nicebayan
FD Üye
- Katılım
- Ara 24, 2016
- Mesajlar
- 94,678
- Etkileşim
- 2
- Puan
- 38
- Yaş
- 36
- Web sitesi
- nicebayan.com
- F-D Coin
- 90
Kira indirimi yapmayarak markaların tepkisini çeken Kanyon, 50 markayla ‘yediğin değin indirim ’ kampanyası başlattı
Kanyon ’da yemek yiyenin faturası yanında kar kalıyor Gıdanın, krizden en düşük etkilenen sektör olması fikrinden yola çıkılan kampanyayla yemek müşterisinin yüzde 20 ’sinin ek alışveriş yapması bekleniyor
Sonbahardan bu yandan artarak devamlı durgunluk ortamında bütün alışveriş merkezleri kira indirimi yaparken, en lüks markalara ev sahipliği yapan İstanbul Levent ’teki Kanyon Alışveriş Merkezi indirim yapmayı reddetmişti İndirim yapmadığı için bu yılın başında 20 ’ye yakın kiracısıyla yollarını ayıran Kanyon ’da ‘yediğin değin indirim ’ kampanyası başlatıldı 14 Mart ’ta başlayan ve 30 Nisan ’a dek devam edecek olan kampanyaya tarafından, yemek yemek yiyen müşteriler faturalarını iştirakçi mağazaya göstererek, fatura tutarının 5 katı alışveriş yerine getirmek şartıyla, fatura tutarı kadar indirim alıyor Kanyon ’daki toplam 150 mağazadan 50 ’sinin katıldığı kampanya bu mağazalardaki tüm ürünlerde geçerli
Kanyon Genel Müdürü Coşkun Bedük, günde 25 ila 30 bin ziyaretçileri
olduğunu söyleyerek, kriz nedeniyle bu sayıda bir düşüş olmadığını, tersine Kasım ayından bu yana önceki yılın aynı aylarına tarafından yüzde 5 ’lik bir çoğaltma olduğunu belirtti Bilhassa iş merkezlerine yakınlığı sebebiyle yemek için yoğun olarak seçim edilen Kanyon ’a yalnızca yemek için gelen ziyaretçi sayısını ölçümlemenin güç olduğunu
dile getiren Bedük, “Tabi mağazalarda fazla önemli indirimler vardı, bu
koşul sektördeki satışları da olumlu yönde destekledi dedi
Bedük, kampanyayla birlikte ise yemek müşterisinin yüzde
20 ’sinin ilave alışveriş yapmasını beklediklerini söyledi Bedük, kampanya fikrinin krizlerde asgari etkilenen sektörün yiyecek olmasından doğduğunu dile getirerek, markalara verilen destekleri şöyle değerlendirdi: “Bildiğiniz gibi, birçok alışveriş merkezi krize karşı kiracılarını teşvik etmek üzere farklı kampanyalar yapıyorlar Hatta yıl her tarafında kampanya yapanlar var Biz de aynı nedenle, kiracılarımızı
teşvik etmek üzere bambaşka kampanya kurguları üzerinde çalıştık Bunlar
aralarında bizlere en marifetli geleni gıda ile diğer sektörleri birleştiren bu
alternatif oldu Kiracılarımızdan da fazla olumlu tepkiler aldık
Tanıtım maliyetini biz karşılıyoruz
Bedük, kampanyanın indirim maliyetinin mağazalar, tanıtım maliyetlerinin ise kendileri kadar karşılandığını açıklama etti “Kampanya gazete, billboard ve internette duyuruluyor, hem çarşı
içinde de farklı alanlara yönlendirilmiş yollarla tanıtımı yapılıyor diye devam eden Bedük,
katılımcı mağazaların nasıl belirlendiği konusunda ise şunları söyledi: “Biz çağrımızı bütün mağazalarımıza yaptık Yemek harici mağazalarımızın takriben 50 kadarı kampanyaya katılma kararı aldı Bir Takım mağazalarımız ise kimi kar marjı elvermediğinden, kimileri de zincir perakendeci olup alışveriş merkezi özelinde kampanya yapamadıklarından katılamadı
Kampanyaya 50 marka katılıyor
Kampanyaya katılan bazı markalar şöyle:
Network
Machka
Banana Republic
Ramsey London
