Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

İstanbul-Edirne arası 1 saat 20 dakikaya iniyor

İstanbul-Edirne arası 1 saat 20 dakikaya iniyor
0
73

dadaş

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,091
Etkileşim
1
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
70
Istanbul%2DEdirne%2Darasi%2D1%2Dsaat%2D20%2Ddakikaya%2Diniyor%2D238679%2Ejpg

Saray -Kırklareli Yolu’nun temelini atıp, akabinde da Edirne-Kırklareli Yolu’nun 11 kilometrelik kısmını bölünmüş yol olarak hizmete alan Bakan Karaismailoğlu, Halkalı-Kapıkule Süratli Tren Sınırı Projesi’nin de sürdüğünü belirterek, “62 kilometresi Kırklareli’den geçen 229 kilometre uzunluğundaki Halkalı-Kapıkule Süratli Tren Projesi’ni ise Kırklareli’nin İpekyolu güzergahının değerli merkezlerinden biri haline getiriyoruz. Bu proje kapsamında Kırklareli’de Babaeski, Lüleburgaz, Büyükkarıştıran istasyonlarımızı kuracağız. Projenin tamamlanmasıyla sınır kapasitesi 4 kat artacak. Halkalı-Kapıkule-Edirne ortası seyahat müddeti 4 saatten 1 saat 20 dakikaya, yük taşıma mühleti ise 6 saat 30 dakikadan 2 saat 20 dakikaya düşecek” dedi.

TAMAMI 2022’DE



Kırklareli - Saray üzerinden Tekirdağ’a bağlayan Saray- Kırklareli yolu hakkında da bilgi veren Karaismailoğlu, “Yolun uzunluğu 71 kilometre. 11 kilometrelik Kırklareli kent geçişinin üst yapı güzelleştirmesiyle birlikte Çakıllı, Vize ve Pınarhisar çevreyollarının dahil olduğu 27.5 kilometrelik kesim bölünmüş yol, kalan 43.6 kilometrelik kesim ise tek yol standartlanacak. 185 metre uzunluğunda 4 adet köprünün de yer aldığı 7.5 kilometrelik Pınarhisar çevreyolunu, 2021 yılı içerisinde tamamlamayı hedefliyoruz. Projenin tamamını ise 2022 yılı içerisinde bitirmeyi hedefledik” dedi.

HAVALİMANINA ULAŞIM

Bu çizgi üzerinde daha inançlı ve konforlu bir ulaşım tahsis edilerek, ulaşım mühletinin 78 dakikadan 45 dakikaya düşeceğini kaydeden Bakan Karaismailoğlu, “Saray, Vize, Pınarhisar ilçeleri ortasında ağır taşıt trafiği rahatlayacak, Saray-Kırklareli Yolu, Kırklareli ilinin Kuzey Batı’sından İstanbul Havalimanı’na ulaşımı da sağlayacak. Projenin tamamlanmasıyla, vakitten yıllık 78 milyon TL, akaryakıt tüketiminden ise yıllık 20 milyon TL olmak üzere yıllık toplam 98 milyon TL tasarruf edilecek. Karbon, emisyon salınımında ise 8823 ton azalma olurken, çevresel açıdan da yeni yolumuza katkılarını göreceğiz.”

ERİŞİM ALTYAPISI



Yolları açarken, her köyü ulaşır hale getirirken, erişim altyapısını unutmadıklarını belirten Bakan Karaismailoğlu, “2003 yılında 750 kilometre olan fiber optik kablo altyapısı uzunluğunu 3 bin 617 kilometreye çıkardık. Bundan 18 yıl evvel geniş bant internet bile yokken Kırklareli bugün 302 bine yakın geniş bant abonesine ulaştı. Tüm dünyanın dikkatini çeken bu güçlü ulaştırma ve altyapı atağının iki önemli maksadı var. Birincisi ülkemizi kuzey, güney ve doğu, batı sınırında dünya ticaretinin en değerli lojistik koridorlarından biri haline getirmek. Bu memleketler arası mevzu, bizlerin ve gelecek jenerasyonların hayatlarına büyük bir ekonomik zenginlik olarak yansıyacaktır. İkincisi yaptığımız yollar, köprüler, demiryolları, havalimanları, birer mühendislik projesi oldukları kadar sosyo-ekonomik projeler” diye konuştu.
 
858,496Konular
981,668Mesajlar
29,741Kullanıcılar
babanız61Son üye
Üst Alt