nicebayan
FD Üye
- Katılım
- Ara 24, 2016
- Mesajlar
- 94,678
- Etkileşim
- 2
- Puan
- 38
- Yaş
- 36
- Web sitesi
- nicebayan.com
- F-D Coin
- 90
İnternetin Turizm Sektörüne Etkileri
İnternetin Turizme Katkısı
Tip tatmininin esas olduğu, görünmeyen ürünlerin üretildiği bir sektör olan turizm sektöründe bilişim teknolojilerinin keskin etkileri ve faydaları bulunmaktadır İnternetteki gelişmelerin turizm sektörü üstünde turizme katılımı arttırmak ve ucuzlatmak gibi etkileri olduğu savunulmaktadır Bilişim teknolojileri, sektörün yapısal değişiminin dinamiği haline gelmiştir
İnternetin Turizm Sektörüne Etkilerinin en önemlisi evrensel bazda vakit ve mekan farklılıklarını ortadan kaldırmasıdır Insanlar internet sayesinde, gitmek istedikleri yer hakkında data edinirken, tekrar internet üzerinden alışveriş hatta rezervasyon yapabilmektedir
Bilgi irtibat teknolojileri, turizm işletmelerine bilgi depo etme olanağı haricinde değişik şekillerde olanaklar sunmaktadır Turizm hizmetlerinin soyut nitelik göstermesi sebebiyle, diğer sektörlerdeki ürünlerin tanıtımı daha kolay yapılabilirken, turizm sektöründe böyle bir refah laf konusu değildir Diğer sektörlerde üretilen ürünler satın alma öncesi görülebilir ve denenebilir Oysa turizm sektöründe, hizmetler tüketim anında üretilir, depolanamaz ve satın alma öncesi tüketicinin denemesi muhtemel değildir Hizmetin denenmesi için satın alınması gerekir
İşte tüm bu nedenlerden nedeniyle; gerçekte internet turizm işletmelerine kendilerini tanıtma ve pazarlama sürecinde epeyce pozitif avantajlar sağlar İnternet üzerinden yapılacak tanıtımlar, daha artı tüketiciye ulaşma imkanını da beraberinde getirmektedir Turizm işletmelerinin kendi web sitelerini hazırlamaları, tüketicilerin işletme hakkında daha fazla veri sahibi olmasına, ne gibi olanaklar bulunduğunu görmesine ve diğer işletmelerle karşılaştırmalar yapabilmelerine olanak tanır Hem, web siteleri üzerinden rezarvasyon imkanını sunan işletmeler, vakit tasarrufuna siklet veren tüketiciler için epeyce avantajlı durumda olacaklardır
''Alıntı'' *
İnternetin Turizme Katkısı
Tip tatmininin esas olduğu, görünmeyen ürünlerin üretildiği bir sektör olan turizm sektöründe bilişim teknolojilerinin keskin etkileri ve faydaları bulunmaktadır İnternetteki gelişmelerin turizm sektörü üstünde turizme katılımı arttırmak ve ucuzlatmak gibi etkileri olduğu savunulmaktadır Bilişim teknolojileri, sektörün yapısal değişiminin dinamiği haline gelmiştir
İnternetin Turizm Sektörüne Etkilerinin en önemlisi evrensel bazda vakit ve mekan farklılıklarını ortadan kaldırmasıdır Insanlar internet sayesinde, gitmek istedikleri yer hakkında data edinirken, tekrar internet üzerinden alışveriş hatta rezervasyon yapabilmektedir
Bilgi irtibat teknolojileri, turizm işletmelerine bilgi depo etme olanağı haricinde değişik şekillerde olanaklar sunmaktadır Turizm hizmetlerinin soyut nitelik göstermesi sebebiyle, diğer sektörlerdeki ürünlerin tanıtımı daha kolay yapılabilirken, turizm sektöründe böyle bir refah laf konusu değildir Diğer sektörlerde üretilen ürünler satın alma öncesi görülebilir ve denenebilir Oysa turizm sektöründe, hizmetler tüketim anında üretilir, depolanamaz ve satın alma öncesi tüketicinin denemesi muhtemel değildir Hizmetin denenmesi için satın alınması gerekir
İşte tüm bu nedenlerden nedeniyle; gerçekte internet turizm işletmelerine kendilerini tanıtma ve pazarlama sürecinde epeyce pozitif avantajlar sağlar İnternet üzerinden yapılacak tanıtımlar, daha artı tüketiciye ulaşma imkanını da beraberinde getirmektedir Turizm işletmelerinin kendi web sitelerini hazırlamaları, tüketicilerin işletme hakkında daha fazla veri sahibi olmasına, ne gibi olanaklar bulunduğunu görmesine ve diğer işletmelerle karşılaştırmalar yapabilmelerine olanak tanır Hem, web siteleri üzerinden rezarvasyon imkanını sunan işletmeler, vakit tasarrufuna siklet veren tüketiciler için epeyce avantajlı durumda olacaklardır
''Alıntı'' *