktarı ve üzerinde olmalıdır
3Performans
Şirket performansında ürün uzmanlığı seviyesi belirlenirken çok sayıda kriter göz önünde bulundurulmaktadır Bunlardan bazıları müşterilerin devamlılığı, ürün çeşitliliği, harcama tutarlarındaki değişiklikler, kampanya performansları gibi etkenler belirlemektedir Performans değerlendirilirken bağlı hesapların 18 aylık bir döngüsü üzerinden hesaplamalar yapılır Ayrıca en az 12 aylık harcama etkinliği de olmalıdır
:wwwmediaclickcomtrmpincludeuploads201909isortagidurumu
Nasıl Kayıt Olunur ?
Partnersa kayıt olurken Bireysel Partners Hesabı ve Şirketinizin Partners profili için kayıt oluşturabilirsiniz
Kayıt işlemine başlamadan önce düzenli olarak kullandığınız ve Google hesabı ile ilişkilendirilmiş bir eposta adresine sahip olmalısınız
:wwwmediaclickcomtrmpincludeuploads201909partnerskayit
Bireysel Partners Hesabı Oluşturma
*:wwwgooglecompartners linkinde oturum açın
*Google Partners'a Katılın seçeneğini tıklayın
*Şimdi katıla tıklayın
*Google hesabınızda oturum açın
*Hizmet Şartlarını inceleyip şartları kabul edin
*Partners'dan eposta almak isteyip istemediğinizi belirtin
*Kaydol'u tıklayın
*Arama kutusuna şirketinizin adını girin ve arama sonuçlarında görüntülenen listeden şirketinizi seçin
*Profilinizi, şirketinizin Partners profiline bağlamak için İlişkilendir'i tıklayın Bunu yaptığınızda girdiğiniz tüm değerlendirmeler ve Academy for Ads aracılığıyla kazandığınız sertifikalar, şirketinizin Google Partner rozeti gereksinimine dahil edilir
*Eposta adresinizi onaylamak için size bir eposta gönderilir Eposta adresinizi onayladıktan sonra şirketinizin Partners profilini yöneten kişinin (yönetici) isteğinizi onaylaması gerekir
Şirket Partners Hesabı Oluşturma
*Partners'da oturum açın :wwwgooglecompartners
*Genel Bakışbölümünde, arama kutusuna şirketinizin adını girip öneriyi seçin
*Şirketinizin adı arama sonuçlarında görünmüyorsa +Şirket ekle'yi tıklayın
*Şirketinizin adını faaliyet gösterdiği ülkeyi ve şirketinizin web sitesini girin İnternet sitesini kullanma yetkinizin olduğunu göstermek için aşağıdaki seçeneklerden birini kullanarak sahibi olduğunuzu doğrulayın
*Size gönderdiğimiz bir onay epostası aracılığıyla Eposta adresiniz İnternet sitesiyle aynı alandaysa yalnızca bir eposta alırsınız Bu seçeneği yalnızca şirket profilinizi ilk defa oluştururken kullanabilirsiniz
*Google Search Console doğrulama yöntemlerinden birini kullanarak Search Console'da İnternet sitesinin sahipliğini doğrulamak için Partners'a kaydolurken kullandığınız Google hesabının aynısını kullanmanız gerekir İnternet sitesi adresinizde tekrar adresi doğrulaması gerektiren değişiklikler yaptığınızda bu seçeneği kullanmanız gerektiğini unutmayın
*Kaydol'u tıklayın
Giriş ve Yönetim :
Yeni bir hesap açmak, düzenlem yapmak ve yönetmeye başlamak için :wwwgooglecompartnersadresini ziyaret edebilirsiniz
Google Partners hizmetinde, Academy for Ads aracılığı ile sertifikalar kazanarak Google Partners Rozeti alıp şirket uzmanlığınızı belgeleyebilirsiniz ayrıca Google iş ortağı statüsü kazanacağınız için Google promosyonlarından da yararlanabilirsiniz
:wwwmediaclickcomtrmpincludeuploads201909googlepartnerlogo
Avantajları Nelerdir ?
Google Partnera kayıt olup iş ortağı statüsünü kazanan işletmeler Adwords hesaplarında yüksek performans gösterdikçe uzmanlıklarına göre şirket profillerinde ve Partner rozetlerinde görüntülenir Bu sayede potansiyel müşterilere şirket becerilerini ve uzmanlıklarını partners rozetleri ile kanıtlayarak pazarda öne çıkarıp işletmelerini büyütebilirler
Şirket Uzmanlığı Nasıl Kazanılır ?
