nicebayan
FD Üye
- Katılım
- Ara 24, 2016
- Mesajlar
- 94,678
- Etkileşim
- 2
- Puan
- 38
- Yaş
- 36
- Web sitesi
- nicebayan.com
- F-D Coin
- 90
İnternette gerçekleştirmek varsayım ettiğinizden fazla daha pahalı ve huzursuz bir meslek olabilmektedir İnternet, deneyimsiz halk müziği için çok hoş bir kazıklanma platformudur Olur Ya de verebileceğim en iyi öğüt duyduğunuz herşeye inanmamanız olacaktır Birçok küçük işletme alıcı kazanımını sağlamaya çalışırken üç esas noktada takılı kalırlar:SEO: Arama motorları kavramını anlıyorlar ve orada birkaç olumlu alıştırma yapıyorlar lakin genellikle iyi sonuçlara ulaşmadan vazgeçiyorlarPPC: Google Adwords hesabı ediniyorlar, azıcık yatırım yapıyorlar ve paranın değil olmasını seyrediyorlarSosyal Medya: Burada halk müziği sadece vaktini nafile harcıyorlar çünkü doğrusu bunu nasıl doğru yapacaklarını bilmiyorlarÇevrimiçi alıcı kazanımı geniş bir konudur Burada özel olarak yatırımınızın getirisinden belirlenmiş elde etmek için paranızı nasıl bilgece harcayacağınız hakkında konuşacağız
Başlamadan önce, sizin iyi belirlenmiş hedef bir pazarınız olduğunu, net bir şekilde hedefinizin kim olduğunu, onların internette nerede gezindiğini ve onların psikolojik dürtülerini bildiğinizi varsayacağım Bu bilgiler elinizde olmadan pazarlamada her zaman kaybedersiniz
İşe koyulurken, kutunun dışını düşünmelisiniz: Evet, olası müşterileriniz sizin mallarınız ya da hizmetiniz için araştırma yapabilir Bir PPC reklamı ile onlara varmak iyi olabilir fakat bu onlara ulaşmanın tek yolu değildir Ek olarak, bütün maksat pazarınızın sadece küçük bir yüzdesi, ne sattığınız hakkında araştırma yapıyor
Müşterilerinizin olduğu yerlere gitmek önemlidir: Müşterilerinizin internette nerelerde gezindiklerini saptayın Ne okuduklarını öğrenin Hangi sosyal ağları ziyaret ettiklerini bulun Özel forum ve blogları keşfedin Bu Nedenle genel görüntüyü algılarsınız Müşteri kitlenizin nerede olduğunu bildiğiniz yerlerde yapın
Haber bültenlerine sponsor almak veya kişilerin adına gönderilen epostalar fazla etkin yöntemlerdir Kasıt kitlenizin çoğunun bir haber bültenine abone olduğunu keşfederseniz, o haber bültenine sponsor olma durumunuzu araştırın veya o bültende gaye kitlenize ithaf eden bir yayınlayın Bir yayımcının niyet kitlenize ithaf eden içeriği barındıran bir epostayı, kendi haber bültenindeki kişilere göndermesi altın bedel olabilir
Önce vermenin rasyonel olduğu bir alan bulun, yayımcı veya sağlayıcı ile iletişime geçin ve test yapın: Sizinle defalarca uzun dönemli anlaşmak isteyeceklerdir Kanmayın İşiniz bu süreci özele dağıtmak Varsayımda bulunmayın Doğru yöntemi bulmanın tek yolu testtir Ben dört bin liralık sınır testini öneriyorum Onlardan bu rakamın altında bir sınır da isteyebilirsiniz
Testi sürdürürken, bölünme testinden belli olun: Gaye kitlenize hitap eden epostaları yönetiyorsunuz ve bir çift öbür konuyu birbiri ile sınamak istiyorsunuz diyelim Bir sonraki testinizde, en iyi performansı belirten konuyu seçin ve bir sonraki epostanızın iskeletindeki bir yerde deneme edin Bir sonraki test açılış sayfasıdır Sonunda, her çalıştırdığınızda reklamlarınız tamamen gerçekleşen *satış rakamlarının yükselmesini sağlayacaktır Bu noktada yalnızca uzun zamanlı kontratlar yapmalısınız İşte bu Azıcık sabırlı ve bilimsel düşünme gerektirir fakat elde ettiğiniz sonuçlar yeterli olacaktır
