Önde gelen marka değerleme ve strateji danışmanlığı şirketlerinden Brand Finance, yakın vakitte yayınladığı Brand Finance Küresel 500 2022 raporunda HUAWEI'yi 2022'nin en bedelli 10 markasından biri ortasında gösterdi. HUAWEI'nin marka pahasının yıllık yüzde 29'luk şaşırtan büyümesiyle 71,2 milyar ABD Dolarına ulaşması, şirketin Brand Finance'in 500 sıralamasında geçen yılki 21'incilikten bu yıl 9'uncu sıraya iki kattan fazla yükselmesine imkan sağladı.
Brand Finance her yıl en büyük 5.000 markayı incelemeye tabi tutarak tüm dallar ve ülkelerdeki markaları 100 başka raporda sıralıyor. Dünyanın en pahalı ve en güçlü 500 markası, şu anda 16. yılında olan yıllık Brand Finance Küresel 500 sıralamasında yer alıyor.
Bir bütün olarak teknoloji kesiminin, Brand Finance Küresel 500 sıralamasında 1,3 trilyon ABD dolarına yakın kümülatif marka bedeliyle en bedelli kesim olduğu bir kere daha ortaya çıktı.
Brand Finance, HUAWEI'nin marka büyümesini, yerli teknoloji şirketleri ile Ar-Ge'ye ağır yatırımlar yaparak ve tıpkı vakitte bulut hizmetlerini güçlendirmeye devam ederken elektrikli araba işine odaklayarak inovasyona olan bağlılığına bağlıyor.
HUAWEI, en yeni amiral gemisi akıllı telefonları da dahil olmak üzere global tüketicilere çeşitli yenilikçi eserler sunmaya devam ediyor. P50 Pro, fizikî hudutları aşan yeni jenerasyon bir görüntüleme teknolojisi sunarken, P50 Pocket katlanabilir telefonların tarihinde yeni bir sayfa açıyor.