Gucci, yeni yıl serisini güneşli kıyılarda bir kaçamak ile kutluyor. Alışılagelmedik bir kış güneşi tatili temasına sahip olan yeni kampanyada ulaşım yolu sefalı bir cruise gemisi! Üstelik bu geminin farklı karakterlerini yansıtmaktan ve kutlamaktan çekinmeyen eklektik bir küme yolcusu var.
Farklı güverteleri ile kendinden hazır bir sahne seti cruise gemisi, noel ruhunu yansıtan dekorasyonlar ve ağaçlar ile süsleniyor. Yemek, içecek ve parti, çeşitli enteresan hikayeler eşliliğinde sunuluyor, hepsi kış kodlarına kontrast olarak ılık ve güneşli bir arkaplan ile yansıtılıyor. Gucci’nin Kreatif Yöneticisi Alessandro Michele tarafından yaratılan bu sefalı kampanya, fotoğrafçı ve direktör Harmony Korine tarafından çekildi.
Ikram verme dönemine müsait eklektik modüller ile bezenen koleksiyonda, birinci defa moda meskeninin en bilindik iki deseninin karışımını görüyoruz: bej ve kemik GG Supreme kanvası ve tarihi Flora motifleri.
Giysi, ayakkabı ve aksesuardan oluşan tatil koleksiyonunda yeni GG deseni ve Gucci Flora’nın canlı renkli çiçekleri ve böcekleri ile süslenen farklı silüetlerde çantalar, bavullar, takı çantaları ve küçük deri aksesuarlar var. Al, sarı yahut beyaz deri ile tasarlanan aksesuarlarda tıpkı devranda Gucci’nin ikonik yeşil-kırmızı-yeşil çizgileri ve metal GG logosu da var. Moda hanesinin kodlarını zekice birleştiren tatil koleksiyonu, cruise havasına iyi olarak bir araya geldi. ‘Gift Giving’ koleksiyonundaki tüm modüller cruise gemisine mütenasip bir biçimde tasarlandı, mahsusen sert kapaklı valizler Gucci’nin kurucusu Guccio Gucci’nin devrine gönderme yaparak deniz kıyısına seyahat yapan kişilerin stillerinden ilham aldı.
Harmony Korine’in fotoğraf ve sinema estetiğini yansıtan fotoğraflar şahsi olarak bu seri için yaratıldı. Gucci pratiğinin kişisel bölmesinde mahal alacak dijital deneyim, kullanıcılara keyifli bir Augmented Reality portalı sunarken, Snapchat’te de bulabileceğiniz bu AR deneyimi ile Gucci’nin sanal ve büyüleyici tropik adalarını, kampanyadan esinlenen holografik detaylar ile keşfedebilirsiniz. Buna ek olarak, tropik adanın renklerinden ilham alarak yaratılan yüz filtresini Instagram üzerinden deneyebilirsiniz.
Ikram verme koleksiyonu ile oynayabileceğiniz yenilikçi bir platform sunan Gucci, internet sitesi üzerinden kullanıcılara sefalı ve renkli arkaplan fotoğrafları sunuyor. İnteraktif dijital pratiklerden direkt olarak satın alabileceğiniz koleksiyon için bir de Instagram, iMessage ve Giphy’de kullanabileceğiniz kişisel Sticker’lar tasarlandı.
Yakın bir vakit evvel inovatif bir girişim başlatan İtalyan marka, lüks modayı yeni bir halde sunmaya hazırlanıyor. Gucci Pin isimli girişimde dijital haritalara referans yapılırken, markanın yerkürenin dört bir yanındaki mağazaları parmaklarınızın ucunda olacak. Önümüzdeki sene bir çok Gucci mağazasını keşfedebileceğiniz bu girişimin birinci adımları ‘Gift Giving’ koleksiyonu için Kasım 2019’da Hong Kong’daki Canton Road’da, Japonya’daki Fukuoka Jwataya’da, Kore’deki Seognam Hyundai Pangyo’da, Denver’daki Cherry Creek Alışveriş Merkezinde ve Paris’teki Galeries Lafayette’de başlatılıyor.
Türkiye'nin en güncel forumlardan olan forumdas.com.tr'de forumda aktif ve katkısı olabilecek kişilerden gönüllü katkıda sağlayabilecek kişiler aranmaktadır.