Son olarak, birkaç anahtar sözcük atamak isterim:
her zaman başlangıç sayfanız sizin reklamınızın içeriğinin bir aynasıdır Açılış sayfasının özelliği reklamın ne anlattığını göstermek olmalıdır En büyük sıçrama oranına açılış sayfası bir uçtan bir uca sahip olacaksınız Adanmış emaillere sahip edinmek için benim tercihim başlangıç sayfalarının az kalsın özdeş görünmesidirİçeriğin öneminden muhakkak olun ve “simdi al butonunu başlangıç sayfasının altlarında yer alacak şekilde koyunBaş çizgileri ve konu çizgilerini kullanın bu hedefinizdeki müşterilerin psikolojik olarak tetiklenmesini sağlayacaktır başlangıçta sattığınız şeylerin yararları hakkında konuşunDikkat dağıtıcı durumlardan uzakta durun Tercihen, reklamınızda ve açılış sayfanızda müşteriyi harekete geçmek için bir tek tıkın tatmin edici *olmasını sağlamanız iyi olur Eğer kullanıcılara diğer seçenekleri de sunarsanız olasılıkla onlar bunlara dürüst kayacaklardır ve satışları kaybetmenize yol açacaktır Onların uyarı alanlarının daralmasına tezgâhtar olunEğer ürününüz alımlı değilse, başlangıç ekranınızda bilgilendirmek için forumları kulanın Kontak bilgilerini aldığınız kısımda bir takım değerler önerin (ebook veya danışma gibi) En Az veri email adresi olmalı Unutmayın, forumunuzdaki alan sayısının azlığı daha fazla takipçi oranına varmak demektir Çok pozitif alan, düşük takipçi oranını getirir *Alanlarınızı sistemin akışını filtrelemek için kullanınÇevrimiçi reklamcılık bir çok şirket için fazla önemli bir pazarlama stratejisidir Ve bu sadece onu mükemmel yapmakla bir işe yarar(en kayda değer kısmı da budur)
Teknoloji
İnternette gerçekleştirmek varsayım ettiğinizden çok daha pahalı ve huzursuz bir iş olabilmektedir İnternet, acemi insanlar için çok güzel bir kazıklanma platformudur Şayet de verebileceğim en iyi öğüt duyduğunuz herşeye inanmamanız olacaktır Birçok küçük işletme müşteri kazanımını sağlamaya çalışırken üç temel noktada takılı kalırlar:SEO: Arama motorları kavramını anlıyorlar ve orada birkaç olumlu alıştırma yapıyorlar fakat genellikle iyi sonuçlara ulaşmadan vazgeçiyorlarPPC: Google Adwords hesabı ediniyorlar, birazcık yatırım yapıyorlar ve paranın değil olmasını seyrediyorlarSosyal Medya: Burada millet sadece vaktini boş yere harcıyorlar çünkü doğrusu bunu nasıl içten yapacaklarını bilmiyorlarÇevrimiçi tip kazanımı geniş bir konudur Burada özel olarak yatırımınızın getirisinden muhakkak almak için paranızı nasıl bilgece harcayacağınız hakkında konuşacağız
Başlamadan önce, sizin iyi kesin amaç bir pazarınız olduğunu, net bir şekilde hedefinizin kim olduğunu, onların internette nerede gezindiğini ve onların psikolojik dürtülerini bildiğinizi varsayacağım Bu bilgiler elinizde olmadan pazarlamada daima kaybedersiniz
