iltasyazilim
FD Üye
birey nasil olmalidirbize neler kazandirir
***Hoşgörü, dünyamızdaki kültürlerin varlıklı çeşitliliğini, ifade biçimlerini ve insan olmanın yollarını benimsemek, bunlara saygı göstermek bunların değerini bilmektir Şımartma, bilgiyle, açıklıkla, iletişimle ve akıl, vicdan ve inanç özgürlüğüyle beslenir Müsamaha çeşitlilik içindeki uyumdur Zevk, sadece ahlaki bir devir değil, aynı zamanda siyasi ve hukuki bir gerekliliktir Barışı olanaklı kılan erdem, yani tutku, barıştırma kültürünün savaş kültürüyle yer değiştirmesine katkıda bulunur
*** Zevk, kabullenme, lütfetme veya göz yumma değildir Zevk, hepsinin üzerinde, başkalarının evrensel insan haklarının ve temel özgürlüklerinin tanınmasıyla teşvik edilen etmen bir tavırdır Müsamaha hiçbir koşulda, bu evrensel değerlerin ihlal edilmesini meşrulaştırmak için kullanılamaz Tutku, bireyler, gruplar ve Devletler tarafından uygulanır
***Zevk, insan haklarını, çoğulculuğu (kültürel çoğulculuğu da içine alan), demokrasiyi ve hukuk devletini destekleyen sorumluluktur Hoşgörü, dogmatizmi ve mutlakçılığı reddetmeyi içerir ve milletlerarası insan hakları mevzuatına yerleştirilmiş standartları onaylar
***İnsan haklarına saygıyla sürekli olarak, tutku uygulaması, toplumsal adaletsizliğin güzel görülmesi ya da inançların terk edilmesi veya zayıflatılması anlamına gelmez Tutku, kişinin kendi inançlarına yan olmakta özgür olması ve başkalarının da kendilerine ait inançlara bağlı olduğunu kabul etmesi demektir Haz, görünüşü, durumu, konuşması, davranışı ve değerleri doğal olarak öbür olan insanların uzlaşma içinde ve oldukları gibi yaşama hakkına sahip oldukları gerçeğini kabul etmek demektir Şımartma, aynı zamanda, birisinin görüşlerinin zor kullanarak başkalarına kabul ettirilmemesi demektir *
***Hoşgörü, dünyamızdaki kültürlerin varlıklı çeşitliliğini, ifade biçimlerini ve insan olmanın yollarını benimsemek, bunlara saygı göstermek bunların değerini bilmektir Şımartma, bilgiyle, açıklıkla, iletişimle ve akıl, vicdan ve inanç özgürlüğüyle beslenir Müsamaha çeşitlilik içindeki uyumdur Zevk, sadece ahlaki bir devir değil, aynı zamanda siyasi ve hukuki bir gerekliliktir Barışı olanaklı kılan erdem, yani tutku, barıştırma kültürünün savaş kültürüyle yer değiştirmesine katkıda bulunur
*** Zevk, kabullenme, lütfetme veya göz yumma değildir Zevk, hepsinin üzerinde, başkalarının evrensel insan haklarının ve temel özgürlüklerinin tanınmasıyla teşvik edilen etmen bir tavırdır Müsamaha hiçbir koşulda, bu evrensel değerlerin ihlal edilmesini meşrulaştırmak için kullanılamaz Tutku, bireyler, gruplar ve Devletler tarafından uygulanır
***Zevk, insan haklarını, çoğulculuğu (kültürel çoğulculuğu da içine alan), demokrasiyi ve hukuk devletini destekleyen sorumluluktur Hoşgörü, dogmatizmi ve mutlakçılığı reddetmeyi içerir ve milletlerarası insan hakları mevzuatına yerleştirilmiş standartları onaylar
***İnsan haklarına saygıyla sürekli olarak, tutku uygulaması, toplumsal adaletsizliğin güzel görülmesi ya da inançların terk edilmesi veya zayıflatılması anlamına gelmez Tutku, kişinin kendi inançlarına yan olmakta özgür olması ve başkalarının da kendilerine ait inançlara bağlı olduğunu kabul etmesi demektir Haz, görünüşü, durumu, konuşması, davranışı ve değerleri doğal olarak öbür olan insanların uzlaşma içinde ve oldukları gibi yaşama hakkına sahip oldukları gerçeğini kabul etmek demektir Şımartma, aynı zamanda, birisinin görüşlerinin zor kullanarak başkalarına kabul ettirilmemesi demektir *