Profösör
Super Mod
- Katılım
- Ocak 11, 2022
- Mesajlar
- 3,752
- Etkileşim
- 28
- Puan
- 38
- Yaş
- 36
- Konum
- Rusya
- Web sitesi
- bilgilihocam.com
- F-D Coin
- 125
iPhone 11 pil değişimi garantiye girer mi ?
iPhone’lar kolay ve pratik kullanılan, donanımı sağlam ve uzun ömürlü telefonlardır. Alırken ciddi paralar ödüyorsunuz fakat android telefonlara göre daha uzun süre kullanabiliyorsunuz.
İkinci eli de para ettiği için 2-3 sene kullandıktan sonra hala iyi bir fiyata satabiliyorsunuz. Fakat diğer telefonlar gibi iPhone’lar da batarya ömrü nedeniyle sıkıntı yaratabilen telefonlar.
Yani şarj süresinde sorun olmasa iPhone 11 gibi bir cihazı en az 5-6 sene kullanmak istersiniz ama 1,5-2 seneden sonra şarjları tat vermeyecek derecede kısa olmaktadır.
iPhone 11 şarjından verim alamayan, kısa sürede şarjı biten kişiler, garanti kapsamında ücretsiz pil değişiminin mümkün olup olmadığını merak etmektedirler.
iPhone 11 pil değişimi garantiye girer mi ?
Apple firmasının iPhone 11 ürünü ile ilgili garanti süresi 2 yıl, 500 kere şarj etme ve bu süre zarfında pil sağlığının %80’in altına inmemesidir.Yani iPhone 11 pil değişimi için başlıca 3 kriter bulunmaktadır:
- iPhone 11 telefonu satın aldığınız günden beri 2 yılın altında bir sürenin geçmiş olması,
- Telefonu en fazla 500 kere şarj etmiş olmanız,
- İlk iki şartı sağlıyorken aynı zamanda pil sağlığınızın %80’in üzerinde olmaması.
Şöyle ki;
Eğer telefonunuzdaki başka bir arızanın batarya performansını etkilediği düşünülüyorsa firma ürünü garantiye sokmak istemeyebilir.
Örneğin cihazın denize düştüğü veya darbe aldığı ve bu sebeple bataryasının performansı düştüğü anlaşılırsa “kullanıcı hatası” denilerek pil değişimi garantiye sokulmayabilmektedir.
Firma genellikle satın alma işleminden sonra 1-1,5 yıl geçtikten sonra garanti konusunda yokuş yapmakta, henüz 1 yılı dolmamış cihazların pil sağlığı %80’in altına düşmüş ise garantiden ücretsiz batarya değişimine kolaylık sağlamaktadırlar.
iPhone 11 orijinal batarya alternatifleri
Apple servisi haricinde orijinal batarya değişimi olmamaktadır. Piyasada orijinal
Ziyaretçiler için gizlenmiş link , görmek için
Giriş yap veya üye ol.
sı olarak satılan ürünler orijinal iPhone bataryasına yakın bir performans sergilemekte ve markasına göre kalitesi de değişebilmektedir.Maalesef bilinmeyen yerlerden ve bilinmeyen markaların iPhone batarya ürünleri de “orijinal” diye satılmakta ve bazı iPhone bataryaları yeterli verim sağlayamamaktadırlar.
Eğer iPhone 11 için batarya satın alacaksanız ve batarya değişimini Apple servisinde yaptırmayacaksanız, satın alacağınız markaya dikkat etmeniz gerekmektedir.
Rova Bilişim firmasının ürettiği
Ziyaretçiler için gizlenmiş link , görmek için
Giriş yap veya üye ol.
ürünleri hem iPhone telefonlar hem de android telefonlar için fiyat performans yönüyle yüz güldüren ürünlerdir ve internet sitesinden de satın alınabilmektedir.iPhone 11 için uyumlu Rova iPhone 11 Yüksek Kapasiteli Batarya Pil 3510 mAh batarya firmanın internet sitesinde KDV dahil 478,50 TL fiyata satılmaktadır.
iPhone batarya değişimi sonrası şarj olmuyor sorunu çözümü
iPhone bataryasını değiştirdikten sonra bazı kullanıcılar, yeni bataryanın şarj olmadığını söylemektedirler.Bu durumun sebeplerinden birisi satın aldığınız iPhone bataryasının elinizdeki cihazla uyum sorunu yaşaması olabilir. İşte bu yüzden Rova Batarya gibi Kurumsal firmaların ürettiği tercih etmek önemlidir.
Öte yandan sonradan taktığınız batarya sağlam olmakla birlikte değişim esnasında şarj alan kısımlarda hasar veya temassızlık da olabilir. Batarya değişiminin işten anlayan biri tarafından değil de kullanıcının kendisi tarafından değiştirilmeye çalışıldığında bu tür sorunlar olabilmektedir.
Diğer bir ihtimal ise şarj aletinin bozuk olması veya verimsiz olmasıdır. Şarj aleti ile cihaz arasında temassızlık olabilir ve şarj işlemi kesintili olarak yapılıyor olabilir.
Şarj aletini başka bir cihazda deneyerek bu durumu anlayabilirsiniz.
Şarj soketinin kirli olması veya arızalı olması da bataryanın şarj olmama nedenlerindendir.