İşe koyulurken, kutunun dışını düşünmelisiniz: Evet, muhtemel müşterileriniz sizin mallarınız ya da hizmetiniz için araştırma yapabilir Bir PPC reklamı ile onlara ulaşmak iyi olabilir ama bu onlara ulaşmanın tek yolu değildir Ek olarak, tüm gaye pazarınızın sadece ufak bir yüzdesi, ne sattığınız hakkında araştırma yapıyor
Müşterilerinizin olduğu yerlere gitmek önemlidir: Müşterilerinizin internette nerelerde gezindiklerini saptayın Ne okuduklarını öğrenin Hangi sosyal ağları ziyaret ettiklerini bulun Özel forum ve blogları keşfedin Bu Nedenle genel görüntüyü algılarsınız Müşteri kitlenizin nerede olduğunu bildiğiniz yerlerde yapın
Haber bültenlerine sponsor elde etmek ya da şahısların namına gönderilen epostalar fazla etkili yöntemlerdir Gaye kitlenizin çoğunun bir haber bültenine abone olduğunu keşfederseniz, o haber bültenine sponsor olma durumunuzu araştırın ya da o bültende niyet kitlenize ithaf eden bir yayınlayın Bir yayımcının maksat kitlenize ithaf eden içeriği barındıran bir epostayı, kendi haber bültenindeki kişilere göndermesi altın bedel olabilir
Önce vermenin akla yatkın olduğu bir alan bulun, editör ya da sağlayıcı ile iletişime geçin ve deneme yapın: Sizinle defalarca uzun dönemli hemfikir olmak isteyeceklerdir Kanmayın İşiniz bu süreci özele dağıtmak Varsayımda bulunmayın Içten yöntemi bulmanın tek yolu testtir Ben dört bin liralık sınır testini öneriyorum Onlardan bu rakamın aşağı bir hudut da isteyebilirsiniz
Testi sürdürürken, bölünme testinden muhakkak olun: Amaç kitlenize hitap eden epostaları yönetiyorsunuz ve bir çift farklı konuyu birbiri ile test etmek istiyorsunuz diyelim Bir sonraki testinizde, en iyi performansı gösteren konuyu seçin ve bir sonraki epostanızın iskeletindeki bir yerde deneme edin Bir sonraki deneme başlangıç sayfasıdır Sonunda, her çalıştırdığınızda reklamlarınız sayesinde gerçekleşen *satmak rakamlarının yükselmesini sağlayacaktır Bu noktada sadece uzun zamanlı kontratlar yapmalısınız İşte bu Biraz sabırlı ve bilimsel düşünme gerektirir fakat elde ettiğiniz sonuçlar tatmin edici olacaktır
Son olarak, birkaç anahtar sözcük atamak isterim:
defalarca açılış sayfanız sizin reklamınızın içeriğinin bir aynasıdır Açılış sayfasının özelliği reklamın ne anlattığını göstermek olmalıdır En büyük sıçrama oranına başlangıç sayfası tamamen sahip olacaksınız Adanmış emaillere sahip olmak için benim tercihim açılış sayfalarının hemen hemen özdeş görünmesidirİçeriğin öneminden belli olun ve “simdi al butonunu açılış sayfasının altlarında yer alacak şekilde koyunBaş çizgileri ve konu çizgilerini kullanın bu hedefinizdeki müşterilerin psikolojik olarak tetiklenmesini sağlayacaktır ilk olarak sattığınız şeylerin yararları hakkında konuşunDikkat distribütör durumlardan uzaktan durun Tercihen, reklamınızda ve başlangıç sayfanızda müşteriyi harekete geçmek için bir tek tıkın yeterli *olmasını sağlamanız iyi olur Eğer kullanıcılara öteki seçenekleri de sunarsanız olasılıkla onlar bunlara doğru kayacaklardır ve satışları kaybetmenize yol açacaktır Onların uyarı alanlarının daralmasına yardımcı olunEğer ürününüz cazibeli değilse, açılış