H&M, müzik dünyasının günümüzdeki en büyük yıldızlarından biri olan Billie Eilish’e özel yaptığı lisans koleksiyonunu satışa çıkardı. Koleksiyon, 17 yaşındaki şarkıcı ve söz yazarının original logo baskılarını içeren oversized siluetlerden ve sürdürülebilir şekilde elde edilen materyallerden oluşan parçalar sunuyor. Billie Eilish koleksiyonu, Divided konsepti bulunan tüm mağazalarda ve hm.com'da satışta olacak.
Billie Eilish müzik dünyasına 2016 yılında girdi ve şu anda dünyanın en çok aranan sanatçılarından biri. H&M lisans koleksiyonundaki tasarımlar, Billie'nin resmi logo baskılarını ve onun oversized stilini içeriyor – krem, siyah, pastel yeşil ve neon yeşili renk paletinde uzun tişörtler, kapüşonlular, sweatshirt elbiseler, eşofman ve tişört elbiseler. Rahat olmasına rağmen hatları öne çıkaran kıyafetlerin tamamı daha sürdürülebilir şekilde üretilen malzemelerden yapıldı. Aksesuar olarak ise kasket, balıkçı şapkası, çorap ve çanta bulunuyor.
Billie Eilish lisans kampanyasının önemli bir bölümü de 3D makyaj kreasyonlarıyla devrimci ve güzelliğin geleceği olarak adlandırılan Ines Alpha'ya ait. Çok sayıda tanınmış model, reklam ve dergi ile çalışmış olan Paris merkezli sanat yönetmeni ve 3D sanatçı bu kampanyaya özel 3D efektler oluşturdu. Bu efektlerin yer aldığı kıleksiyona özel bir de Snapchat filtresi oluşturuldu.
“Kendini ifade etme yöntemlerini geliştirerek, güzellik ve makyajın sınırlarını zorlamaya çalışıyorum. Ve bu, 3D ile neredeyse sınırsız - H&M Billie Eilish lisans kampanyasında, modellerin etrafında dolaşan ve farklı gezegenlerden gelen sıvılarla çalışmak istedim, böylece bu arttırılmış dünyaya biraz neşe ve renk getirmek istedim. Bu gerçeküstü 3D unsurlar, herkesin oynayabilmesi için resimlerde, videolarda ve snapchat filtrelerinin içinde yaşıyor.” diyor Ines Alpha.