Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Havalar sıcak gitti, kombi satışları düştü

Havalar sıcak gitti, kombi satışları düştü

teknolojiuzmani

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,200
Etkileşim
1
Puan
36
Yaş
36
F-D Coin
99
Havalar%2Dsicak%2Dgitti%2Dkombi%2Dsektoru%2Dyavasladi%2D227296%2Ejpg

Dünyanın yüz yıllık öncü iklimlendirme tahlilleri üreticisi Viessmann Group, Türkiye’de faaliyetlerine başlamasının 25. yılında basın mensuplarıyla biraraya geldi.

25. yıl aktiflikleri için Türkiye’ye gelen şirketin CEO’su Maximilian Viessmann, 25 yılın bir başlangıç olduğunu ve derin bir bağlılıkla Türkiye’de paha üretmeye ve yatırım yapmaya devam edeceklerini söyledi.

Viessmann A.Ş. Genel Müdürü Dr. Celalettin Çelik ise, 2013 yılında en ileri çevreci teknolojilerle kurdukları Manisa’daki etraf dostu fabrika ile Türkiye iktisadına en üst seviyede katma bedel yaratmaktan dolayı gururlu olduklarını vurguladı. Dr. Çelik, “2013 yılından bu yana üretimden satışlarımız yıllık ortalama %15 düzeyinde artıyor. İktisatta olağanlaşmanın süreceği 2020’de de çift haneli büyümeye devam edeceğimizi öngörüyoruz,” diye konuştu.

TÜRKİYE BİZİM İÇİN KIYMETLİ PAZAR

25. yıldönümü vesilesiyle düzenlenen basın toplantısında konuşan Viessmann Group CEO’su ve kurucu ailenin 4. nesil temsilcisi Maximilian Viessmann, Türk toplumu ve iktisadının çeyrek asırdır bir kesimi olmaktan gurur duyduklarını kaydetti. Viessmann’ın kuruluşunun 100. yılı olan 2017’de CEO olarak çalışmaya başlayan ve o tarihten bu yana şirketin dijital dönüşümü ile gelecek stratejilerinden sorumlu olan Maximilian Viessmann hem üretim hem de tüketim pazarı olarak Türkiye’nin şirketin geleceği için stratejik bir ehemmiyete sahip olduğunu belirtti.



1917’de kurulan Viessmann Group, bugün 12 bin çalışanı ve 2.5 milyar Euro’luk cirosuyla iklimlendirme tahlilleri üretiminde memleketler arası önderlerden biri. Kümenin ortalarında Türkiye’nin de bulunduğu 12 ülkede 23 üretim tesisi bulunuyor ve dünya çapında 74 ülkede dağıtım ve temsilcilik ofisleri ile faaliyet gösteriyor.

Gelecek jenerasyonların nasıl yaşayacağına dair insanoğlunun bir dönüm noktasında olduğunu söyleyen Maximilian Viessmann, dünyanın geleceği için sorumluluk alan bir şirket olarak maksatlarını “Gelecek jenerasyonlar için ömür alanları tasarlamak” biçiminde yine belirlediklerini ve Viessmann ailesine mensup dünyadaki 12 bin bireyden her birinin kendisini bu hususa adadığını söz etti.

Dünyanın giderek daha fazla değiştiğini ve bu durumun bilhassa iklim değişikliğiyle daha fazla fark edildiğini belirten Maximillian Viessmann, 2019 yılının kaydedilen en sıcak yıl olduğunu vurgulayarak “Bu sorunu ele almamız ve bunu ortak bir efor içerisinde yapmamız gerekiyor.” dedi.Türkiye’nin bu gereksinimi kabul ettiğini, bu doğrultuda hem Türk hem de Alman hükümetlerinin CO2 emisyonlarını azaltma ve güç verimliliği ile birlikte yenilenebilir güç kullanımını artırma konusunda ortak uğraş göstermek için taahhütte bulunduğunu hatırlatan Viessmann, iklimlendirme sanayiinin dünyada toplam güç talebinin yüzde 40’ının nedeni olduğunu ve bir meskenin güç maliyetinin yaklaşık yüzde 80'inin ısınmaya gittiğini belirtti.

Geçiş sürecinin başarısına bir katkı sağlamak için ellerine yüz yılda bir gelecek bir fırsatı geçtiğini tabir eden Maximillan Viessmann, “Bu nedenle, 12 bin kişilik Viessmann ailesi olarak, maksadımızın “gelecek kuşaklar için ömür alanları tasarlamak” olduğunu açıkça belirttik. Hepimiz buna; binalar içindeki sağlıklı ortamlar, emisyonsuz kentsel alanlar sayesinde iklim değişikliğinin daha da hızlanmasını engelleyerek katkıda bulunabiliriz.” halinde konuştu.