ekranınızda bilgilendirmek için forumları kulanın Kontak bilgilerini aldığınız kısımda bazı değerler önerin (ebook ya da danışma gibi) En Düşük bilgi email adresi olmalı Unutmayın, forumunuzdaki alan sayısının azlığı daha çok takipçi oranına gelmek demektir Çok pozitif bölge, düşük takipçi oranını getirir *Alanlarınızı sistemin akışını filtrelemek için kullanınÇevrimiçi reklamcılık bir fazla şirket için fazla manâlı bir pazarlama stratejisidir Ve bu sadece onu mükemmel yapmakla bir işe yarar(en manâlı kısmı da budur)
Başlamadan önce, sizin iyi belirlenmiş hedef bir pazarınız olduğunu, net bir şekilde hedefinizin kim olduğunu, onların internette nerede gezindiğini ve onların psikolojik dürtülerini bildiğinizi varsayacağım Bu bilgiler elinizde olmadan pazarlamada her zaman kaybedersiniz
İşe koyulurken, kutunun dışını düşünmelisiniz: Evet, olası müşterileriniz sizin mallarınız ya da hizmetiniz için araştırma yapabilir Bir PPC reklamı ile onlara varmak iyi olabilir fakat bu onlara ulaşmanın tek yolu değildir Ek olarak, bütün maksat pazarınızın sadece küçük bir yüzdesi, ne sattığınız hakkında araştırma yapıyor
Müşterilerinizin olduğu yerlere gitmek önemlidir: Müşterilerinizin internette nerelerde gezindiklerini saptayın Ne okuduklarını öğrenin Hangi sosyal ağları ziyaret ettiklerini bulun Özel forum ve blogları keşfedin Bu Nedenle genel görüntüyü algılarsınız Müşteri kitlenizin nerede olduğunu bildiğiniz yerlerde yapın
Haber bültenlerine sponsor almak veya kişilerin adına gönderilen epostalar fazla etkin yöntemlerdir Kasıt kitlenizin çoğunun bir haber bültenine abone olduğunu keşfederseniz, o haber bültenine sponsor olma durumunuzu araştırın veya o bültende gaye kitlenize ithaf eden bir yayınlayın Bir yayımcının niyet kitlenize ithaf eden içeriği barındıran bir epostayı, kendi haber bültenindeki kişilere göndermesi altın bedel olabilir
Önce vermenin rasyonel olduğu bir alan bulun, yayımcı veya sağlayıcı ile iletişime geçin ve test yapın: Sizinle defalarca uzun dönemli anlaşmak isteyeceklerdir Kanmayın İşiniz bu süreci özele dağıtmak Varsayımda bulunmayın Doğru yöntemi bulmanın tek yolu testtir Ben dört bin liralık sınır testini öneriyorum Onlardan bu rakamın altında bir sınır da isteyebilirsiniz
Testi sürdürürken, bölünme testinden belli olun: Gaye kitlenize hitap eden epostaları yönetiyorsunuz ve bir çift öbür konuyu birbiri ile sınamak istiyorsunuz diyelim Bir sonraki testinizde, en iyi performansı belirten konuyu seçin ve bir sonraki epostanızın iskeletindeki bir yerde deneme edin Bir sonraki test açılış sayfasıdır Sonunda, her çalıştırdığınızda reklamlarınız tamamen gerçekleşen *satış rakamlarının yükselmesini sağlayacaktır Bu noktada yalnızca uzun zamanlı kontratlar yapmalısınız İşte bu Azıcık sabırlı ve bilimsel düşünme gerektirir fakat elde ettiğiniz sonuçlar yeterli olacaktır
Son olarak, birkaç anahtar sözcük atamak isterim:
