Dünyanın en tanınan fotoğraf ve görüntü paylaşım platformlarından Instagram, içerik üreticilerini platforma çekmek için elinden geleni yapıyor.
YouTube, vaktinde kurduğu büyük reklam geliri sistemi sayesinde içerik üreticilerine de uygun para kazandırıyor.
Ancak Instagram, çeşitli özelliklerle içerik üreticilerinin daha fazla gelir elde etmesini istiyor.
Instagram'da ikram dönemi
Instagram, içerik üreticilerinin maddi olarak desteklenmesi için "Hediyeler" isimli yeni bir özellik üzerinde çalışıyor.
Instagram İkramlar bir müddettir kapalı olarak test ediliyordu. Özelliğin artık son halini aldığı belirtiliyor.

Kullanıcıların armağan göndermek için öncelikle bu armağanları satın alması gerekiyor. Satın alınan armağanlar, içerik üreticilerine gönderilebiliyor.
Daha sonra ise içerik üreticileri, gönderilen armağanları nakit paraya çevirebiliyor. Instagram ise satışlardan makul bir hisse alıyor. Instagram İkramlar özelliğinin ne vakit kullanıma sunulacağı şimdi bilinmiyor.