Araba mekanik ustası 24 yaşındaki Mehmet Akyürek, internetten satın aldığı 1800 liralık kompresörün kusurlu olduğunu tez ederek iki sefer geri gönderdi. Akyürek, üçüncü sefer kargo ile gönderilen kutudan kompresör yerine kavun çıktığını söyledi. Kavunu kesip yediklerini belirten Akyürek, "Hayatımda yediğim en kıymetli kavun oldu" dedi.
İzmit Sanayi Mahallesi'ndeki oto mekanik ve bakım servisinde mekanik ustası olan Mehmet Akyürek, haziranda internet sitesinden araç için klima kompresörü siparişi verdi. 5 gün sonra teslim edilen kargoyu açtığında kusurlu olduğunu gören Akyürek, kompresörü geri gönderdi. Kendisine yeniden birebir kompresör gönderilen Akyürek, firmaya tekrar yolladı.
Üç kere iade etmiş
Akyürek, üçüncü sefer gönderilen kutudan kompresör yerine kavun çıkınca şaşırdı. Çalışanlarıyla kavunu kesip yediklerini anlatan Akyürek, "12 Haziran’da firmadan klima kompresörü siparişi verdim. 17 Haziran günü de teslim aldım ancak eser bana kusurlu gelmişti. Birebir gün iade ettim. Daha sonra satıcı firma beni arayarak 'Neden eserin altına berbat yorum yapıyorsunuz? Biz bu eseri kabul etmeyeceğiz' dediler ve telefonu yüzüme kapattılar. Daha sonra ben çabucak müşteri hizmetlerini aradım, durumu anlattım. Ne gerekiyorsa yapacaklarını söylediler. Tüketici haklarına müracaat yapmak için müracaat ettim, benden fatura istediler. Firmadan fatura istedim ancak 1 aydan beri bana yanıt vermediler" dedi.
'Hayatımda yediğim en kıymetli kavun oldu'
Kusurlu eserin iki kere kendisine gönderildiğini savunan Akyürek, "Ürün ikinci kere yeniden bana geldi. Ben tekrar gönderdim ve üçüncü sefer bana geri geldiğinde kutunun içinden kavun çıktı. 1800 liralık ödeme yapmıştım, hayatımda yediğim en değerli kavun oldu. Kutuyu açıp kavunla karşılaşınca şok olduk. Aracı olan firma çok güvendiğimiz ve bilinir firmaydı, güvendiğimizden ötürü hiç kuşku duymamıştık lakin kutuyu açtığımızda şok olduk. Böyle bir şeyi hiç beklemiyorduk" diye konuştu.
Mehmet Akyürek, sorunun çözülmesi için firma ile görüşmelerinin sürdüğünü söyledi.