İnternet, her şeyi elimizin altında bulabildiğimiz ve süratli bir formda dilediğimiz şeyi satın alabildiğimiz bir yer. Elbette pratik olması ve her şeyi kolay kolay halledebilmemizi sağlamasının yanında internet ortamının en makus yanı ise kime güveneceğinizi kesin olarak bilememeniz. Daha evvel de bu güvensizlik ve 'kandırmaca' hadiselerini ve bu olayların sonucunda telefon beklediği kargo kutusundan salatalık çıkan vatandaşları görmüştük.
İşte geçtiğimiz gün, internetin azizliğine bir vatandaş daha uğradı. İstanbul'un Bakırköy semtinde yaşayan Yasin Ayar, internet üzerinde alışveriş yapmaya yarayan bir siteden sipariş verdi. Yasin Ayar'ın verdiği sipariş, yaklaşık 6.300 TL pahasında bir telefondu. Ayar, 6.300 TL ödemeyi yapıp siparişi verdiğini ve gün içerisinde kargonun kendisine teslim ettiğini açıkladı. Buraya kadar her şey olağandı lakin Yasin Ayar'ın insanı şoka uğratacak o görünümle müsabakası pek uzun sürmedi.
Kargo kutusunun içerisinden 'bisküvi’ çıktı:
Ayar, siparişi geldikten sonra kutuyu açtığında adeta şoka uğradı. Bunun sebebi, telefon çıkmasını beklediği kutudan 'bisküvi' çıkmasıydı. Yasin Ayar, kutuyu açıp bisküviyi gördükten çabucak sonra kargo görevlisinin peşinden giderek durumu açıkladı ve mağduriyetini bildirdi. Bunun akabinde karakola giden Yasin Ayar, firmadan şikâyetçi oldu.
Yasin Ayar, "İnternet üzerinden eser aldım kendime, 6.300 TL bedelinde. Eseri açtığımda içerisinden bisküvi çıktı, şok oldum. Bununla alakalı mağduriyetimin giderilmesini istiyorum, acil bir dönüş ve sonuç bekliyorum. Dün internet üzerinden vermiştim siparişi. Eser gün içerisinde geldi, açtığımda bisküvi çıktı. Hususla alakalı kargo üzerinden tutanak tutuldu. Bununla alakalı şok geçirdim, o kadar para verdim" kelamlarıyla durumu açıkladı.