Dijital dünyaya entegre olan genç kuşak sayesinde Türkiye’nin bu değişimde değerli bir rol aldığını ve değişime açıklığı ve fırsatları birlikte yakalama tutkusunun Viessmann ailesi için eşsiz olduğunu vurgulayan Maximillian Viessmann, Viessmann Türkiye’nin de yüksek motivasyona sahip satış, pazarlama ve servis gruplarının yanı sıra Manisa'daki Ar-Ge ve üretim takımının de bu iş birliğinde katkısı olduğunun altını çizdi.



Türkiye’deki 25 yıllarının yalnızca bir başlangıç olduğunu belirten Maximillan Viessman, “Türkiye tertibimiz ve Viessmann Ailesi olarak derin bir bağlılıkla Türkiye’de bedel üretmeye ve yatırım yapmaya devam edeceğiz,” halinde konuştu.

“Viessmann Türkiye çift haneli büyümeye devam edecek”

Viessmann A.Ş. Genel Müdürü Dr. Celalettin Çelik ise, Viessmann’ın Türkiye’de çeyrek asrı bulan faaliyetlerinin şirket misyonuna paralel olarak istikrarlı bir formda geliştiğini vurgularken, 25 yıllık deneyimleri ve bilgi birikimleri ile Türkiye’nin iklimlendirme dalının en kıymetli aktörlerinden biri olarak faaliyet gösterdiklerini söyledi.

Viessmann Group’un 2013 yılında, Türkiye’deki çalışanlarının en büyük ülkülerinden biri gerçekleştirerek yatırım yapmaya karar verdiğini ve 20 Milyon Euro yatırım ile Manisa Organize Sanayi Bölgesinde kombi fabrikasını hayata geçirdiklerini belirten Çelik, “Bu tarihten itibaren Türkiye’de ürettiğimiz Viessmann kombileri iç pazarın yanı sıra yüksek oranda ortalarında Avrupa ülkeleri de olmak üzere yurt dışına ihraç edilmeye başladık. Yani, 2013 yılına kadar eserlerimiz yurt dışından ithal edilirken, 2013 yılında fabrikamızın açılmasıyla yerli üretici ve ihracatçı kimliği kazandık.” dedi.

Satış ve üretim tertipleri ile Viessmann’ın 300 şahsa istihdam sağladığını aktaran Dr. Celalettin Çelik, yeni kuşak kombilerin tasarlandığı Manisa’daki Ar-Ge merkezinde ve mahallî tedarikçi ekosistemi ile geliştirdikleri iş birliği sayesinde Türkiye iktisadına katkı sağlamanın gururunu yaşadıklarını vurgulayarak şunları ekledi:

“Türkiye’de sahip olduğumuz güçlü marka imajının ardında, yüksek eser kalitesinin yanı sıra tam müşteri memnuniyetini hedefleyen nitelikli satış sonrası hizmet anlayışımız bulunuyor. Teknolojinin ve eserlerin tanıtılması noktasında çok sayıda eğitim, seminer ve fabrika teknik seyahatleri düzenleyerek Viessmann’ın geniş teknik literatürünü tesisat dalımıza kazandırdık. Tüm bu çalışmalarımızla Türkiye’de süratle gelişen çağdaş ısı tekniği kültürüne kıymetli katkılar sunduk ve sunmaya devam edeceğiz.” 



Viessmann Türkiye’nin birlikte çalıştığı 500’e yakın bayi, 320 servis teşkilatı ve 10 bölge müdürlüğü ile çok geniş bir tertibe sahip olduğunu vurgulayan Çelik ayrıyeten, “Viessmann olarak, mevcut ve kapsamlı yoğuşmalı aygıt eser portföyü ile ErP Yönetmeliğinin Türkiye’de yürürlüğe girmesinden evvel de satışlarımızda Türkiye’de pazar ortalamasının üzerinde bir yoğuşmalı aygıt hissesine sahiptik. Bu bakımdan daldaki teknolojik yeniliklerimizle birlikte ErP yönetmeliği sonrasında da pazardaki konumumuzu güçlendireceğimize inanıyoruz. Bununla birlikte dönemsel ekonomik dalgalanmalara karşın Viessmann olarak Türkiye’de daima ve istikrarlı büyüme trendimizi koruduğumuzu belirtmek isterim. Viessmann Türkiye olarak aldığımız tedbirler ve başarılı çalışmalarımız sayesinde bu sene gerileyen pazarda pazar hissemizi artırdığımızı söyleyebilirim. 2020 yılında ise ekonomik sürecin olağanlaşmaya başlamasıyla 2019 yılında kazandığımız ivmeyi sürdürmeyi ve çift haneli büyümeyi hedefliyoruz,” halinde konuştu.

Çelik, kombi kesiminde Kasım-Aralık ayları satışların arttığı en hareketli aylar olduğunu belirterek, "Ancak bu yıl havaların da mevsim normallerinin çok üzerinde sıcak geçiyor olması nedeniyle beklenen hareketlilik şimdi yaşanmadı. Kasım ayı yavaş başladı" dedi.
 
858,512Konular
980,897Mesajlar
30,757Kullanıcılar
zekigrpnrSon üye
Üst Alt