
Türkiye’nin en büyük e-ticaret sitelerinden biri olan Hepsiburada, WhatsApp’ın yeni platformu WhatsApp Business üzerinde hizmet vermeye başladı. Müşteri Hizmetleri desteğini daha da artırmak isteyen şirket, bunun için 08.00 - 24.00 saatleri arasında 0850 252 40 00 numaralı WhatsaApp hattı üzerinden müşterilerinin sorularını yanıtlayacak.
Bu yeni sistemle birlikte müşteriler, konuşmanın çetin olacağı alanlarda de Hepsiburada’nın müşteri hizmetlerinden faydalanabilecek. E-ticaret devinin sağladığı yeni sistem ile birlikte, internet üzerinden alışveriş yapmak isteyen, ama başında birtakım sorular oluşan kimseler de daha inançlı bir formda alışveriş yapabilecekler.

Hususla ilgili açıklama yapan Hepsiburada Müşteri Deneyimi Yöneticisi Göksü Tugay, “Müşterilerimize bir yandan eser çeşitliliğimiz ve teknolojik altyapımızla kolay ve pratik alışveriş imkanı sunarken, öte yandan da onların alışveriş deneyimlerini mütemadi uygunlaştırmayı sürdürüyoruz. Bu kapsamda müşterilerimize sunduğumuz self servis seçeneklerini çoğaltarak onlara hem daha kısa vakitte hem daha süratli hem de kullanmayı en çokça tercih ettikleri formülle bize ulaşmalarına imkan tanıyoruz. Buradan yola çıkarak Türkiye'de e-ticarette bir birinci olan WhatsApp üzerinden müşteri hizmetleri servisimizi başlattık. Müşterilerimiz artık istedikleri ortamda, basitçe bize ulaşarak tahlil ya da karşılık bekledikleri noktalarda hizmet alabilecek” dedi.
Mahsusen e-ticaret sitelerinde muhaberenin çok değerli olduğu düşünülürse Hepsiburada’nın geçtiği yeni destek sistemini yakında öbür sitelerde de görmeyi umuyoruz.