Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi Lideri Ali Taha Koç, "5 binden fazla hizmetin yer aldığı e-Devlet Kapısı'nda öncelikli maksadımız, salgın sürecinde teması minimuma indirmek." dedi.
Dijital Dönüşüm Ofisi Lideri Ali Taha Koç, Türkiye'nin dijital yüzü e-Devlet Kapısı'nda son bir yılda iş dünyasına 300'den, vatandaşa yönelik de 500'den fazla hizmetin açıldığını ya da güncellendiğini belirterek, "5 binden fazla hizmetin yer aldığı e-Devlet Kapısı'nda öncelikli amacımız, salgın sürecinde teması minimuma indirmek." dedi.
Koç, e-Devlet'te sunulan yeni hizmetlere ve güncelleme çalışmalarına ait bilgi verdi.
Bilhassa yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını sürecinde sundukları hizmetlerle inançlı, kolay ve süratli işleyişin hedeflendiğini tabir eden Koç, "e-Devlet Kapısı'nda bir yılda iş dünyasına yönelik 300'den fazla, vatandaşa yönelik olarak ise 500'ü aşkın hizmeti açtık ya da güncelledik. Türkiye'nin dijital yüzü e-Devlet Kapısı'na yeni hizmetleri eklemeye de devam ediyoruz." diye konuştu.
Kovid-19 salgını koşullarında sundukları hizmetlerin büyük ehemmiyet taşıdığına dikkati çeken Koç, şu değerlendirmede bulundu:
Dün prestijiyle sunulan 5 yeni hizmetin ehemmiyetine değinen Koç, şunları kaydetti:
Ali Taha Koç, açılan 5 yeni hizmete e-Devlet Kapısı'nda "Medikal Materyal Sorgulama", "Medikal Reçete Bilgileri Sorgulama", "Rapor Bilgisi Sorgulama", "4/1-(a)-(b) ve 506 SK GM 20'nci husus sandığı çalışanların hizmet birleştirmesi" ve "İşyeri Kaydı/Borcu Yoktur Dokümanı Sorgulama" başlıklarıyla ulaşılabileceğini kelamlarına ekledi.