
Instagram alışveriş özelliği ile alakalı yeni özelliklerini geliştirmeye devam ediyor. Alışveriş özelliği için birçok yeni markayla da anlaşan Instagram, bildirim gönderme özelliği ile daha dinamik bir platform olacak.
Instagram alışveriş için bildirim gönderme özelliği geliyor!
Instagram alışveriş özelliği halen yeterince popüler olmasa da bu özellik konusunda yeni geliştirmelerle platform kendini güçlendirmeyi planlıyor. Bu güçlendirme sürecinde de hem alışveriş özelliği ile ilgili hem de şirketin ortaklıkları ile ilgili önemli gelişmeler var.
Şirket geçtiğimiz günlerde Adidas, Highsnobiety, Chinatown Market, Revolve ve Huda Beauty dahil olmak üzere ABD’de yaklaşık 20 marka ile ortaklık yaptığını duyurdu. Bu duyurunun ardından Instagram alışveriş özelliği için bildirim göndermeyi de test etmeye başladı.

Bu özellikle şirketin hem markalar ile kullanıcılar arasındaki ilişkiyi hem de alışveriş özelliğinin kullanım oranını artırması planlanıyor. Instagram Ürün Müdürü Layla Amjadi’de bu konu hakkında şirketin kişiselleştirilmiş bir alışveriş merkezi inşa etmeye çalıştığını bildirdi. Kısa süre içerisinde de platformun alışveriş özelliğinin daha çok ön plana çıkartılarak kullanıcılara daha dinamik bir alışveriş deneyimi sunması bekleniyor.