Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Hepsiburada, WhatsApp Üzerinden Destek Verecek

Hepsiburada, WhatsApp Üzerinden Destek Verecek
0
140

makaleci

FD Üye
Katılım
Ocak 14, 2020
Mesajlar
87,772
Etkileşim
8
Puan
38
Yaş
37
F-D Coin
73
hepsiburada-whatsapp-uzerinden-musteri-hizmetlerini-devreye-soktu-1555614614.jpg



Türkiye’nin en büyük e-ticaret sitelerinden biri olan Hepsiburada, WhatsApp’ın yeni platformu WhatsApp Business üzerinde hizmet vermeye başladı. Müşteri Hizmetleri desteğini daha da artırmak isteyen şirket, bunun için 08.00 - 24.00 saatleri arasında 0850 252 40 00 numaralı WhatsaApp hattı üzerinden müşterilerinin sorularını yanıtlayacak.

Bu yeni sistemle birlikte müşteriler, konuşmanın çetin olacağı alanlarda de Hepsiburada’nın müşteri hizmetlerinden faydalanabilecek. E-ticaret devinin sağladığı yeni sistem ile birlikte, internet üzerinden alışveriş yapmak isteyen, ama başında birtakım sorular oluşan kimseler de daha inançlı bir formda alışveriş yapabilecekler.

cc575144a4123efbb189cec8b0bfc45ef077cf32.jpeg

Hususla ilgili açıklama yapan Hepsiburada Müşteri Deneyimi Yöneticisi Göksü Tugay, “Müşterilerimize bir yandan eser çeşitliliğimiz ve teknolojik altyapımızla kolay ve pratik alışveriş imkanı sunarken, öte yandan da onların alışveriş deneyimlerini mütemadi uygunlaştırmayı sürdürüyoruz. Bu kapsamda müşterilerimize sunduğumuz self servis seçeneklerini çoğaltarak onlara hem daha kısa vakitte hem daha süratli hem de kullanmayı en çokça tercih ettikleri formülle bize ulaşmalarına imkan tanıyoruz. Buradan yola çıkarak Türkiye'de e-ticarette bir birinci olan WhatsApp üzerinden müşteri hizmetleri servisimizi başlattık. Müşterilerimiz artık istedikleri ortamda, basitçe bize ulaşarak tahlil ya da karşılık bekledikleri noktalarda hizmet alabilecek” dedi.

Mahsusen e-ticaret sitelerinde muhaberenin çok değerli olduğu düşünülürse Hepsiburada’nın geçtiği yeni destek sistemini yakında öbür sitelerde de görmeyi umuyoruz.




 

Similar threads

Aylık 100 milyon ziyaretçisiyle birlikte e-ticaret konusunda Türkiye'nin liderlerinden olan Hepsiburada, yurt dışında satılan ürünlere kolay ulaşılabilecek bir platformu müşterilerinin hizmetine sundu. Hepsiburada, yaptığı yazılı açıklamada şu ifadelere yer verdi: "Türkiye’de bulunmayan...
Cevaplar
0
Görüntüleme
215
Ülkemizin en büyük e-ticaret platformlarından olan Hepsiburada, geçtiğimiz hafta ‘Hepsiburada Premium’ isimli yeni abonelik sistemini duyurmuştu. Aylık 10 TL’ye pek çok avantaj sunan sistem, bilhassa Amazon Prime’a benzerliği nedeniyle birtakım kullanıcıların eleştirisine maruz kalmıştı. Ancak...
Cevaplar
0
Görüntüleme
160
Popüler e-ticaret sitesi Hepsiburada siparişlerinde problem yaşayan kullanıcılarına telefon numarası üzerinden destek veriyor. Kargo işlemlerinde ya da sipariş aşamasında problem yaşayan kullanıcılar, sorunsuz bir şekilde alışveriş gerçekleştirmek için müşteri hizmetleri numaralarından...
Cevaplar
0
Görüntüleme
130
Araştırmaya nazaran, pandemi devrinde işletme sayısının 2’ye katlandığı Hepsiburada platformunda 10 işletmeden 7’sinin satışları %40 arttı. Pandemi yılında Hepsiburada platformu üzerinden tüm Türkiye’den işletmelerin e-ticaret hacmi artarken en çok artış gösteren vilayetlerimiz sırasıyla...
Cevaplar
0
Görüntüleme
138
Türkiye İş Bankası ve Hepsiburada'nın imza attığı işbirliği ile internet alışverişlerde tüketicilere kolaylık*sağlayan Anında Alışveriş Kredisi adlı yeni bir ödeme sistemi hayata geçirildi Türkiye'de bir ilk olan bu yöntemle İş Bankası müşterileri, Hepsiburada'dan yapacakları 750 TL ile 15000 TL...
Cevaplar
0
Görüntüleme
144
858,500Konular
982,380Mesajlar
32,974Kullanıcılar
Üst Alt