Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

GTA 5 İçin AMD FSR Modu Geliştirildi

GTA 5 İçin AMD FSR Modu Geliştirildi
0
65

tekin

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,427
Etkileşim
0
Puan
36
Yaş
96
F-D Coin
95
grand-theft-auto-v-amd-fsr-destekli-mod-kazandi.jpg

Grand Theft Auto V (GTA V) için NarutoUA adlı bir modcu, AMD FidelityFX Super Resolution (AMD FSR) teknolojisinin kaynak kodu henüz halka açılmamasına rağmen geliştirdiği mod ile oyuna destek ekledi.

NarutoUA’nın FSR uygulaması, GTA 5’te yerleşik olan görüntü yükseltme motorunun yerini alıyor. Mod, oyuncuların oyun içi grafik ayarlarını kullanarak dört farklı konfigürasyondan (Performans Modu, Dengeli Mod, Kalite Modu ve Ultra Kalite Modu) seçim yapmasına izin veriyor.

8 yaşındaki bir oyun için daha yeni piyasaya sürülen AMD FSR grafik teknolojisinin bir modcu tarafından bu kadar çabuk oyuna getirilmesi tabii ki oldukça dikkat çekici. Intel de Mayıs ayında GTA V için yapay zeka kullanmıştı ancak bu finanse edilen bir ekibin işiydi.

Başta da belirttiğimiz gibi AMD FSR henüz açık kaynaklı değil. AMD, şirketin GPU Open web sitesine göre kaynak kodunu Temmuz ortasında herkese açık hale getirmeyi planlıyor ve bu şu anda AMD’nin ortaklarıyla sınırlı. NarutoUA, Reddit’te modun başka bir oyundan önceden derlenmiş gölgelendiriciler kullanılarak oluşturulduğunu belirtiyor. Yerel bir çözümün daha da iyi görünmesi de olası.

Bu mod ayrıca NVIDIA DLSS gibi tescilli bir teknoloji yerine FSR gibi açık kaynaklı, çapraz platformlu bir çözüm kullanmasıyla da öne çıkıyor. FSR’nin modcular için denemesi daha kolay olduğunu da söyleyebiliriz.

Son olarak NarutoUA’nın modun kaynak kodunu, ek karşılaştırma çekimlerini ve kurulum talimatlarını GitHub’ta paylaştığını belirtelim


 

Similar threads

AMD’nin FidelityFX Super Resolution teknolojisinin tüm dosyaları kısa bir zaman önce herkesin ulaşabileceği şekilde GPUOpen’da paylaşılmıştı. Bildiğiniz gibi bu teknoloji yalnızca AMD değil, NVIDIA ve hatta Intel markalı GPU’larda da kullanılabiliyor. Bir mod yapımcısı ise AMD’nin FidelityFX...
Cevaplar
0
Görüntüleme
34
NVIDIA, resmi blog gönderisiyle birlikte DLSS teknolojisinin 200 oyuna ulaştığını bildirmişti. Tıpkı vakitte AMD, FSR (FidelityFX Üstün Resolution) teknolojisinin birinci yıl dönümünü kutlayarak bir paylaşım yaptı. Bildiğiniz üzere FSR teknolojisi 2.0 sürümüyle yakın vakitte güncellendi ve...
Cevaplar
0
Görüntüleme
101
AMD şimdi birkaç gün evvel FSR 2.0 teknolojisinin kaynak kodlarını yayınlamıştı. Böylece bu yükseltme teknolojisini yakında daha fazla oyunda kullanabileceğiz. Cyberpunk 2077 bildiğiniz üzere DLSS dayanağı sunsa bile şimdi FSR sürüm 2.0 dayanağına sahip değil. Mod geliştiricileri ise AMD FSR...
Cevaplar
0
Görüntüleme
63
AMD FSR 2.0 teknolojisinin gayriresmî olarak çeşitli oyunlara uygulandığını duymuştuk. Şimdi resmi takviye sunulmayan teknoloji için temel olarak yerleşik DLSS kitaplığını FSR 2.0 ile değiştirmek kâfi. Öte yandan geliştiriciler tarafından optimizasyon yapılmadığından ötürü oyunda çeşitli...
Cevaplar
0
Görüntüleme
73
AMD, geçtiğimiz günlerde NVIDIA DLSS’e rakip olabilecek FidelityFX Super Resolution (FSR) teknolojisini tanıtmıştı. AMD, FidelityFX ile görüntü kalitesinden ödün vermeden yüksek performans vermeyi amaçlıyordu. Aynı zamanda, NVIDIA tarafında da DLSS teknolojisi karşımıza çıkmaktaydı. Son yapılan...
Cevaplar
0
Görüntüleme
78
858,460Konular
981,098Mesajlar
29,527Kullanıcılar
ConsternatedSon üye
Üst Alt