her zaman başlangıç sayfanız sizin reklamınızın içeriğinin bir aynasıdır Açılış sayfasının özelliği reklamın ne anlattığını göstermek olmalıdır En büyük sıçrama oranına açılış sayfası bir uçtan bir uca sahip olacaksınız Adanmış emaillere sahip edinmek için benim tercihim başlangıç sayfalarının az kalsın özdeş görünmesidirİçeriğin öneminden muhakkak olun ve “simdi al butonunu başlangıç sayfasının altlarında yer alacak şekilde koyunBaş çizgileri ve konu çizgilerini kullanın bu hedefinizdeki müşterilerin psikolojik olarak tetiklenmesini sağlayacaktır başlangıçta sattığınız şeylerin yararları hakkında konuşunDikkat dağıtıcı durumlardan uzakta durun Tercihen, reklamınızda ve açılış sayfanızda müşteriyi harekete geçmek için bir tek tıkın tatmin edici *olmasını sağlamanız iyi olur Eğer kullanıcılara diğer seçenekleri de sunarsanız olasılıkla onlar bunlara dürüst kayacaklardır ve satışları kaybetmenize yol açacaktır Onların uyarı alanlarının daralmasına tezgâhtar olunEğer ürününüz alımlı değilse, başlangıç ekranınızda bilgilendirmek için forumları kulanın Kontak bilgilerini aldığınız kısımda bir takım değerler önerin (ebook veya danışma gibi) En Az veri email adresi olmalı Unutmayın, forumunuzdaki alan sayısının azlığı daha fazla takipçi oranına varmak demektir Çok pozitif alan, düşük takipçi oranını getirir *Alanlarınızı sistemin akışını filtrelemek için kullanınÇevrimiçi reklamcılık bir çok şirket için fazla önemli bir pazarlama stratejisidir Ve bu sadece onu mükemmel yapmakla bir işe yarar(en kayda değer kısmı da budur)
Teknoloji
İnternette gerçekleştirmek varsayım ettiğinizden çok daha pahalı ve huzursuz bir iş olabilmektedir İnternet, acemi insanlar için çok güzel bir kazıklanma platformudur Şayet de verebileceğim en iyi öğüt duyduğunuz herşeye inanmamanız olacaktır Birçok küçük işletme müşteri kazanımını sağlamaya çalışırken üç temel noktada takılı kalırlar:SEO: Arama motorları kavramını anlıyorlar ve orada birkaç olumlu alıştırma yapıyorlar fakat genellikle iyi sonuçlara ulaşmadan vazgeçiyorlarPPC: Google Adwords hesabı ediniyorlar, birazcık yatırım yapıyorlar ve paranın değil olmasını seyrediyorlarSosyal Medya: Burada millet sadece vaktini boş yere harcıyorlar çünkü doğrusu bunu nasıl içten yapacaklarını bilmiyorlarÇevrimiçi tip kazanımı geniş bir konudur Burada özel olarak yatırımınızın getirisinden muhakkak almak için paranızı nasıl bilgece harcayacağınız hakkında konuşacağız
Başlamadan önce, sizin iyi kesin amaç bir pazarınız olduğunu, net bir şekilde hedefinizin kim olduğunu, onların internette nerede gezindiğini ve onların psikolojik dürtülerini bildiğinizi varsayacağım Bu bilgiler elinizde olmadan pazarlamada daima kaybedersiniz
İşe koyulurken, kutunun dışını düşünmelisiniz: Evet, muhtemel müşterileriniz sizin mallarınız ya da hizmetiniz için araştırma yapabilir Bir PPC reklamı ile onlara ulaşmak iyi olabilir ama bu onlara ulaşmanın tek yolu değildir Ek olarak, tüm gaye pazarınızın sadece ufak bir yüzdesi, ne sattığınız hakkında araştırma yapıyor
Müşterilerinizin olduğu yerlere gitmek önemlidir: Müşterilerinizin internette nerelerde gezindiklerini saptayın Ne okuduklarını öğrenin Hangi sosyal ağları ziyaret ettiklerini bulun Özel forum ve blogları keşfedin Bu Nedenle genel görüntüyü algılarsınız Müşteri kitlenizin nerede olduğunu bildiğiniz yerlerde yapın