Şirket Uzmanlığı, şirketin sertifikaları, harcamaları ve hesap performanslarına göre kazanılmaktadır Ayrıca şirketlerin uzmanlığını ve İş ortağı durumunu :wwwgooglecompartners linkinden kontrol edebilirsiniz
:wwwmediaclickcomtrmpincludeuploads201909sirketuzmanliklari
1Sertifikalar
Sertifika gereksinimi için şirketin Partners profili ile en az 1 kullanıcının bağlantılı olması ve bu hesabın belirlenen kriterlere göre Adwords sınavlarından geçmiş olması gerekmektedir
Adwords sertifikası için girilmesi gereken sınavlar Adwords Temel Düzey , Arama Ağı Reklamcılığı, Görüntülü Reklamcılık, Mobil Reklamcılık, Video Reklamcılığı ve Alışveriş Reklamcılığıdır
Uzmanlık için bunlardan Adwords Temel Düzey sertifikası ve yanında diğer sertifikalardan en az birinin kazanılmış olması gerekmektedir Bu şekilde şirket uzmanlığı kazanmak için ilk adımı atmış olursunuz
:wwwmediaclickcomtrmpincludeuploads201909partnerssirketprofili
2Harcamalar
Harcama kriteri olarak şirketin 90 günlük harcaması en az 10000 $ veya ülkedeki o tutara denk gelen yerel para miktarı ve üzerinde olmalıdır
3Performans
Şirket performansında ürün uzmanlığı seviyesi belirlenirken çok sayıda kriter göz önünde bulundurulmaktadır Bunlardan bazıları müşterilerin devamlılığı, ürün çeşitliliği, harcama tutarlarındaki değişiklikler, kampanya performansları gibi etkenler belirlemektedir Performans değerlendirilirken bağlı hesapların 18 aylık bir döngüsü üzerinden hesaplamalar yapılır Ayrıca en az 12 aylık harcama etkinliği de olmalıdır
:wwwmediaclickcomtrmpincludeuploads201909isortagidurumu
Nasıl Kayıt Olunur ?
Partnersa kayıt olurken Bireysel Partners Hesabı ve Şirketinizin Partners profili için kayıt oluşturabilirsiniz
Kayıt işlemine başlamadan önce düzenli olarak kullandığınız ve Google hesabı ile ilişkilendirilmiş bir eposta adresine sahip olmalısınız
:wwwmediaclickcomtrmpincludeuploads201909partnerskayit
Bireysel Partners Hesabı Oluşturma
*:wwwgooglecompartners linkinde oturum açın
*Google Partners'a Katılın seçeneğini tıklayın
*Şimdi katıla tıklayın
*Google hesabınızda oturum açın
*Hizmet Şartlarını inceleyip şartları kabul edin
*Partners'dan eposta almak isteyip istemediğinizi belirtin
*Kaydol'u tıklayın
*Arama kutusuna şirketinizin adını girin ve arama sonuçlarında görüntülenen listeden şirketinizi seçin
*Profilinizi, şirketinizin Partners profiline bağlamak için İlişkilendir'i tıklayın Bunu yaptığınızda girdiğiniz tüm değerlendirmeler ve Academy for Ads aracılığıyla kazandığınız sertifikalar, şirketinizin Google Partner rozeti gereksinimine dahil edilir
*Eposta adresinizi onaylamak için size bir eposta gönderilir Eposta adresinizi onayladıktan sonra şirketinizin Partners profilini yöneten kişinin (yönetici) isteğinizi onaylaması gerekir
Şirket Partners Hesabı Oluşturma
*Partners'da oturum açın :wwwgooglecompartners
*Genel Bakışbölümünde, arama kutusuna şirketinizin adını girip öneriyi seçin
*Şirketinizin adı arama sonuçlarında görünmüyorsa +Şirket ekle'yi tıklayın
*Şirketinizin adını faaliyet gösterdiği ülkeyi ve şirketinizin web sitesini girin İnternet sitesini kullanma yetkinizin olduğunu göstermek için aşağıdaki seçeneklerden birini kullanarak sahibi olduğunuzu doğrulayın
*Size gönderdiğimiz bir onay epostası aracılığıyla Eposta adresiniz İnternet sitesiyle aynı alandaysa yalnızca bir eposta alırsınız Bu seçeneği yalnızca şirket profilinizi ilk defa oluştururken kullanabilirsiniz
*Google Search Console doğrulama yöntemlerinden birini kullanarak Search Console'da İnternet sitesinin sahipliğini doğrulamak için Partners'a kaydolurken kullandığınız Google hesabının aynısını kullanmanız gerekir İnternet sitesi adresinizde tekrar adresi doğrulaması gerektiren değişiklikler yaptığınızda bu seçeneği kullanmanız gerektiğini unutmayın
*Kaydol'u tıklayın
Giriş ve Yönetim :
Yeni bir hesap açmak, düzenlem yapmak ve yönetmeye başlamak için :wwwgooglecompartnersadresini ziyaret edebilirsiniz