Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Instagram için önemli 2020 beklentileri

Instagram için önemli 2020 beklentileri

teknolojiuzmani

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,200
Etkileşim
1
Puan
36
Yaş
36
F-D Coin
99
Instagram-2020-beklentileri-Instagram-hikayeler-Instagram-reklam-gelirleri.jpg

Instagram Hikayeler özelliği ile yeni kullanıcıları bünyesine katarken aynı zamanda Instagram reklam gelirleri de yükselmeye devam ediyor. Peki Instagram 2020 beklentileri neler?

Instagram her geçen gün artan kullanıcı sayısıyla büyüyen dev gibi bir platform. Haliyle bu platform için yapılan araştırmalar da hem artıyor hem de beklentiler de yükseliyor. Birçok güncelleme ile kullanıcılarını memnun eden popüler platform Instagram hakkında 2020 beklentileri de belli olmaya başladı.

Instagram 2020 beklentileri iyice yükseldi


Yeni yayımlanan bir rapora göre, 2020 yılında Instagram eğilimleri biraz değişecek, biraz da benzer şekilde ilerleyecek. Örneğin rapordaki rakamlara bakıldığında karşımıza 788 milyon 400 bin kişilik bir grup insan çıkıyor. 2019 yılındaki bu rakama göre, ayda en az bir defa Instagram kullanan kişilerin sayısı bu rakam. Dünya çapında oldukça yüksek rakamlara ulaşan Instagram için bu ivme 2020 yılında minik bir yükseliş yaşayacak gibi duruyor.

Facebook’a bağlı olan Instagram, ana şirketin yaşadığı gizlilik problemlerinden de etkinlendi. Bu nedenle düşünüldüğünde 2020 yılında da benzer sorunlar yaşanabilir. Popüler platform bu gizlilik sorunlarını bile bir şekilde aşıyor ki, ABD pazarındaki toplam kullanıcı sayısı ile en hızlı büyüyen ağ olarak kalması bekleniyor.

Mobil bir uygulama olması ve bilgisayarlar üzerinden de kullanılabiliyor olması uygulamayı, kullanıcılar açısından kullanılabilir kılıyor. Bunların yanında bir de elbette ‘’reklam’’kısmı var. Instagram üzerinden reklamlar ile kazanılan meblağlar her geçen gün kullanıcı sayısı gibi artıyor. Satın alma alışkanlıklarını değiştiren Instagram reklamlar, kullanıcıların da sisteme aktif olarak dahil olmasını sağlıyor.

Yayınlanan raporda 2020 beklentilerinin başında çoğunluğu gençlerden oluşan kullanıcı kitlesinin, genç yetişkinlere ve yetişkinlere doğru kayacağı düşünülüyor. Facebook’ta harcanan zamanın gitgide azalması, bir diğer platforma olan kullanıcı geçişlerine dayanıyor. Yani bazı orta yaş ve üstü grubu 2020 yılında Instagram’da sıklık ile göreceğiz.
Instagram-2020-beklentileri-Instagram-hikayeler-Instagram-reklam-gelirleri-01.jpg
Instagram Hikayeler özelliği yükselişte Instagram reklam gelirleri ne durumda?

Gelelim reklam gelirlerine, burada karşımıza biraz önce yukarıda da bahsettiğimiz gibi bir meslek grubu bile çıkıyor. Instagram’ı gelir kapısı haline getirmiş olan bazı yüksek takipçili kullanıcı hesaplarının daha çok ilgilendiği reklam gelirleri, geçen yıl yüksek oranda gerçekleşti. Gençlerin yüzde 85’i gibi yüksek bir kısmı Instagram’ı tercih etti ki bu platform için bir velinimet. Genç kitle için hazırlanan reklam kampanyaları bile artık buradan duyuruluyor, milyonlarca kişiye ulaşıyor.

Instagram Hikayeler özelliği ilk andan beri popülerliğini katlayarak artırsa bile yine de ‘’ana sayfadaki gönderiler’’ kullanıcılar tarafında hala daha çok ziyaret ediliyor. Gönderiler üzerinden ilerleyen paylaşımlar hala daha fazla kişiye ulaşıyor. Yine de Instagram Hikayeler 2020 yılında önemli bir kitleye ulaşacak.

Son birkaç yıldır yine popüler olan videolu içeriklerin önlenemez yükselişi Instagram üzerinde paylaşılan içerikleri de etkiliyor. Video ile reklam veren markalar sosyal medya üzerinden daha fazla gelir elde edebilecek. Bu nedenle bu yıl Instagram’da çıkacak reklamların birçoğu videolu içeriklerden ulaşacak gibi duruyor.

Bakalım 2020 yılı Instagram’ın yılı mı olacak yoksa beklentiler ters yönde mi seyredecek?

 

Similar threads

Toplumsal medya platformu Instagram, yakında kullanıcıların etkileşimlerine nazaran şekillenen Keşfet sahifesine da reklam ekleneceğini açıkladı. Reklamlar, sahifenin ön izlemesinde değil de kişi sahifedeki gönderilerin birine tıkladıktan sonra görünmeye başlayacak. Ayrıyeten reklamlar, fotoğraf...
Cevaplar
0
Görüntüleme
113
Facebook, uzunca bir süredir e-ticaret platformu olarak da hizmet vermek için çalışıyor. Platform, bu amaç uğruna yaptığı çalışmalarda ise Facebook'un ana uygulaması başta olmak üzere WhatsApp ve Instagram'da da e-ticaret özelliklerini kullanıma sundu. Şimdi, Instagram Mağazalar olarak...
Cevaplar
0
Görüntüleme
43
Instagram kullanıcıları için hazırlanan yeni bir gelir modeli kullanılmaya başlanıyor. Bu yeni gelir paylaşımı ile birlikte Instagram daha önce yapmadığı bir uygulamayı kullanıma açıyor. Böylece Instagram ve YouTube rekabeti daha önce olmadığı kadar farklı bir noktaya doğru ilerlemeye başlayacak...
Cevaplar
0
Görüntüleme
45
En popüler sosyal ağlar içinde yer alan Instagram uygulaması iPad için kullanılabilir değil. iPad kullanıcıları Instagram uygulamasını kullanmak için başka alternatif yollar kullanıyor olsa da nihayet Instagram CEO’su Adam Mosseri, neden özel olarak bir iPad uygulaması geliştirmediklerini...
Cevaplar
0
Görüntüleme
38
Geçtiğimiz günlerde küresel çapta birçok ünlü sosyal medyadaki zayıflama ürünlerinin reklamları konusunda bir tartışma yaşamıştı. Ardından bu tartışmaların net bir şekilde sonu gelmese de Instagram yeni bir karar aldı. 18 yaş altı kullanıcılar için Instagram zayıflama ürünü reklamlarını...
Cevaplar
0
Görüntüleme
36
858,496Konular
981,633Mesajlar
29,720Kullanıcılar
AR4SsSon üye
Üst Alt