iltasyazilim
FD Üye
Değerlendirme ve strateji danışmanı Brand Finance, Güney Kore'deki en değerli 50 firma listesini yayınladı Şaşırtıcı olmayan bir şekilde Samsung, ülkedeki en değerli ve en güçlü firma olarak ortaya çıktı Firmaların değerlendirmeleri ise kendisinin Brand Finance Güney Kore 50 lig tablosu ve bazı diğer etkenler ile yapılıyor
Görünene göre pazarlama yatırımı, sürdürülebilirlik ve kâr, tanınırlık, tercih ve firma gelirinin bir kısmı da markaya katkı sağlıyor
Brand Finance analistleri Samsung'u listenin en üstüne yerleştirmekte Firmanın söylediğine göre Samsung'un marka değeri 514 milyar dolardan %12 artmış durumda Bu da listedeki en değerli ikinci firmanın neredeyse beş katı
Araba üreticisi Hyundai, ülkenin ikinci en değerli firması Firmanın marka değeri 88 milyar dolar olarak tahmin ediliyor ve bu da bir önceki yıla göre %4'lük bir artış olarak gözüküyor
Samsung Fire & Marine, bu yıl Güney Kore'de en hızlı büyüyen ikinci marka olarak gözüküyor ve marka değeri, %42 artarak 27 milyar dolara ulaşmış durumda Marka değerinin bu ciddi artışı da 2019 yılındaki devasa performansına bağlanıyor
Samsung'un geçirmekte olduğu rekor yıl düşünülürse, önümüzdeki çeyreklerde marka değerinin daha da artacağını tahmin etmek pek garip olmaz
Önceki HaberGörev Çubuğuna Web Sitesi Kısayolları Koyun Sonraki HaberSürücüsüz Motor Motobot, Şampiyona Kafa Tutuyor
Görünene göre pazarlama yatırımı, sürdürülebilirlik ve kâr, tanınırlık, tercih ve firma gelirinin bir kısmı da markaya katkı sağlıyor
Brand Finance analistleri Samsung'u listenin en üstüne yerleştirmekte Firmanın söylediğine göre Samsung'un marka değeri 514 milyar dolardan %12 artmış durumda Bu da listedeki en değerli ikinci firmanın neredeyse beş katı
Araba üreticisi Hyundai, ülkenin ikinci en değerli firması Firmanın marka değeri 88 milyar dolar olarak tahmin ediliyor ve bu da bir önceki yıla göre %4'lük bir artış olarak gözüküyor
Samsung Fire & Marine, bu yıl Güney Kore'de en hızlı büyüyen ikinci marka olarak gözüküyor ve marka değeri, %42 artarak 27 milyar dolara ulaşmış durumda Marka değerinin bu ciddi artışı da 2019 yılındaki devasa performansına bağlanıyor
Samsung'un geçirmekte olduğu rekor yıl düşünülürse, önümüzdeki çeyreklerde marka değerinin daha da artacağını tahmin etmek pek garip olmaz
Önceki HaberGörev Çubuğuna Web Sitesi Kısayolları Koyun Sonraki HaberSürücüsüz Motor Motobot, Şampiyona Kafa Tutuyor