Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Hopi’nin Ürün ve Müşteri Deneyimi Direktörü Dicle Yücelen Oldu

Hopi’nin Ürün ve Müşteri Deneyimi Direktörü Dicle Yücelen Oldu

teknolojiuzmani

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,200
Etkileşim
1
Puan
36
Yaş
36
F-D Coin
99

Hopi, idare takımını güçlendirmeye devam ediyor. Şirket, Eser ve Müşteri Tecrübesi Yöneticiliği misyonuna kesimin tecrübeli isimlerinden Dicle Yücelen’i getirdi.

Dijital dünya ekosistemindeki eser ve kullanıcı tecrübesi alanında uzun yıllar tecrübeye sahip isimlerden Dicle Yücelen, Hopi’nin idare takımına dahil oldu. Yücelen, Hopi bünyesinde Eser ve Müşteri Tecrübesi Yöneticisi olarak vazife yapacak.

Dicle Yücelen pazarlama teknolojileri alanındaki yetkinlikleri ile tecrübe, tasarım, eser idaresi alanında Hopi’nin dijital dönüşüm seyahatine liderlik eden takımda yer alacak.

Sektördeki 24 yıllık meslek seyahatine sayısız ödül sığdırmayı başaran Dicle Yücelen, ulusal ve memleketler arası birçok markanın eser ömür döngüsü ve müşteri tecrübesi stratejilerinin oluşturulmasında faal rol aldı. Yücelen, son olarak Turkcell’de Dijital Servisler ve Tahliller Tecrübe İdaresi Yönetici Yardımcısı olarak misyon alıyordu.

Dicle Yücelen Kimdir:

Lisans eğitimini, Bilkent Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Milletlerarası Alakalar Bölümü’nde tamamlayan Dicle Yücelen, 1998 yılında Marmara Üniversitesi’nde İş Yönetimi Yüksek Lisans programından mezun oldu. Profesyonel iş dünyasına 1998 yılında adım atan Yücelen, ulusal ve memleketler arası birçok firmanın eser stratejilerinin inşasında faal rol oynadı.

İş hayatının yanı sıra birçok toplumsal sorumluluk projesinde istekli olarak etkin rol alan Yücelen, evli ve bir erkek çocuk annesidir.
Kaynak: (BYZHA) - Beyaz Haber Ajansı
 

Similar threads

İSTANBUL (İGFA) - Dijital dünya ekosistemindeki ürün ve kullanıcı deneyimi alanında uzun yıllar deneyime sahip isimlerden Dicle Yücelen, Hopi’nin yönetim kadrosuna dahil oldu. Yücelen, Hopi bünyesinde Ürün ve Müşteri Deneyimi Direktörü olarak görev yapacak. Dicle Yücelen pazarlama...
Cevaplar
0
Görüntüleme
99
Türkiye’de müşteri ve tecrübe idaresinde çok lisanlı hizmetlerde en geniş uzman takıma ve en çeşitli lisan yetkinliğine sahip Teleperformance Türkiye, yaptığı yatırımların ve pazara sunduğu yenilikçi tahlillerin sonuçlarını almaya devam ediyor. Kesimin en itibarlı araştırmalardan Bilişim 500’de...
Cevaplar
0
Görüntüleme
172
Türkiye’nin kurumsal yazılım şirketi Etiya, kendi geliştirdiği yapay zeka dayanaklı, müşteri tecrübesini temel alan dijital müşteri idare platformu ve eserlerini dünyaya ihraç etmeyi sürdürüyor. Bu yazılım ihracatının son adresi ise Fransa oldu. Fransa’nın en büyük telekom operatörlerinden...
Cevaplar
0
Görüntüleme
105
Türkiye’nin en süratli büyüyen yeni kuşak operatörü TurkNet, İnsan ve Kültür, Büyüme, Eser, Ağ ve Müşteri Operasyonları kısımlarına atadığı yeni genel müdür yardımcılarıyla sürdürülebilir muvaffakiyet hedefliyor. Gerçekleştirdiği altyapı yatırımı ve tüketicinin muhtaçlığına yönelik eser ve...
Cevaplar
0
Görüntüleme
73
Dünyanın en büyük memleketler arası sıhhat ve hoşluk perakende şirketi A.S. Watson Group Milletlerarası Gençlik Günü’nde 2030 yılına kadar 200.000 gence istihdam sağlama kelamı verdi. Şirket bu kelamıyla dünyanın dört bir yanındaki gençlere, süratle değişen iş dünyasında kullanabilecekleri ve...
Cevaplar
0
Görüntüleme
150
858,510Konular
980,883Mesajlar
30,743Kullanıcılar
CyLH2OSon üye
Üst Alt