Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Harry Potter: Wizards Unite’ın Enerji Sorunu Tepki Çekiyor

Harry Potter: Wizards Unite’ın Enerji Sorunu Tepki Çekiyor
0
110

makaleci

FD Üye
Katılım
Ocak 14, 2020
Mesajlar
87,772
Etkileşim
8
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
68
harry-potter-wizards-unite-in-enerji-sorunu-tepki-cekiyor-1561368439.jpg

Niantic’in son artırılmış gerçeklik tabanlı coğrafi lokasyon oyunu olan Harry Potter: Wizards Unite, büyük bir ilgiyle karşılandı. Tabii ki oyun bir Pokemon GO kadar heyecan yaratmadı ancak oluşan ilk ilgi, şirketi memnun etmeye yetti. Oyun, pek çok özelliği ile oyuncuları memnun etse de bir özellik var ki tüm oyuncuları çileden çıkarıyor; enerji.

Harry Potter: Wizards Unite oyununda sağda solda “bulunabilir” şeyler topluyoruz, bunları toplamak da 1 enerjiye mal oluyor. Oyunun başında 75 enerjimiz var. Her 'içerik' topladığımızda ya da her büyü yaptığımızda enerjimiz azalıyor. Enerjimizi hanlarda (inn) doldurabiliyoruz bu hanlar bize 2-10 arası enerji veriyor. Yine de burada yanlış bir şey var.

ee08f066c4565ec17556ae982e71d5629d83aeea.jpeg

İlk olarak, enerjimiz bekledikçe dolmuyor. Yatmaya giderken 7 enerjiniz varsa, sabah kalkınca da 7 enerjiniz oluyor. Enerji, oyun mekaniği açısından poketopu ile aynı şey olsa da algı olarak poketopu ile aynı şey değil. O yüzden insanlarda algısal olarak bir şeyler yanlışmış gibi bir izlenim yaratıyor.

Diğer problem ise enerji limiti. 75 oldukça düşük bir limit. Ayrıca bu oyunda, bulduğunuz bir şey hiçbir işinize yaramayacak olsa bile, o şeyin geldiği yer/bağlı olduğu yere +1 credit almak için o şeyi yakalamanız gerekiyor. Yani ilerlemek için sürekli enerji harcamanız lazım. Bu nedenle 4-5 enerjiyi basit şeylere harcayıp duruyoruz.

Son olarak da enerjiyi dövüşmek için de kullanmamız gerekiyor. Her dövüşte 5’er 10’ar enerji harcıyoruz. Pokemon GO’da bunun karşılığı GYM dövüşleri ve raidler. Orada poketopu kullanmamız gerekmiyor.

0954a523bcdb0c126c45e734b247b7d03ac765e1.jpeg

Özetle Niantic, yeni oyunda önemli bir kaynağı kısıtlı hale getiriyor. Biriktirilebilir enerjiyi çok düşük seviyede limitliyor (sonradan arttırılabilir), enerji tüketimini arttırıyor. Bir noktadan sonra oyun, ilerlemek için çok fazla şey talep eder hale geliyor.




 

Similar threads

Son yıllarda moda olan meşhur markaların artırılmış gerçeklik oyunlarına son olarak Harry Potter: Wizards Unite eklendi. Oyunu, Pokemon Go ve Ingress’i de yapan Niantic ile Warner Bros’un Harry Potter serisiyle ilgilenen alt firması Portkey Games üretti. Oyun artık ABD’de Android ve iOS...
Cevaplar
0
Görüntüleme
130
Artırılmış gerçeklik ile çevremizdeki dünyayı oyun alanının bir parçası haline getiren oyunlar Pokemon GO ile popülerlik kazandı dersek herhalde çok da yanlış olmaz. Pokemon GO’nun bir çılgınlık gibi yayılması, bu alanda iştahı kabartmıştı ve peşine benzer tarzda oyunlar geliştirilmeye...
Cevaplar
0
Görüntüleme
42
Warner Bros Games, merakla beklenen Harry Potter: Wizards Unite oyunu için bir tanıtım medyası yayınladı. Görüntü, artırılmış gerçeklik odaklı oyunun nasıl oynanacağını ya da mekaniklerinin nasıl olacağını göstermiyor ama oyuncuların nasıl bir atmosfer ile karşılaşacaklarına dair ipuçları...
Cevaplar
0
Görüntüleme
162
18 Haziran tarihinde yayınlanan ve 2 gün içerisinde 300 binden fazla indirilen Harry Potter'ın yeni mobil oyunu Harry Potter: Wizards Unite, Pokemon Go benzeri bir oyun olmasıyla öne çıkıyor. Konum odaklı oynanan Wizards Unite, henüz çıkış yapmış olması sebebiyle de birçok hatayı bünyesinde...
Cevaplar
0
Görüntüleme
130
Pokemon Go ile yakından tanıdığımız geliştirici şirket Niantic ile WB Games tarafından hazırlanan Harry Potter'ın artırılmış gerçeklik oyunun çıkış tarihi zahir oldu. Oyunseverlerin bu oyunu deneyimleyecekleri tarih 21 Haziran 2019 olarak belirlendi. Yapılan aktiflikle kapsamında oyunun...
Cevaplar
0
Görüntüleme
99
858,465Konular
981,137Mesajlar
29,532Kullanıcılar
Üst Alt