iltasyazilim
FD Üye
Avrupa Birliği, başlattığı gönüllü Davranış Kuralları'na (Code of Conduct) teknoloji firmaların katılmaya başlamasından beri sosyal medya platformlarından yasa dışı nefret söylemlerini kaldırmakta iyiye gidildiğini açıkladı Ortalama olarak,*sivil toplum örgütleri ve*kamu kurumları tarafından bildirilen yasa dışı nefret söylemlerinin %70'i silinmiş görünüyor Bu oran, 2019'daki %28'den ve Mayıs 2019'deki %59'dan çok yüksek
Dijital Tek Pazar için Avrupa Komisyonu Başkan Yardımcısı Andrus Ansip, katılımcı platform ve firmalar olan Facebook, Twitter, YouTube ve Microsoft'un geliştirmeleri için olumlu yorumlar yaptı: Bugünün sonuçları gösteriyor ki, çevrim içi platformlar 24 saat içinde yasa dışı nefret söylemlerini ortadan kaldırmayı ciddiye alıyorlar ve bildirilen durumları yakından inceliyorlar
Komisyon, açıklamasında Google+'ın ve Instagram'ın da Davranış Kuralları'nın ileriye gitmesinde çalışacağını söyledi İçerikleri silmek dışında, bildirimlere 24 saat içinde cevap vermek de önem taşıyor
Bunların yanında komisyon, bu geliştirmelere rağmen hala*firmaların yapabileceği başka şeylerin de olduğunu düşünüyor İlk olarak firmaların, içeriği şikayet eden kişiye durumun nasıl kontrol altına alınacağıyla ilgili daha fazla şeffaflık göstermesi gerektiği ve daha fazla geri bildirim yapılması gerektiği söyleniyor İkinci olarak firmaların, saldırganları yargıya mahkum etmek için kanunla birlikte çalışmaları gerektiği de vurgulanıyor
AB, zamanla*Davranış Kuralları'na uyan daha fazla firmayı listeye eklemeyi umuyor
Önceki HaberTim Cook'tan İlginç Açıklamalar Sonraki Haberİlk 512 GB'lık microSD Kart Geliyor!
Dijital Tek Pazar için Avrupa Komisyonu Başkan Yardımcısı Andrus Ansip, katılımcı platform ve firmalar olan Facebook, Twitter, YouTube ve Microsoft'un geliştirmeleri için olumlu yorumlar yaptı: Bugünün sonuçları gösteriyor ki, çevrim içi platformlar 24 saat içinde yasa dışı nefret söylemlerini ortadan kaldırmayı ciddiye alıyorlar ve bildirilen durumları yakından inceliyorlar
Komisyon, açıklamasında Google+'ın ve Instagram'ın da Davranış Kuralları'nın ileriye gitmesinde çalışacağını söyledi İçerikleri silmek dışında, bildirimlere 24 saat içinde cevap vermek de önem taşıyor
Bunların yanında komisyon, bu geliştirmelere rağmen hala*firmaların yapabileceği başka şeylerin de olduğunu düşünüyor İlk olarak firmaların, içeriği şikayet eden kişiye durumun nasıl kontrol altına alınacağıyla ilgili daha fazla şeffaflık göstermesi gerektiği ve daha fazla geri bildirim yapılması gerektiği söyleniyor İkinci olarak firmaların, saldırganları yargıya mahkum etmek için kanunla birlikte çalışmaları gerektiği de vurgulanıyor
AB, zamanla*Davranış Kuralları'na uyan daha fazla firmayı listeye eklemeyi umuyor
Önceki HaberTim Cook'tan İlginç Açıklamalar Sonraki Haberİlk 512 GB'lık microSD Kart Geliyor!