nicebayan
FD Üye
- Katılım
- Ara 24, 2016
- Mesajlar
- 94,677
- Etkileşim
- 2
- Puan
- 38
- Yaş
- 37
- Web sitesi
- nicebayan.com
- F-D Coin
- 61
İstanbul Boğazı'ndan seri tren geçecek
Hızlı tren Boğaz'ı 69 saniyede geçecek
Yüksek hızlı tren Boğaz'dan geçecek
Boğaz ’dan 100 kilometresaat çabucak 69 saniyede geçilecek
TCCD Genel Müdürü Süleyman Karaman, 3 ’üncü köprüde yer alacak çabuk trenin hızıyla ilgili “Tren, Boğaz ’a değin olan bölgeye saatte 350 kilometre şipşak gelecek Hızını yavaş yavaş düşürecek Boğaz ’dan 100 kilometresaat hızla 69 saniyede geçecek dedi
TCDD Genel Müdürü Süleyman Karaman, yerli ve tanıdık olmayan 15 yatırımcının yakın markaja aldığı İstanbul Boğazı ’na inşa edilecek üçüncü köprüde yer alacak seri trenin bu bölümdeki hızının 100 kilometresaat olacağını açıkladı Boğaz ’a değin 350 kmh ile gelecek olan tren bu bölümde hızını düşürecek ve 19 kilometre uzunluğundaki Boğaz üzerindeki köprüyü 69 saniyede geçecek TCDD Genel Müdürü Süleyman Karaman, bu soruların yanıtlarını HABERTÜRK yoluyla ilk kez açıkladı Karaman, üçüncü köprü üzerine inşa edilecek tren hattının 120 kilometre test hızına uygun olacağını belirtirken, “Tren, Boğaz ’a kadar olan bölgeye saatte 350 kilometre çabucak gelecek Bu bölgeye yakın bir noktada hızını ağır ağır düşürecek Boğaz ’dan 100 kilometre saat hızla geçiş yapacak diye konuştu
KÖPRÜ 1875 METRE OLACAK
3 ’üncü Boğaz Köprüsü ’nü de içine alan ‘Kuzey Marmara Otoyol Projesi ’, Avrupa yakasından Kınalı TEM Otoyolu kavşağından başlayıp, Adapazarı Akyazı ’da TEM Otoyolu ile birleşecek 260 kilometrelik projede köprü GaripçePoyrazköy arasına inşa edilecek Üçüncü Köprü ’nün toplam uzunluğu bin 875 metre, iki ayak arasındaki uzunluk da bin 275 metre olacak Tren, 100 kilometre tez yaklaşık 19 kilometre uzunluğundaki köprüyü 69 saniyede geçecek
100 KİLOMETRE HIZIN MALİYETİ 250 MİLYON
Ulaştırma Bakanlığı kaynakları, trenin hızı arttıkça yatırım maliyetlerinin de doğru orantılı olarak arttığına işaret ederek, “100 kilometre hıza uygun tren yolunun projeye maliyeti yaklaşık 250 milyon dolar Bu hızın iki katına çıkması halinde maliyet de 400450 milyon dolara ulaşıyor dedi
“DAHA DÜŞÜK HIZ YERINDE DEĞIL
TCDD Genel Müdürü Karaman, maliyeti eksilmek için Boğaz ’dan daha düşük çabucak geçişin düşünülüp düşünülmediği sorusunu, “100 kilometre yerinde bir hız Daha düşük bir çabuk gitmesi süre ve konfor açısından uygun yok dedi *
Hızlı tren Boğaz'ı 69 saniyede geçecek
Yüksek hızlı tren Boğaz'dan geçecek
Boğaz ’dan 100 kilometresaat çabucak 69 saniyede geçilecek
TCCD Genel Müdürü Süleyman Karaman, 3 ’üncü köprüde yer alacak çabuk trenin hızıyla ilgili “Tren, Boğaz ’a değin olan bölgeye saatte 350 kilometre şipşak gelecek Hızını yavaş yavaş düşürecek Boğaz ’dan 100 kilometresaat hızla 69 saniyede geçecek dedi
TCDD Genel Müdürü Süleyman Karaman, yerli ve tanıdık olmayan 15 yatırımcının yakın markaja aldığı İstanbul Boğazı ’na inşa edilecek üçüncü köprüde yer alacak seri trenin bu bölümdeki hızının 100 kilometresaat olacağını açıkladı Boğaz ’a değin 350 kmh ile gelecek olan tren bu bölümde hızını düşürecek ve 19 kilometre uzunluğundaki Boğaz üzerindeki köprüyü 69 saniyede geçecek TCDD Genel Müdürü Süleyman Karaman, bu soruların yanıtlarını HABERTÜRK yoluyla ilk kez açıkladı Karaman, üçüncü köprü üzerine inşa edilecek tren hattının 120 kilometre test hızına uygun olacağını belirtirken, “Tren, Boğaz ’a kadar olan bölgeye saatte 350 kilometre çabucak gelecek Bu bölgeye yakın bir noktada hızını ağır ağır düşürecek Boğaz ’dan 100 kilometre saat hızla geçiş yapacak diye konuştu
KÖPRÜ 1875 METRE OLACAK
3 ’üncü Boğaz Köprüsü ’nü de içine alan ‘Kuzey Marmara Otoyol Projesi ’, Avrupa yakasından Kınalı TEM Otoyolu kavşağından başlayıp, Adapazarı Akyazı ’da TEM Otoyolu ile birleşecek 260 kilometrelik projede köprü GaripçePoyrazköy arasına inşa edilecek Üçüncü Köprü ’nün toplam uzunluğu bin 875 metre, iki ayak arasındaki uzunluk da bin 275 metre olacak Tren, 100 kilometre tez yaklaşık 19 kilometre uzunluğundaki köprüyü 69 saniyede geçecek
100 KİLOMETRE HIZIN MALİYETİ 250 MİLYON
Ulaştırma Bakanlığı kaynakları, trenin hızı arttıkça yatırım maliyetlerinin de doğru orantılı olarak arttığına işaret ederek, “100 kilometre hıza uygun tren yolunun projeye maliyeti yaklaşık 250 milyon dolar Bu hızın iki katına çıkması halinde maliyet de 400450 milyon dolara ulaşıyor dedi
“DAHA DÜŞÜK HIZ YERINDE DEĞIL
TCDD Genel Müdürü Karaman, maliyeti eksilmek için Boğaz ’dan daha düşük çabucak geçişin düşünülüp düşünülmediği sorusunu, “100 kilometre yerinde bir hız Daha düşük bir çabuk gitmesi süre ve konfor açısından uygun yok dedi *
Türkiye'nin en güncel forumlardan olan forumdas.com.tr'de forumda aktif ve katkısı olabilecek kişilerden gönüllü katkıda sağlayabilecek kişiler aranmaktadır.