Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Havayolu Şirketleri 787-10 Dreamliner Uçağından Şikayetçi

Havayolu Şirketleri 787-10 Dreamliner Uçağından Şikayetçi
0
185

makaleci

FD Üye
Katılım
Ocak 14, 2020
Mesajlar
87,772
Etkileşim
8
Puan
38
Yaş
37
F-D Coin
73
havayolu-sirketleri-boeing-in-787-10-dreamliner-ucagindan-sikayetci-1565036028.jpg

The Post and Courier tarafından yayınlanan bir rapora göre, Dreamliner'lerin çevresindeki problem Boeing'in North Charleston, South Carolina fabrikasında üretilen uçaklarda bulunuyor.

North Charleston fabrikasında, nisan ayında ayakkabılı üretim, zayıf gözetim ve "güvenlikten evvel üretimi hızlandıran" bir kültürün kanıtı olan kapsamlı bir New York Times soruşturmasında rapor edildi. Rapor Boeing'in 737 Max jetinin beş aydaki 2. ölümcül kazadan sonra yerküre çapında "uçulmak istenmeyen uçak modeli" olmasından bir ay sonra geldi. Adalet Bakanlığı, haziran ayında Kuzey Charleston fabrikasındaki dertleri dahil etmek için 737 Max'ın soruşturmasını genişletti.

98334fc1cc08dd0be3310b530d606af9ec483558.jpeg

Sorunlar South Carolina fabrikası yahut 787 ile hudutlu olmamakla birlikte, Everett'de hem 787'ler hem de askeri tankerlerle misal meseleler ortaya çıkmış olsa da Post ve Courier’de ortaya çıkan şikayetler, Boeing’in en yeni ve en büyük varyasyonunun son teslimine leke sürüyor. Dreamliner, 787-10 787-8 ve 787-9 da dahil olmak üzere, havayollarının uçağın gayri varyasyonları hakkında misal şikayetler yapıp yapmadıkları henüz belli değil.

Her ne kadar 787 dertli bir başlangıç ​​yapmış olsa da, 2013'te batarya yangınları nedeniyle havalanmama buyruğu verildi ve birtakım müşteriler bu uçaklarda kullanılan Rolls-Royce Trent 1000 motorlarıyla ilgili problemlere maruz kaldı. Müşteriler de Rolls-Royce motoru yahut General Electric Co. tarafından yapılan Dreamliner'i ekseriyetle konfor odaklı özellikleri ve yakıt verimliliği nedeniyle yolcular ve havayolları tercih etmişti.

KLM Royal Dutch Airlines, bahar aylarında teslim edilen 787-10'dan bahsederken fabrikanın kalite denetimini "kabul edilebilir standartların altında" olarak nitelendirdi. Belirtilen birkaç husus arasında gevşek koltuklar, eksik ve yanlış takılmış pimler, tam olarak sıkılmamış somun ve cıvatalar ve emniyetsiz bırakılmış bir yakıt hattı kelepçesi olduğunu belirtti. Özellikle, havayolu şirketi şahsi olarak uçakla ilgili kaygılarını lisana getirirken "bu tesiste kaliteye kim bakıyor?" diye sordu.




 
858,505Konular
982,981Mesajlar
33,104Kullanıcılar
droleSon üye
Üst Alt