Haber bültenlerine sponsor elde etmek ya da şahısların namına gönderilen epostalar fazla etkili yöntemlerdir Gaye kitlenizin çoğunun bir haber bültenine abone olduğunu keşfederseniz, o haber bültenine sponsor olma durumunuzu araştırın ya da o bültende niyet kitlenize ithaf eden bir yayınlayın Bir yayımcının maksat kitlenize ithaf eden içeriği barındıran bir epostayı, kendi haber bültenindeki kişilere göndermesi altın bedel olabilir
Önce vermenin akla yatkın olduğu bir alan bulun, editör ya da sağlayıcı ile iletişime geçin ve deneme yapın: Sizinle defalarca uzun dönemli hemfikir olmak isteyeceklerdir Kanmayın İşiniz bu süreci özele dağıtmak Varsayımda bulunmayın Içten yöntemi bulmanın tek yolu testtir Ben dört bin liralık sınır testini öneriyorum Onlardan bu rakamın aşağı bir hudut da isteyebilirsiniz
Testi sürdürürken, bölünme testinden muhakkak olun: Amaç kitlenize hitap eden epostaları yönetiyorsunuz ve bir çift farklı konuyu birbiri ile test etmek istiyorsunuz diyelim Bir sonraki testinizde, en iyi performansı gösteren konuyu seçin ve bir sonraki epostanızın iskeletindeki bir yerde deneme edin Bir sonraki deneme başlangıç sayfasıdır Sonunda, her çalıştırdığınızda reklamlarınız sayesinde gerçekleşen *satmak rakamlarının yükselmesini sağlayacaktır Bu noktada sadece uzun zamanlı kontratlar yapmalısınız İşte bu Biraz sabırlı ve bilimsel düşünme gerektirir fakat elde ettiğiniz sonuçlar tatmin edici olacaktır
Son olarak, birkaç anahtar sözcük atamak isterim:
defalarca açılış sayfanız sizin reklamınızın içeriğinin bir aynasıdır Açılış sayfasının özelliği reklamın ne anlattığını göstermek olmalıdır En büyük sıçrama oranına başlangıç sayfası tamamen sahip olacaksınız Adanmış emaillere sahip olmak için benim tercihim açılış sayfalarının hemen hemen özdeş görünmesidirİçeriğin öneminden belli olun ve “simdi al butonunu açılış sayfasının altlarında yer alacak şekilde koyunBaş çizgileri ve konu çizgilerini kullanın bu hedefinizdeki müşterilerin psikolojik olarak tetiklenmesini sağlayacaktır ilk olarak sattığınız şeylerin yararları hakkında konuşunDikkat distribütör durumlardan uzaktan durun Tercihen, reklamınızda ve başlangıç sayfanızda müşteriyi harekete geçmek için bir tek tıkın yeterli *olmasını sağlamanız iyi olur Eğer kullanıcılara öteki seçenekleri de sunarsanız olasılıkla onlar bunlara doğru kayacaklardır ve satışları kaybetmenize yol açacaktır Onların uyarı alanlarının daralmasına yardımcı olunEğer ürününüz cazibeli değilse, açılış ekranınızda bilgilendirmek için forumları kulanın Kontak bilgilerini aldığınız kısımda bazı değerler önerin (ebook ya da danışma gibi) En Düşük bilgi email adresi olmalı Unutmayın, forumunuzdaki alan sayısının azlığı daha çok takipçi oranına gelmek demektir Çok pozitif bölge, düşük takipçi oranını getirir *Alanlarınızı sistemin akışını filtrelemek için kullanınÇevrimiçi reklamcılık bir fazla şirket için fazla manâlı bir pazarlama stratejisidir Ve bu sadece onu mükemmel yapmakla bir işe yarar(en manâlı kısmı da budur)