iltasyazilim
FD Üye
Çinde Shenzen Hashi Park Malzemeleri şirketi, içinden araba geçen otobüs icat etti
İçinden otomobil geçen amorf otobüssene sonunda Çin yollarında
Çinde bir şirket, içinden otomobil geçen, üstü otobüs olarak kullanılan ilginç bir araç üretti
Çinde Shenzen Hashi Park Malzemeleri şirketi, yıl sonunda Pekinde kullanılmaya başlanacak olan otobüse garip bir isimde buldu Anti trafik, doğa dostu, amorf otobüs olarak tanıtılan yeni aracın yüksekliği 45 metre, eni 6 metre
Biçimsiz vasıta iki kattan oluşuyor Daha Alçak kat, iki ucu açık bir metro gibi planlanmış Bu bölgeye trafikte giren araçlar giriyor ve üstlerini örten biçimsiz taşıtla trafikte ilerleyebiliyorlar Sürücülerin avantajı, trafikte beklememek, yol kenarlarına park edilen otomobillerin arasına takılmamak
Yol kenarında yaşayan insanların avantajı ise, daha az egzoz kokusu ve daha az karbonlu bir hava Keza, şekilsiz otobüs, otomobilli geçişlerde yüzde 30 enerji tasarrufu sağlıyor Aracın üstteki katı ise, otobüs olarak hizmet veriyor Kata çıkabiliyor Biçimsiz otobüs, bin 200 ile bin 400 arasında yolcu taşıyabiliyor ve saatte sıradan 40 ile 60 kilometre arasında hız yapabiliyor
Raylar daha seri döşeniyor
Biçimsiz otobüs için yolun iki tarafına ikişer ray sistemi döşenmesi gerekiyor Bu rayların üretim süresi, metro raylarınınkinden daha hızlı Amorf otobüs raylarının 40 kilometresi bir senede,metronunki ise üç senede yapılabiliyor
FLVhttp:img824imageshackusimg824666782743mp4FLV
Çinliler, kısa bir zaman önce de, hareket halindeki lokomotife vagon ekleme çıkarma yöntemiyle çalışan hiç durmayan tren planıyla kendinden söz ettirmişti
*
İçinden otomobil geçen amorf otobüssene sonunda Çin yollarında
Çinde bir şirket, içinden otomobil geçen, üstü otobüs olarak kullanılan ilginç bir araç üretti
Çinde Shenzen Hashi Park Malzemeleri şirketi, yıl sonunda Pekinde kullanılmaya başlanacak olan otobüse garip bir isimde buldu Anti trafik, doğa dostu, amorf otobüs olarak tanıtılan yeni aracın yüksekliği 45 metre, eni 6 metre
Biçimsiz vasıta iki kattan oluşuyor Daha Alçak kat, iki ucu açık bir metro gibi planlanmış Bu bölgeye trafikte giren araçlar giriyor ve üstlerini örten biçimsiz taşıtla trafikte ilerleyebiliyorlar Sürücülerin avantajı, trafikte beklememek, yol kenarlarına park edilen otomobillerin arasına takılmamak
Yol kenarında yaşayan insanların avantajı ise, daha az egzoz kokusu ve daha az karbonlu bir hava Keza, şekilsiz otobüs, otomobilli geçişlerde yüzde 30 enerji tasarrufu sağlıyor Aracın üstteki katı ise, otobüs olarak hizmet veriyor Kata çıkabiliyor Biçimsiz otobüs, bin 200 ile bin 400 arasında yolcu taşıyabiliyor ve saatte sıradan 40 ile 60 kilometre arasında hız yapabiliyor
Raylar daha seri döşeniyor
Biçimsiz otobüs için yolun iki tarafına ikişer ray sistemi döşenmesi gerekiyor Bu rayların üretim süresi, metro raylarınınkinden daha hızlı Amorf otobüs raylarının 40 kilometresi bir senede,metronunki ise üç senede yapılabiliyor
FLVhttp:img824imageshackusimg824666782743mp4FLV
Çinliler, kısa bir zaman önce de, hareket halindeki lokomotife vagon ekleme çıkarma yöntemiyle çalışan hiç durmayan tren planıyla kendinden söz ettirmişti
*
Türkiye'nin en güncel forumlardan olan forumdas.com.tr'de forumda aktif ve katkısı olabilecek kişilerden gönüllü katkıda sağlayabilecek kişiler aranmaktadır.