Apple Center
The Body Shop
Intersport
Atasay
Mac
Mandarina Duck
Nine West
Sony
Vero Moda
Bee Goddess
Bizart Gallery
Gap Kids&Baby *
Kanyon ’da yemek yiyenin faturası yanında kar kalıyor Gıdanın, krizden en düşük etkilenen sektör olması fikrinden yola çıkılan kampanyayla yemek müşterisinin yüzde 20 ’sinin ek alışveriş yapması bekleniyor
Sonbahardan bu yandan artarak devamlı durgunluk ortamında bütün alışveriş merkezleri kira indirimi yaparken, en lüks markalara ev sahipliği yapan İstanbul Levent ’teki Kanyon Alışveriş Merkezi indirim yapmayı reddetmişti İndirim yapmadığı için bu yılın başında 20 ’ye yakın kiracısıyla yollarını ayıran Kanyon ’da ‘yediğin değin indirim ’ kampanyası başlatıldı 14 Mart ’ta başlayan ve 30 Nisan ’a dek devam edecek olan kampanyaya tarafından, yemek yemek yiyen müşteriler faturalarını iştirakçi mağazaya göstererek, fatura tutarının 5 katı alışveriş yerine getirmek şartıyla, fatura tutarı kadar indirim alıyor Kanyon ’daki toplam 150 mağazadan 50 ’sinin katıldığı kampanya bu mağazalardaki tüm ürünlerde geçerli
Kanyon Genel Müdürü Coşkun Bedük, günde 25 ila 30 bin ziyaretçileri
olduğunu söyleyerek, kriz nedeniyle bu sayıda bir düşüş olmadığını, tersine Kasım ayından bu yana önceki yılın aynı aylarına tarafından yüzde 5 ’lik bir çoğaltma olduğunu belirtti Bilhassa iş merkezlerine yakınlığı sebebiyle yemek için yoğun olarak seçim edilen Kanyon ’a yalnızca yemek için gelen ziyaretçi sayısını ölçümlemenin güç olduğunu
dile getiren Bedük, “Tabi mağazalarda fazla önemli indirimler vardı, bu
koşul sektördeki satışları da olumlu yönde destekledi dedi
Bedük, kampanyayla birlikte ise yemek müşterisinin yüzde
20 ’sinin ilave alışveriş yapmasını beklediklerini söyledi Bedük, kampanya fikrinin krizlerde asgari etkilenen sektörün yiyecek olmasından doğduğunu dile getirerek, markalara verilen destekleri şöyle değerlendirdi: “Bildiğiniz gibi, birçok alışveriş merkezi krize karşı kiracılarını teşvik etmek üzere farklı kampanyalar yapıyorlar Hatta yıl her tarafında kampanya yapanlar var Biz de aynı nedenle, kiracılarımızı
teşvik etmek üzere bambaşka kampanya kurguları üzerinde çalıştık Bunlar
aralarında bizlere en marifetli geleni gıda ile diğer sektörleri birleştiren bu
alternatif oldu Kiracılarımızdan da fazla olumlu tepkiler aldık
Tanıtım maliyetini biz karşılıyoruz
Bedük, kampanyanın indirim maliyetinin mağazalar, tanıtım maliyetlerinin ise kendileri kadar karşılandığını açıklama etti “Kampanya gazete, billboard ve internette duyuruluyor, hem çarşı
içinde de farklı alanlara yönlendirilmiş yollarla tanıtımı yapılıyor diye devam eden Bedük,
katılımcı mağazaların nasıl belirlendiği konusunda ise şunları söyledi: “Biz çağrımızı bütün mağazalarımıza yaptık Yemek harici mağazalarımızın takriben 50 kadarı kampanyaya katılma kararı aldı Bir Takım mağazalarımız ise kimi kar marjı elvermediğinden, kimileri de zincir perakendeci olup alışveriş merkezi özelinde kampanya yapamadıklarından katılamadı
Kampanyaya 50 marka katılıyor
Kampanyaya katılan bazı markalar şöyle:
Network
Machka
Banana Republic
Ramsey London
Apple Center
The Body Shop
Intersport
Atasay
Mac
Mandarina Duck
Nine West
Sony
Vero Moda
Bee Goddess
Bizart Gallery
Gap Kids&Baby *