Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Intel, Arc Alchemist Tanıtımından Önce 4 Deneyimli İsmi İşe Aldı

Intel, Arc Alchemist Tanıtımından Önce 4 Deneyimli İsmi İşe Aldı
0
57

morfeus

FD Üye
Katılım
Kas 12, 2021
Mesajlar
3
Etkileşim
4
Puan
38
Yaş
46
Konum
Rusya
F-D Coin
139
Intel-ARC-Alchemist-GPU-Ekran-Karti-1.jpg

Intel geçtiğimiz hafta oyun ekran kartları için ilk duyurusunu yapmadan önce bir dizi üst düzey işe alım duyurdu. Mavi ekibe katılanlar arasında Electronic Arts ve AMD gibi şirketlerden teknik ve oyun geliştirme yöneticileri bulunuyor.

Intel bünyesine katılan yöneticilerin hepsi, Intel’in Arc Alchemist ekran kartları için çalışacak ve “oyun ve grafik” departmanında görev yapacak. Daha önce söylediğimiz gibi, yeni Arc GPU’ları önümüzdeki yılın ilk aylarında bekliyoruz.

Intel’in yeni oyun ve grafik iş yükü mühendisliği başkan yardımcısı ve genel müdürü André Bremer, 20 yılı aşkın bir süredir oyun sektöründe deneyim kazandı. Bremer, Amazon Web Services Game Tech’in yöneticisiydi ve Prime Gaming’de başkanlık yaptı. Daha öncesinde ise Zynga, EA ve LucasArts gibi şirketlerde mesai harcadığını belirtelim.

Intel-Arc-Alchemist-Oyun-Calisan-459x480.jpg


Şirketin oyun geliştirici araçları ve teknolojisinin yeni kıdemli direktörü Michael Heilemann oldu. Heilemann, EA’de teknoloji direktörü ve Sony Computer Entertainment America’da içerik yöneticisiydi. Vivendi’nin kariyeri 90’lı yıllara kadar uzanırken Dreamworks Interactive ve Malibu Interactive gibi şirketlerde oyunlar geliştirdiğini görüyoruz.

Intel ayrıca Steve Bell’i oyun geliştirici ilişkilerinin kıdemli direktörü olarak işe aldı. Deneyim isim, şirketin rakibi AMD’de 13 yıl boyunca aynı pozisyonda çalıştı.

Son olarak Rtche Corpus, oyun ekosistemi iş geliştirme ve geliştirici ilişkilerinden sorumlu Başkan Yardımcısı ve Genel Müdür olarak görev yapmaya başlıyor. Corpus, AMD’de oyun ve profesyonel yazılımların başında 15 yıl geçirdi. Ondan öncesinde ise PC Gaming Alliance ve Logitech gibi şirketlerde çalıştı.

Bildiğiniz üzere sadece güçlü ekran kartları üretmek yeterli değil. PC oyun dünyasında yazılımsal süreçler büyük önem taşıyor ve şirketlerin oyun geliştiricileriyle yakın bir şekilde çalışması gerekiyor. Intel’in yeni çalışanları, muhtemelen XeSS teknolojisinin uygulanmasıyla birlikte geliştiricilerle benzer düzeyde bir işbirliği sağlamaya çalışacak.
 
858,496Konular
981,659Mesajlar
29,728Kullanıcılar
berat21321Son üye
Üst Alt