Gucci’nin Kreatif Yöneticisi Alessandro Michele markanın saatleri için yeni bir kampanya yayınladı. Kişilerin en doğal muhaberesi; el sıkışmalarından esinlenen yeni kampanyada karizmatik ve özgüvenli başkan ruhlu bireyler fotoğraflandı. Ünlü fotoğrafçı Ari Marcopoulos tarafından çekillen kampanya fotoğrafları farklı karakterlerin güçlü tanışmalarını sergiliyor.
G-Timeless saatinin güncellenen dizaynını ve yeni model ‘Grip’ saatini gösteren kampanyada vakitsiz saatlerin şıklığı ortaya çıkarıldı. Grip yani kavrama manasına gelen yeni model, saatin zahmetsizce bileğe oturuşunu söz ediyor. Birebir hengamda kaykay kültürüne referans yapan ‘Grip’ saati, Alessandro Michele tarafından cinsiyetsiz olarak tasarlandı. Sarı ve altın PVD kasası; saat, dakika ve tarihi gösteren üç çerçevesi ve GG işlemeli kayışı vilayetle dikkat çeken Grip modelinin birebir devranda yeşil timsah kayışı tasarlandı. Kampanyada yan alan gayri model G-Timeless’ın çelik kasası, siyah oniks arı detayları ve çelik kayışı var. G-Timeless’ın gayrı opsiyonu ise 18k karat altın tokalı, mavi lapiz arı motif detay kadranlı ve değiştirebilir mavi kertenkele kayışı var.
Türkiye'nin en güncel forumlardan olan forumdas.com.tr'de forumda aktif ve katkısı olabilecek kişilerden gönüllü katkıda sağlayabilecek kişiler aranmaktadır.